پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برخی از لحظات و مناسبت ها آنقدر خاص هستند که می خواهید آنها را برای ابد به تصویر بکشید. به همین دلیل، یک قطعه جواهرات گرانبها برای همیشه ماندگار است،

انگشتر طلا یک هدیه محبوب برای نشان دادن رویدادهای واقعاً خاص مانند تولد یا نامزدی بوده است. انگشتر طلا چیزی بیش از یک اکسسوری است ؛ نمادی از مهمترین و زیباترین لحظات شادی در زندگی شماست و راهی شیک برای بیان آنهاست.

از زمان‌های قدیم تا به حال، جواهرات به‌ ویژه انگشترها به عنوان نشانه عشق، وفاداری و پیوند مشترک در هنگام ازدواج دو نفر مورد استفاده قرار می‌گرفته است. بنابراین، حتی امروزه نیز جواهرات با احساسات مرتبط هستند و در مناسبت های خاص داده می شوند. 

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چه انگشتر طلایی برای هدیه به دختران مناسب است؟

خرید انگشتر طلا با توجه به روحیات و سلیقه ی دختران

اگر ویژگی های شخصیتی و سلیقه و روحیات فرد را بدانیم ، میتوانیم با توجه به این ویژگی ها ، انگشتر طلای مناسبی تهیه کنیم. به طور مثال

اگر فرد شخصیتی برونگرا داشته باشد ، انگشتری با پایه و ارتفاع بالاتر و چند نگین کوچکتر در کنار نگین اصلی انتخاب مناسبی است.

اگر فرد دوستدار طبیعت و دارای روحیه ای لطیف باشد ، انگشترهایی با طرح های الهام گرفته از طبیعت مانند گلها، برگها و سایر مظاهر طبیعی را ترجیح می‌دهد.                          

 برای خانم‌هایی که اهل کار و فعالیت هستند انگشترهایی با نگین در ارتفاع پایین مانند: مدل‌های تخت‌تر، حلقه‌ی باریک یا انگشتری با نگین کوچک ، هدیه ای مناسب است.

افراد علاقه‌مند به طرح‌های جدید و مدرن، از طرح‌های سنتی و قدیمی لذت نمی‌برند، مدگرایی معمولا از سلیقه های خاص است و قاعده‌ای کلی و تعریف شده برای انتخاب ندارد، شاید بتوان گفت، یک حلقه‌ی پهن با سنگ‌های قیمتی و تنوع رنگ، جلوه‌ی درخشانی به همه‌ی مدل‌های انگشتر می‌دهد.

انواع انگشتر ها

معمولا انگشتر ها به دو دسته ی کلی نگین دار و بدون نگین تقسیم می شوند ولی تنوع مدل ها  برای  انگشتر طلا محدود به این دو دسته نیست .

انگشترهای نگین دار

انگشترهای نگین‌دار علاوه بر طلایی که برای رینگ و دور حلقه آن استفاده می‌شود، دارای نگین‌های مختلف در سطح انگشتر است.

 این نگین‌ها می‌توانند انواع سنگ‌های قیمتی مانند الماس، یاقوت، برلیان و … باشند و یا نگین‌های اتمی یا دست‌ ساخته را در برگیرند.

انگشتر طلا بدون نگین

انگشتر طلا بدون نگین انگشتری است که روی آن هیچگونه سنگ و یا نگینی وجود ندارد. این نوع از انگشترها معمولا به شکل یک رینگ ساده و یا همراه با تراش‌های کوچک و بزرگ دیده می‌شود. تمام وزن و قیمت انگشتر بدون نگین با طلا محاسبه می‌شود.

انگشتر سولیتر

انگشتر سولیتر به انگشتری گفته می شود که دارای یک سنگ تک و معمولاً سنگ آن بزرگ است. این سنگ می تواند یک الماس یا هر سنگ دیگری باشد. اعتقاد بر این است که آنها بیشتر برای نامزدی مناسب هستند.

انگشتر سولیتر هنزاگلد

انگشتر طلا فانتزی مناسب هدیه برای دختران

معمولا دختران جوان انگشترهای ظریف و فانتزی دخترانه را می پسندند که معمولا مدل های خاص داشته که می توانند با لباس های اسپرت و غیررسمی و در روزمره نیز از آنها استفاده کنند.

انگشتر طلا دخترانه برند کارتیهانگشتر کارتیر

انگشتر کارتیه نیز بسیار پرطرفدار است، این محصول با دستبندهای عاشقانه مخصوصا برای تازه عروس ها نیز استفاده می شود.این انگشتر بسیار پرطرفدار و پر فروش است.

