پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یک راه بدست آوردن بیت کوین، استخراج آن است. فقط چند سال پیش هر کسی با داشتن یک رایانه قدرتمند می توانست بیت کوین استخراج کند، اما در حال حاضر دیگر این گونه نیست. محبوبیت در حال افزایش این ارز و نرخ تبادل آن باعث شد تا کمپانی های بزرگ وارد گود شوند و با دستگاه های قدرتمند و تا دندان مسلح اقدام به استخراج بیت کوین کنند. این موضوع باعث مشکل شدن استخراج شده و هزینه های انرژی و هزینه استخراج مقرون به صرفه آن را افزایش داده است. علاوه بر این میزان بیت کوین های قابل استخراج به طور مداوم در حال کاهش است. هرچند سودآوری استخراج بیت کوین به صورت رویایی اولیه نیست ولی هنوز هم یک شیوه مناسب برای کسب درامد می تواند باشد. جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص استخراج بیت کوین در مقاله زیر به صورت مفصل به این موضوع پرداخته شده است:

استخراج بیت کوین چیست؟

 

بیت کوین را از دیگر روشها نیز می توانید کسب کنید. مثلا مانند سایر پولها می توانید بیت کوین را به عنوان حقوق دریافت نمایید. در حال حاضر شماری از کمپانی ها حقوق کارمندان خود را با بیت کوین می پردازند. یا اینکه می توانید در فروشگاه اینترنتی یا حتی فیزیکی خودتان سرویس پرداخت با بیت کوین را قرار دهید و مشتریان شما هزینه های سبد خرید خودشان را با بیت کوین بپردازند.

سایر روشهای کسب بیت کوین

 

علاوه بر این موارد بسیاری از تبلیغات آنلاین را می توانید ببینید که به شما وعده می دهند که با عضو شدن یا انجام برخی فعالیت ها مانند مشاهده عکس، اشتراک گذاشتن عکس، تبلیغات یا گذاشتن پست، لایک یا کامنت می توانید بیت کوین کسب کنید. همانطور که قابل پیش بینی هم هست بسیاری از این کسب و کارها بیت کوین را با شبکه هرمی و طرح های پانزی گره زده و شما را تشویق به زیر مجموعه گیری با رویای کسب درآمد میلیونی می کنند. که البته از پیش به شما در مورد این موارد و صحت آنها هشدار می دهیم.