پرداخت یارانه نقدی از ماهی که پشت‌سر گذاشتیم با سروشکل جدیدی انجام می‌شود و از این به بعد طبق ترتیبی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشخص کرده، یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار پراخت خواهد شد.

واریز 4/068/000تومان یارانه نقدی و سهام عدالت برای خانوارسه نفره با حساب یارانه تشویقی | واریزی یارانه نقدی اضافه برای دهک 1 تا 7 | 3 واریزی تا قبل از شب عید در حساب خانوارها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبر آزاد، پرداخت یارانه نقدی از ماهی که پشت‌سر گذاشتیم با سروشکل جدیدی انجام می‌شود و از این به بعد طبق ترتیبی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشخص کرده، یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار پراخت خواهد شد.

یارانه نقدی اسفند با این اوصاف در قدم اول به شکلی است که مستمری کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور، روز بیستم ماه به حساب مشمولان ریخته می‌شود.

یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک یک تا سه، روز بیست و پنجم اسفند به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار یعنی افراد حاضر در دهک چهار، پنج، شش، هفت، هشت و ۹ در تاریخ ۳۰ هر ماه پرداخت می‌شود. پرداخت یارانه دارو، یارانه هزینه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی سوخت هم به ابتدای ماه موکول شده است....../ادامه خبر در سایت خبر آزاد