پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با توجه به شیوع ویروس کرونا امروزه افراد برای خرید گوسفند زنده دیگر به صورت حضوری اینکار را انجام نمیدهند و ترجیح میدهند بیشتر به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند.دامداران پاک یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید گوسفند زنده در تهران است که خدمات ذبح و ارسال را نیز انجام میدهد.

دامداری و پرورش گوسفند زنده از گذشته تا کنون در ایران از مشغال بسیار خوبی است که عشایر و روستاییان در این حرفه دمشغول به فعالیت هستند. به دلیل اینکه گوشت گوسفند با ذائقه ایرانیان بسیار نزدیک است همین امر باعث شده تا همواره دارای ارزش بالایی باشد و جزو غذاهای اصلی  مورد استفاده قرار بگیرد.از سمتی نیز قربانی نمودن گوسفند از دیرباز از رسومات رایج در میان انسان ها بوده است و در مناسبت های مختلفی همانند ازدواج، عزا، عقیقه، بازگشت از حج و نذر کردن از گوسفند زنده استفاده شده است. با وجود کمبود اماکنی که در دسترس باشد افراد به فکر ایجاد سایت های انلاین برای فروش دام ها نمودند که از این طریق به راحتی افراد گوسفند مورد نیاز خود را با وزن مد نظر سفارش داده و دام را درب منزل خود تحویل خواهند گرفت.

آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که هنوز برای سفارش گوسفند زنده به حاشیه شهرها مراجعه کرده و خرید خود را انجام میدهید ؟ همانطور که گفته شد با وجود بیماری کرونا خرید دام زنده به روش قدیمی یعنی خرید حضوری با مشکلاتی همراه است که سلامت، اقتصاد و زمان شما را از بین خواهد برد و لذت قربانی نمودن را نیز از شما خواهد گرفت.

فروشگاه اینترنتی خرید گوسفند زنده بدون واسطه

یکی از چالش های بسیار مهم فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش دام زنده، تغییرات وزن و به طبع آن تغییرات مداوم قیمت گوسفند زنده نیز تغییر میکند، و همچنین دام در وزن های متفاوت دارای قیمت های مختلفی می باشد. دامداران پاک یکی از فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه پرواری گوسفند نز در حال فعالیت است و سایتی است که بدون واسطه به فروش گوسفند، گاو، مرغ و خروس و گوساله زنده مشغول است.

چرا گوسفند زنده را اینترنتی خریداری نماییم؟

برخی افراد میپرسند که چرا باید گوسفند و به صورت کلی دام زنده را به صورت اینترنتی خریداری نماییم و آیا بهتر نیست که به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنیم و دام را از نزدیک ببنیم و چنانچه مورد رضایت قرار گرفت سپس به خرید اقدام کنیم؟ در ادامه برخی از برتری های خرید آنلاین را نسبت به خرید حضوری را برای شما توضیح میدهیم.

  • چنانچه از واسطه ها دام را خریداری نمایید هیچ ضمانتی برای مزه و طعم آن وجود ندارد، زیرا اکثر این گوسفندان در یک محیط بسته و تاریک پروار شده اند. ولی گوسفند زنده ای که شما به صورت اینترتای خریداری میکنید این ضمانت را به شما میدهد که همه گوسفندانی که برای فروش هستند به صورت ارگانیک رشد یافته اند و به همین دلیل دارای طعم و مزه بسیار بهتری است.
  • هنگامی که شما به صورت فیزیکی به خرید دام زنده اقدام می کنید قطعا برای خرید شما تخصص کافی برای بررسی دقیق سن را ندارید و ممکن است دامی پیر را انتخاب کنید که گوشت بد و دیرپزی دارد. ولی با خرید اینترنتی دام از سایت های معتبری همچون دامداران پاک  این ضمانت را خواهید گرفت که دام های جوان و سالمی را با طعم لذیذتری خریداری نمایید.

  • یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید دام زنده وزن دام است که برخی از واسطه ها و فروشندگان غیر مجاز با دادن آب نمک و ... وزن دام را بالا میبرند، ولی در صورت خرید اینترنتی دام زنده دقیقا درب منزل شما گوسفند وزن شده و ضمانت وزن را خواهید داشت.
  • برخی افراد که نگران ذبح اسلامی و یا نگران خورد نمودن گوشت هستند، با خرید اینترنتی و ارسال قصاب از بین خواهد رفت.
  • با خرید اینترنتی گوسفند شما میتوانید از تخفیفات ویژه ای در خرید های بعدی بهره مند شوید
  • با خرید اینترنتی شما میتوانید برای مراسمات مذهبی و عروسی سفارش خود را ثبت نمایید و بدون پیش پرداخت و در ساعتی که مقرر شده است دام را تحویل بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت گوسفند، یا خرید گوساله زنده را داشتید می توانید در هرساعت از شبانه روز با شماره 09126273826 تماس حاصل نمایید و دام خود را به صورت غیر حضوری سفارش دهید.