نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور گفت: وقتی بازنشسته برای خرید برنج و مایحتاج خانواده خود، یا برای تأمین هزینه‌های درمان و یا خرید سنگ قبر همسر خود به ما مراجعه می‌کند و وام می‌خواهد، یعنی اوضاع خیلی بد است.

خبر داغ؛ افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با تورم و سبد معیشت | تغییر افزایش حقوق بازنشستگان به ۲۰ میلیون تومان؟ | کدام بازنشسته ها مشمول این حقوق هستند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبر آزاد، حقوق بازنشستگان | نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور گفت: وقتی بازنشسته برای خرید برنج و مایحتاج خانواده خود، یا برای تأمین هزینه‌های درمان و یا خرید سنگ قبر همسر خود به ما مراجعه می‌کند و وام می‌خواهد، یعنی اوضاع خیلی بد است.

حقوق‌ها و مستمری‌های ناچیز، هزینه‌های سنگین درمان و حمایت‌های محدود، کارگران و بازنشستگان را در وضعیتِ بحران قرار داده است. در چنین شرایطی حتی در کلامِ مسئولان مرتبط هم خبری از تغییر سیاست‌ها برای بهبودِ اوضاع معیشت نیست. تکرارِ استدلال‌هایی چون تأثیر دستمزد بر افزایش نرخ تورم و مطرح کردنِ موضوعاتی چون دستمزد منطقه‌ای و تکرارِ سیاستهایی که به ناکارآمدی سیستم درمانِ کارگران و بازنشستگان می‌انجامد، نشان از بی‌توجهیِ مسئولان به بحرانِ زندگی کارگران و بازنشستگان دارد./ادامه خبر در سایت خبر آزاد