 

بخوانید  ۱۲ روش برای تشخیص گردنبند طلا از بدل

 

مفهوم انداختن انگشتر در انگشت های مختلف

 آیا تا به حال فکر کرده اید که انگشتر در انگشتان مختلف چه معنایی می تواند داشته باشد؟ مثلا فرق انگشت میانی با انگشت اشاره چیست؟ در ادامه مفهوم استفاده از انگشتر در هر انگشت را توضیح میدهیم.

انگشتر در انگشت کوچک قرار گیرد

از نظر طالع بینی و  علم ستاره شناسی ، انگشت کوچک نماد هوش و عقیده شخص می باشد. سیاره ی مربوط به انگشت کوچک سیاره ی عطارد است که عنصر اصلی آن جیوه است. اما به دلیل این که جیوه سمی بوده و مناسب استفاده در ساخت انگشتر نمی باشد ، از عنصر طلا برای ساخت انگشتر استفاده می کنند.

انگشتر در انگشت اشاره قرار گیرد

سیاره ی مربوط به این انگشتر ، ژوپیتر یا همان مشتری است. ژوپیتر بزرگترین خدای رم باستان است به همین دلیل صفاتی چون رهبری و جاه طلبی و اعتماد به نفس را با خود به همراه دارد. با این انگشت بر روی دنیای بیرون از خود تمرکز داریم مواردی مانند ارتباط با دیگران و اعتماد به نفس در برخورد با مردم. اگر فرد زیورآلات و اکسسوری های مختلف را بر روی این انگشت استفاده کند در واقع صفات مطرح شده در بالا را تقویت کرده است و خواستار ارتباط بیشتر با دنیای بیرون می باشد . و  در واقع انگشتر در این انگشت نشان دهنده ی قدرت طلبی و اعتماد به نفس است.

انگشتر در انگشت حلقه قرار گیرد

معمولا این انگشت مخصوص انگشتر نشان دهنده ی پیوند می باشد ، انداختن حلقه روی انگشت چهارم دست راست به معنای نامزدی می باشد در حالی که روی انگشت چهارم دست چپ نشان دهنده ی ازدواج است.گفته می شود تقریبا تمام مرد ها یک حلقه ی ساده ی طلا یا نقره را به عنوان انگشتر ازدواج انتخاب می کنند. برای مردان انداختن یک انگشتر بزرگ جواهر با چندین نگین معمولا به عنوان حلقه ی ازدواج قلمداد نمی شود.

با وجود اینکه این انگشت مخصوص انگشتر مربوط به اردواج و یا نامزدی است ، اما فرد میتواند بدون توجه به این موضوع ، از این انگشت برای انداختن انگشتر استفاده کند.

انگشتر در انگشت وسط قرار گیرد

انداختن انگشتر در این انگشت زیاد مرسوم نیست شاید به این دلیل که این انگشت در مجاورت انگشت اشاره قرار دارد و قرار گرفتن یک شیء بزرگ می تواند تا حدی مانع فعالیت های فیزیکی دست شود. بهتر است در صورت علاقه به انداختن انگشتر  در این انگشت ، از مدل های ظریف تر و کوچکتر استفاده شود.

گفته می شود انداختن انگشتر در انگشت وسط در میان بسیاری از مردمانی که برای اولین بار در تاریخ از انگشتر استفاده می کردند مرسوم بوده است. حس مرکزی بودن و هم چنین محکم و سر راست و مردانه بودن این انگشت، احتمالا دلیلی بر محبوبیت تاریخی این انگشت بوده است.

انگشتر در انگشت شست قرار گیرد

در بعضی از جوامع انگشتر در انگشت شست نشانه ی ثروت و نفوذ است و اغلب افراد می خواهند با استفاده از انگشتر در این انگشت این ویژگی ها را برجسته تر کنند .

انتخاب یک مدل بزرگ و ضخیم اما نه گرانقیمت و پرجلوه مناسب  این انگشت است. انگشت شست برخلاف دیگر انگشتان هیچ نشانه ای در میان سیارات ندارد اما نماد شخصیت قوی است. اگر انگشت شست صاف باشد نماد شخصیت توانا است و انگشت شست خمیده نماد شخصیت بدجنس و نا سالم می باشد.

فروش انواع انگشتر در گالری هنزاگلد

هنزا

گالری هنزا پخش کننده و فروشنده بهترین نمونه از انگشتر های طلا در سراسر ایران می باشد.

منبع: https://henzagold.com/ (تیم نویسنده  و سئو : karinoweb)