دستگاه چاپ فلت بد یا به اصطلاح چاپ یو وی، قابلیت چاپ روی هر نوع سطح صافی از جمله چوب، شیشه، استیل،MDF، ورقه‌های گالوانیزه، پلکسی، پارچه، سنگ، تابلوهای راهنما، آینه و… را دارد. در ادامه این مطلب می خواهیم مختصری درباره چند نمونه از خدمات مجتمع هنر نوین با عنوان چاپ استیکر داخل چسب، شیشه مغازه و پرده شید تصویری را برای شما توضیح دهیم. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مجتمع هنر نوین، مرکز انجام چاپ های فلت بد با قیمت مناسب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چاپ استیکر

استیکر (وینیل) متریالی از جنس پی‌وی‌سی است که پشتش چسب دارد. بر روی این محصول می توان چاپ های تبلیغاتی انجام داد و در جاهای گوناگون به صورت ثابت یا متحرک جهت نمایش تبلیغات نصب کرد. چاپ استیکر ویژگی های زیادی دارد که مهمترین آن ها ضد آب و قابل شستشو بودن، مقاومت در برابر پارگی، استحکام در برابر نور، باران و... را می توان اشاره نمود.

چاپ استیکر چه کاربردهایی دارد؟

چاپ استیکر بسیار پر کاربرد است و در زمینه تبلیغات، معرفی محصولات مختلف، ایجاد تغییر دکوراسیون جهت زیباسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • دارای قابلیت چاپ در ابعاد، طرح و رنگ های متنوع؛ مناسب برای کارهای تبلیغاتی و معرفی محصول
  • چاپ روی سطوح شیشه ای، ویترین مغازه، فروشگاه و…
  • قابل کاربرد در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، مسکونی و...
  • انجام تبلیغات روی دیوار و سطوح اجسام مختلف
  • چاپ تبلیغات و جملات آموزشی بر روی بدنه ماشین
  • قابل نصب روی زمین و سرامیک جهت کارهای سه بعدی

مزیت های چاپ استیکر تبلیغاتی

به دلیل وجود تنوع طرح چاپ استیکر، برای عابرین جذابیت دارد و نگاه ها را به خود جلب می کند. عدم محدودیت در اندازه و ابعاد این امکان را می دهد تا در همه اماکن قابل نصب باشد. قابلیت چاپ طرح های مورد دلخواه می تواند شادابی و انرژی محیط را افزایش دهد. قیمت چاپ استیکر مناسب در مقایسه با دیگر چاپ ها مناسب بوده و برای انجام تبلیغات به صرفه می باشد.

چاپ

انواع چاپ استیکر

استیکر ها از نظر جنس و رنگ متفاوت هستند و هر یک نیز ویژگی های خاصی دارند.

استیکر شیشه ای: این نوع استیکر نور را از خود عبور می دهد و به همین دلیل دید دو طرفه دارد. فضاهای مورد کاربرد استیکر شیشه ای بیشتر در فروشگاه ها، بدنه ماشین و... می باشد.

استیکر شیری: استیکر شیری به چند نوع تقسیم می شود و شامل؛ استیکر مات، استیکر براق و استیکر پشت طوسی می شود. این نوع جزو پر کاربرد‌ترین چاپ استیکر است. و بیشتر در تبلیغات محیطی بر روی شیشه سوپر مارکت، ایستگاه اتوبوس، خودرو و تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

استیکر داخل چسب: اگر در مکانی نیاز باشد که استیکر از داخل نصب شود و از بیرون دید داشته باشد، حتما این نوع استیکر مورد استفاده خواهد بود.

استیکر لمینیت: در این استیکر، یک لایه لمینیت بر روی استیکر شیری پرس خواهد شد. استیکر لمینیت دارای کیفیت بالا، ماندگاری زیاد در برابر خش، شستشو و عوامل جوی می باشد.

استیکر یووی: در استیکر UV از جوهر یو وی استفاده می شود که سبب بالا رفتن کیفیت، شفافیت و وضوح رنگ می شود.

استیکر شیشه مغازه

چاپ استیکر همان چاپ وینیل می باشد که پشت آن چسب‌دار است و می توان روی اجسام ثابت و متحرک نصب شود. چاپ استیکر شیشه مغازه قابلیت اجرا در ابعاد، طرح و رنگ مختلف را دارد.

کاربرد استیکر شیشه مغازه

امروزه استیکرها به دلیل قیمت ارزانی که دارند، برای تزیین مغازه ها به صرفه بوده و جلوه جذابی به شیشه مغازه می بخشد. همچنین از عبور نور زیاد نیز جلوگیری می کند.

