ماهایا پطروسیان نوشت : مادرم پر کشید.دیگر به کل بی پناه شدم.بعد یک هفته مبارزه بی امان با کرونا... فقط میتوانم بگویم با تک تک شما که در این روزگار جهنمی، عزیز از دست دادید

ماهایا پطروسیان داغدار شد + عکس و بیوگرافی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مه شو: ماهایا پطروسیان نوشت : مادرم پر کشید.دیگر به کل بی پناه شدم.بعد یک هفته مبارزه بی امان با کرونا... فقط میتوانم بگویم با تک تک شما که در این روزگار جهنمی، عزیز از دست دادید، و زندگیتان با درد و رنج و ناتوانی و استیصال گره خورد...با بند بند وجودم همدردم ماهایا پطروسیان متولد سیزدهم دیماه سال 1348 بازیگر سینما و تئاتر ایران است. او از دانشکده هنرهای زیبا در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد.

ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان در پی ازدواج با مردی مسلمان ، تغییر دین داد و مسلمان شد ولی به گفته خویش همچنان به هر دو دین اسلام و مسیحیت عشق می ورزد. او در دوران تحصیل در تئاترهای تجربی و دانشجویی بازی کرد و به تدریج وارد حیطه تئاترهای حرفه ای شد. بازی را با عشق و مرگ ساخته محمد رضا اعلامی و در سال 1368 در سینما تجربه کرد که جای کار چندانی برای او نداشت .

سال 70 تهمینه میلانی با دیگه چه خبر!؟ یک فانتزی کمدی عرصه جدیدی را برای یک زن عنوان نقش اول کمدی فراهم می آورد پطروسیان در کنار دانیال حکیمی در آن می درخشد . فروش سرسام آور فیلم را باید مدیون و حضور پطروسیان دانست.