لواسان حالا یکی از گران‌ترین منطقه ایران محصوب می‌شود که باشگاه سرمایه داران ایرانی لقب گرفته است .

ویلای 150 میلیارد تومانی در کدام منطقه تهران است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حضور چهره‌های شاخص ورزشی، فرهنگی و هنری و سیاسی در این منطقه طی سال‌های اخیر سبب شده است این منطقه در کانون توجه کارشناسان قرار گیرد.

نگاهی به قیمت ملک در لواسان نشان می دهد این منطقه به رغم افزایش شدید قیمت با اقبال ویژه سرمایه گذاران همچنان روبروست. اخیرا اگهی ویلایی در این مطنقه منتشر شده است که از منظر قیمتی تفاوت ویژه ای با دیگر فایل‌های فروش دارد.

این ویلای سوپر لاکچری در لواسانات 2500متر مساحت دارد و با 5خواب در سال ساخت 1396 ساخته شده است. پارکینگ، انباری، بالکن، سونا و استخر، سالن ورزشی امکاات خاص این ویلا عنوان شده است. . قیمت اعلامی مالک 150 میلیارد تومان است. نکته اینجاست که به رغم افزایش شدید قیمت ها، هنوز مشتریان پرو پاقرصی برای ویلاهای چند ده میلیاردی و چند صد میلیاردی لواسان وجود دارد و خرید و فروش در این منطقه راکد نیست.

بر این اساس قیمت های اعلامی برای هزار متر بنای سوپر لوکس وبرند منطقه، 4خواب ( 2خواب مستر)، ویو ابدی، 10هزار متر زمین، دارای استخر سرباز با جکوزی و سونا داخل واحد، سند تک برگ 60 میلیارد تومان است.

برخی دیگر از اگهی های فروش نیز به این شرح بود.

830متر بنای تریبلکس، ‌ساخته شده در سال ۹۷، دارای 4 خواب، همراه با استخر سونا، جکوزی، سالن ورزشی و باشگاه بدنسازی طراحی شده زیر نظر فدراسیون بدنسازی کشور، واقع در کوچه فرعی معروف به کوچه خارجی ها، ترکیب معماری مدرن و high tech، محوطه سازی به سبک باغ سازی ژاپنی، روف گاردن و … به قیمت 25میلیارد تومان.

۷۰۰متر بنای لوکس با 5خواب ( 4مستر)، دارای استخر، سونا، جکوزی سر پوشیده در منفی یک با نورگیر مستقیم، سالن GYM (ورزش) در منفی یک، ٢‌ واحد پارکینگ مسقف 3 واحد پارکینگ داخل حیاط به قیمت 25میلیارد تومان.

ویلای سوپر لوکس در بهترین نقطه لواسان، با متریال روز اروپا فوق العاده خاص، دارای 1400 متر بنا تربلکس 3خواب مستر 60 متری و یک خواب 200 متری رویایی مشرف به کل منطقه 350 متر سالن اکوستیک با تعریفات خاص، استخر جکوزی دارای تراس 200 متری با دید 360 درجه دارای سیستم امنیتی وضد سرقت به روز سرمایش گرایش چیلر فول فول فول فرنیش خاص و … . قیمت 65میلیارد تومان.

1800متر زمین، 700متر بنا تریبلکس دارای 7 خواب. 12 ساله و بازسازی شده با سند شخصی، دارای استخر و سونا. قیمت 36میلیارد تومان.