در این شرایط که بسیاری از محصولات مدرن با قیمت های نجومی در بازار عرضه می شوند ،خرید گوشی شیائومی و سایر محصولات آن به دلیل عملکرد فوق العاده و قیمت مناسب ،گزینه منطقی و مناسب خواهد بود .

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید ،در ادامه نکات مهمی را بیان خواهیم کرد که می تواند بر روی خرید اثرگذار باشد،با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات در زمان خرید گوشی شیائومی را برای شما بیان کنیم .گوشی های هوشمند یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین محصولات بازار می باشند و همیشه فروش بالایی دارند .

 در چند ماه اخیر به دلیل نوسانات قیمت ارز در بازار داخلی ،باعث شده که قیمت محصولات الکترونیکی و خرید گوشی شیائومی حسابی افزایش پیدا کند .عملکرد فوق العاده گوشی های شیائومی و قیمت مناسب و امکانات بالای آن ها باعث شده است که ارزش خرید محصولات شیائومی در بازار همواره بالا باشد .

برخی از گوشی های شیائومی برخلاف محصولات شرکت اپل و سامسونگ در نسخه مخصوص برای کشور چین تولید و به فروش می رسد. در صورتی که اطلاعات کافی از این محصولات نداشته باشید،با مشکلاتی رو به رو خواهید شد .برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین وبسایت ما در تماس باشید.

نکات مهم در خرید گوشی شیائومی

اولین نکته ای که در مورد راهنمای خرید گوشی شیائومی در مورد آن صحبت خواهیم کرد ،در مورد بسته بندی گوشی های هوشمند شیائومی می باشد .کلیه گوشی های این برند که تولید می شوند، وارد بازار نمی شوند و ممکن است تنها در بازار چین پیدا شود .

با توجه به این نشانه می توان به راحتی تشخیص داد که این گوشی برای عرضه به کشور چین تولید شده است.دفترچه راهنمای محصولات شیائومی به زبان چینی بوده و در آن خبری از زبان اصلی نخواهد بود.بر وری بسته بندی گوشی های شیائومی علائم چینی درج شده است .

مورد دیگر ،رام نصب شده روی تلفن هوشمند است. این رام تنها برای کاربران چینی توسعه پیدا کرده و روی آن تنها زبان چینی و انگلیسی را می توان پیدا کرد و به صورت پیش فرض نمی توان زبان فارسی را روی تلفن همراه خود استفاده کنیم .

در زمان خرید گوشی شیائومی توجه به دو شاخه برق آن مهم است ، زیرا گوشی های شیائومی نیاز به تبدیل مخصوص دوشاخه برق دارند.این نیز تفاوت دیگری است که می توان در زمان خرید گوشی های شیائومی به آن توجه کنیم .

در این میان متاسفانه برخی از فروشندگان ،نسخه چینی تلفن های هوشمند شیائومی را با پک گلوبال برای کاربران عرضه می کنند. در بسته بندی این محصولات گوشی همراه با شارژرهای معمول به دست کاربران خواهد رسید .

قیمت پایین در زمان خرید گوشی شیائومی قطعا وسوسه کننده خواهد بود .خدمات پس از فروش،مالیات و .. همه موجب افزایش قیمت گوشی های گلوبال شیائومی در مقایسه با نسخه چینی آن خواهد بود.فروشندگان محصولات شیائومی با تمرکز بر این موضوع ،رام های غیررسمی با پشتیبانی از زبان فارسی را روی نسخه چینی گوشی های شیائومی نصب می کنند و با قیمت پایین تر از نسخه گلوبال به بازار عرضه خواهند کرد .

موضوع رام غیررسمی و رسمی از نکات بسیار مهم است که کاربران در رابطه با این موضوع اطلاع کافی ندارند .با آگاهی کام از این نکات می توان با هزینه مقرون به صرفه مناسب ترین گوشی هوشمند شیائومی را خریداری کرد .

تا به اینجا با تمامی تفاوت های عمده گوشی های شیائومی نسخه چینی و گلوبال آشنا شده ایم،حال می خواهیم نکاتی را در مورد رام گوشی های شیائومی بیان کنیم،که در زمان خرید گوشی شیائومی باید به آن توجه کنید .به طور کلی نسخه چینی گوشی شیائومی با رام رسمی چینی و نسخه گلوبال این گوشی با رام رسمی گلوبال عرضه می شود .

چنان چه شما نسخه چینی گوشی های شیائومی در بازار را خریداری کرده باشید رام گوشی نیز از نوع چینی خواهد بود و تمامی موارد و مشکلاتی که در بخش قبل اشاره کردیم در این گوشی ها وجود خواهد داشت . کاربران تمایلی به خرید گوشی های نسخه چینی ندارند زیرا نرم افزارهای مخصوص بدون کاربرد بر روی این گوشی های نصب شده اند .

از سوی دیگر برخی از فروشندگان از این مسئله آگاهی کامل دارند و با نصب رام های گلوبال بر روی گوشی های نسخه چینی شیائومی،تلاش می کنند که محصولات خود را به فروش برسانند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .