بررسی فایل های عرضه شده در بازار مسکن در روزهای اخیر حاکی از آن است که بخش عمده ای از آپارتمان های پایتخت با قیمت های نامتعارف به بازار عرضه شده اند.

چرا قیمت خانه در برخی مناطق نا متعارف است؟ + لیست قیمت ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

قیمت خانه در مناطق مختلف تهران را در ادامه مشاهده می کنید.

لیست قیمت خانه در تهران

به گزارش سایت فردا، بررسی فایل های عرضه شده در بازار مسکن در روزهای اخیر حاکی از آن است که بخش عمده ای از آپارتمان های پایتخت با قیمت های نامتعارف به بازار عرضه شده اند.

قیمت خانه

به دلیل کاهش قیمت ها ناشی از کاهش ریسک های اقتصادی در ماه های اخیر، گروهی از فروشندگانی که قصد تبدیل به احسن کردن ملک خود را داشتند و به اصطلاح پول لازم بودند، با ارائه تخفیف های خوبی سعی در فروش املاک خود داشتند به طوری که دیده می شد برخی از مالکان در برخی مناطق تهران املاک خود را با تخفیف های متری ده میلیون تومان هم به عرضه گذاشتند.

در مقابل گروهی هم بودند که به دلیل توقف افزایش قیمت مسکن و کاهش متقاضیان مصرفی و سرمایه ای، از فروختن ملک خود منصرف شدند.

اما برخلاف این ها برخی از فروشندگان هنوز هم بر قیمت های پیشنهادی خود در گذشته اصرار دارند. به گفته برخی از مشاوران املاک در مناطق مختلف تهران، این دست از فروشندگان در نرخ پیشنهادی خود تجدید نظر نکرده و امیدوارند که ملکشان با همان نرخ زمان جهش قیمت مسکن به فروش برسد.

لیست قیمت خانه آپارتمانی تا 100 متر مربع در تهران

به گفته مشاوران املاک این گروه از فروشندگان برای فروش ملک خود قاطع نیستند و فکر می کنند که باید از الان تورم سال آینده را در قیمت آپارتمان خود درنظر بگیرند.

قیمت خانه

لیست زیر قیمت نامتعارف آپارتمان های مسکونی در برخی از محله های تهران را به نمایش گذاشته است. این املاک با توجه به وضعیت کنونی بازار و کاهش قیمت ها در ماه های قبل، نرخی نامتعارف محسوب شده و از لحاظ منطقه و شرایط ملک قیمت بالایی دارند.