پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این روزها افراد زیادی در پی خرید و فروش ارز دیجیتال از صرافی های آنلاین هستند. این کار به منظور سرمایه گذاری روی رمز ارزها و کسب سود از آن ها می باشد. افراد زیادی در ایران و سر تا سر جهان به سمت رمز ارزها آمده اند و مجذوب آن ها شده اند. به همین منظور صرافی های آنلاین زیادی به وجود آمدند تا افراد بتوانند در آن ها فعالیت کنند. تعدادی از این صرافی ها در ایران هم فعالیت می کنند و به کاربران ایرانی امکان سرمایه گذاری را می دهند. سرمایه گذاران ایرانی ارز دیجیتال می توانند در صرافی های ایرانی ثبت نام و فعالیت خود در بازار کریپتوکارنسی را آغاز کنند. در این مقاله بعد از آشنایی با ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، نحوه خرید رمز ارز را به شما آموزش می دهیم. 

 

 

یک صرافی آنلاین معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

صرافی آنلاین ارز دیجیتال به واسطه ارتباط مستقیم با دارایی مردم باید امنیت بالایی داشته باشد. امنیت یکی از عواملی است که باعث می شود افراد راحت تر به یک صرافی اعتماد کنند. با این حال امنیت تنها رکن اساسی یک صرافی ارز دیجیتال نمی باشد. در کنار امنیت باید استانداردهای دیگری هم در حد مناسب و مطلوب رعایت شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند. سرعت و رابط کاربری مناسب تاثیر بسزایی در جلب رضایت کاربران دارد. همچنین پشتیبانی 24 ساعته برای یک صرافی ارز دیجیتال بسیار مهم و ضروری است؛ زیرا بازار ارز دیجیتال تعطیلی ندارد و همه روزه در تمامی ساعات باز می باشد. بنابراین اگر یک کاربر بخواهد در ساعتی خارج از ساعات کاری به صرافی مراجعه کند، پشتیبان موظف به پاسخگویی می باشد. 

تعداد ارزها، شبکه های تحت پشتیبانی برای انتقال رمز ارزها، میزان کارمزد صرافی، اختلاف قیمت خرید و فروش، عمق بالای بازار برای خرید راحت تر کاربران، قیمت مناسب، کیف پول اختصاصی و... هم از عواملی هستند که باعث می شوند یک صرافی اعتبار پیدا کند. گرچه اعتبار و امنیت یک صرافی برای کاربران آن بسیار حائز اهمیت است اما مطمئن ترین روش برای نگهداری رمز ارزها، انتقال آن ها به کیف پول شخصی می باشد. برای انجام این کار ابتدا یک کیف پول تهیه کنید و بعد از خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین آن را به کیف پول خود انتقال دهید. 

 

خرید ارز دیجیتال

 

کدام صرافی برای خرید ارز دیجیتال مناسب است؟

صرافی ارز دیحیتالی که استانداردهای بالا را رعایت کند می تواند انتخاب مناسبی برای خرید ارز دیجیتال باشد. بنابراین باید پیش از انتخاب یک صرافی آنلاین به خوبی ویژگی ها و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهید. انتخاب یک صرافی می تواند گامی مهم در آغاز سرمایه گذاری شما باشد. به طور مثال صرافی آنلاینی که اختلاف قیمت خرید و فروش بالایی داشته باشد باعث می شود شما دیرتر به سود برسید. از این رو در نظر گرفتن این مورد پیش از انتخاب یک صرافی امری ضروری تلقی می شود. اما صرافی هایی که بتوانند همه این موارد را رعایت کنند به ندرت پیدا می شوند. در ایران صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن و چند صرافی دیگر چنین ویژگی هایی دارند.

پس اکنون می دانیم که پیش از انتخاب یک صرافی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم. به همین جهت می توانیم انتخابی مطمئن تر و بهتر داشته باشیم. حالا می توانیم با در نظر گرفتن این نکات، نحوه خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین را بررسی کنیم. به دلیل سهولت و سرعت بالای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین بیت ایمن، قصد داریم تا این صرافی را به عنوان مثالی مناسب انتخاب کنیم.

 

صرافی آنلاین بیت ایمن

 

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین بیت ایمن

همانطور که گفتیم صرافی آنلاین بیت ایمن یکی از صرافی های ارز دیجیتالی می باشد که خرید ارز دیجیتال از آن بسیار ساده و سریع است. به همین جهت خرید ارز دیجیتال از این صرافی را به صورت گام به گام به شما آموزش می دهیم. برای خرید ارز دیجیتال از صرافی بیت ایمن ابتدا باید وارد سایت این صرافی شوید و در آن ثبت نام کنید. راهنمای ثبت نام و خرید و فروش رمز ارزها در قسمت راهنمای استفاده قرار دارد. می توانید با مراجعه به این قسمت انجام این مراحل را به صورت تصویری یاد بگیرید. برای شروع فعالیت خود می توانید در بالای صفحه روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات خود به جمع کاربران بیت ایمن بپیوندید. سپس با ورود به بخش اطلاعات کاربری و تکمیل آن ها امکان معامله برای شما فراهم خواهد شد.

بعد از پیمودن این مسیر، با ورود به بخش خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظرتان می توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید. به طور مثال اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، روی دکمه خرید و فروش بیت کوین کلیک کنید تا صفحه معاملات برای شما باز شود. در این صفحه می توانید با دو روش عادی و فوری سفارش خرید یا فروش خود را ثبت کنید. در بخش کیف پول هم می توانید واریز و برداشت ارز دیجیتال و ریال را به راحتی انجام دهید. تمام این کارها ظرف چند دقیقه انجام می شود و شما به یکی از دارندگان ارز دیجیتال تبدیل می شوید!