بهترین روش برای چاپ استیکر شیشه مغازه

به دلیل اینکه شیشه مغازه در مجاورت عوامل محیطی مانند اشعه خورشید، باد و باران و… قرار دارد، بنابراین بهتر است در چاپ آن دقت زیادی لحاظ شود تا کیفیت خوبی داشته باشد. امروزه یکی از بهترین دستگاه ها برای چاپ استیکر، دستگاه اکوسالونت می باشد. مجتمع هنر نوین با داشتن این دستگاه انواع استیکر با کیفیت عالی و دوام و ماندگاری بالا را ارائه می دهد.

چاپ

ماندگاری چاپ استیکر شیشه مغازه

به طور کلی چاپ استیکر شیشه مغازه از نظر دوام، به کیفیت متریال چاپ وابسته است و می تواند بین ۳ تا ۶ سال متغیر باشد. هر میزان کیفیت جوهر چاپ بیشتر باشد، ماندگاری استیکر نیز بهتر خواهد بود و در مقابل رطوبت و نور خورشید رنگ پریده نخواهد شد.

پرده شید تصویری

یکی از روش هایی که می توان برای تبلیغات محیطی استفاده نمود، پرده شید می باشد. پرده های شید تصویری کاربرد زیادی در فروشگاه ها، مغازه ها و منازل دارد. چون هم از فضای داخلی محیط در برابر نفوذ سرما، گرما و نور آفتاب حفاظت می کند، و هم تاثیر زیادی در دکوراسیون فروشگاه برای جذب مخاطب و تبلیغات دارد.

پرده شید از دو لایه پرده آستر و رویه تشکیل شده است. پرده آستر ضخامت بیشتری دارد و مانع از روئیت فضای داخلی به خصوص در شب می شود. استفاده از پرده‌ شید تصویری در روز نیز به تنظیم میزان نور ورودی به داخل خانه و محیط های دیگر می شود.

مزیت های پرده شید

پرده شید تنوع بالایی از نظر جنس دارد. از جمله جنس های پرده شید موجود در بازار  می توان به کتان، پلی استر، پنبه و پارچه اشاره کرد. که با توجه به ضخامت آن می توان نور فضا را تنظیم نمود. یکی از ویژگی های منحصر بفرد پرده شید، قابلیت چاپ تصویر با توجه به سلیقه متقاضی در هر دو روی پرده می باشد. افراد می توانند طرح مورد دلخواه خود را در ابعاد مختلف سفارش دهند.

از دیگر مزایای این نوع پرده می‌توان به ضد آب و قابل شستشو بودن نیز اشاره کرد. پرده شید تصویری را می توان به صورت دستی و هوشمند استفاده کرد. و امکان استفاده از قابلیت پرده های شید به صورت مکانیزم روز و شب در همه مکان ها وجود دارد. نصب سریع و آسان و تنوع طرح و قیمت مناسب از دیگر مزیت های پرده شید می باشد.

چاپ

کاربری تجاری و تبلیغاتی پرده شید

پرده شید تصویری این امکان را دارد که به عنوان یک کالای تبلیغاتی مورد استفاده باشد. با توجه به قابلیت چاپ روی پرده شید، سازمان ها و شرکت ها می توانند پیام تبلیغاتی، لوگو سازمان و... را بر روی آن چاپ نمایند تا توجه بیننده را به سمت خود جذب نمایند.

کاربری مسکونی و داخلی پرده شید تصویری

در واقع کاربرد اصلی پرده ایجاد، حفاظ و حریم شخصی از دیگر فضاهای مجاور می‌باشد. به همین علت، در بیشتر منازل مسکونی از پرده استفاده می شود. این محصول از اشعه نور خورشید، ورود گرد و غبار جلوگیری کرده و همچنین حریم شخصی در منازل را نیز حفظ می نماید.

نتیجه گیری

مجتمع چاپ هنر نوین با سال ها تجربه در زمینه انواع چاپ تابلوهای تبلیغاتی، چاپ بر روی شیشه، پارچه، چوب و... فعالیت دارد. این مجتمع دارای دستگاه های پیشرفته چاپ و کادر مجرب در طراحی و اجرا می‌باشد و شما می توانید برای درخواست سفارشات چاپی با بالاترین کیفیت، سریعترین زمان و با قیمت مناسب به وبسایت https://newart.ir مراجعه نمایید. برای مراجعه حضوری نیز می‌توانید به آدرس قید شده در پایین مراجعه و برای مشاوره تلفنی نیز می توانید با شماره های تلفن مجموعه تماس حاصل نمایید.

آدرس: تقاطع بزرگراه رسالت و صیاد شیرازی، ابتدای خیابان بنی هاشم

تلفن تماس : ۰۲۱۲۶۳۱۳۸۱۶ | ۰۲۱۲۶۳۱۳۸۱۷ | ۰۹۲۱۴۳۴۴۱۰۷