قیمت طلا و سکه روند نسبتا کاهشی خود را ادامه می‌دهد و از سوی دیگر، بازار ارز هم روزهای با ثباتی را پشت سر می‌گذارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) به چهار میلیون و ۱۳۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۵ هزار و ۶۸ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که نسبت به روز گذشته ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۲۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۰۷ دلار رسیده است.

ثبات در بازار ارز

بانک‌ها امروز (۱۷ شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۴۴۶ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته با افزایش حدود ۲۰۰ تومانی همراه بوده است.

همچنین هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۲ هزار و ۶۲۲ تومان خریداری می‌شود که قیمت این ارز نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان افزایش یافته است. قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۴ هزار و ۸۵ تومان است.

ارز مسافرتی ۱۳۲۰۰ تومان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۸۰۱ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان می‌فروشند که قیمت این ارز نیز نسبت به دیروز ۲۰۰ تومان رشد کرده است.