طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان، این شرکت بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی و نقطه نظرات سازمان هواپیمایی کشوری ایران نسبت به توقف فروش بلیت در مسیر چین-ایران و بلعکس، تا پایان ماه فوریه سال جاری میلادی اقدام کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شرکت هواپیمایی ماهان در اطلاعیه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد، درباره پروازهای مسیر‌ پروازی ایران به چین و بالعکس این شرکت هواپیمایی اعلام کرد:‌ شرکت هواپیمایی ماهان بر اساس سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران، به آگاهی مسافران خود در مسیرهای پروازی به مقاصد مختلف از ایران به چین‌ و بالعکس می‌رساند که این شرکت هواپیمایی بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی و نقطه نظرات سازمان هواپیمایی کشوری ایران، اقدام به توقف فروش بلیت در مسیرهای فوق الذکر تا پایان ماه فوریه سال جاری میلادی کرده است.

طبق اعلام ماهان، بدیهی است پس از اتمام زمان مذکور بر اساس مجوزهای دستگاه‌های اجرایی ذی ربط و سازمان هواپیمایی کشوری تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و هواپیمایی ماهان در چارچوب راهبردهای کشور اقدام لازم را به عمل خواهد آورد.

همچنین به اطلاع می‌رساند در این مدت هر گونه پرواز رفت و برگشت به چین به منظور انتقال مسافران ایرانی از چین به ایران و مسافران چینی به چین در چارچوب مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و چین بر اساس توافقات جاری انجام خواهد شد.