پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قبل از معرفی بهترین کیف پول ایرانی ارز دیجیتال ترون،  لازم است بدانید ترون در سال ۲۰۱۷ بود که وارد بازار ارز های دیجیتال شد. این ارز دیجیتال یکی از پر سر و صدا ترین ارز ها در این حوزه بود زیرا از حمایت خوب جامعه ارز دیجیتال و البته جنبه های فنی خود بهره برد و امروزه یکی از ده رمز ارز برتر جهان از لحاظ ارزش بازار است. نکته جالب این است که تنها دو سال طول کشید تا ترون به این جایگاه برسد. علت آن جایگاه منحصر به فرد آن بوده است. در مقاله پیش رو قصد داریم تا به طور کامل به موضوع کیف پول ترون پرداخته و آن را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بیشتر با آن آشنا شوید.

آشنایی با کیف پول ارز دیجیتال ترون

همه چیز در مورد ارز ترون

ترون در واقع به یک ماشین مجازی غیر متمرکز گفته می‌شود که جهت کمک به اینترنت غیر متمرکز ساخته شده است. ترون تا حدودی مشابه اتریوم بوده و توسعه دهندگان اپلیکیشن هایی که غیر متمرکز هستند را قادر می کند تا به وسیله قرارداد های هوشمندی که روی بلاک چین بومیان فعالیت می کنند پروتکل های پیچیده بسازد و از آن ها استفاده کنند. این پلتفرم امروزه بیشتر به علت سرعت معاملات و مدیرعامل فعال آن شناخته می شود. پلتفرم گفته شده می‌تواند دو هزار تراکنش را در عرض یک ثانیه انجام دهد که این عملکرد موجب شده تا ترون هم تراز شرکت‌های بزرگ پردازنده پرداخت مثل پی پال باشد. 

نکته دیگر این که هزینه کارمزد های ترون صفر بوده و شما می توانید در مدت زمان فقط چند ثانیه به راحتی یک میلیون دلار را به صورت ارز ترون به هر جای دنیا که می خواهید بفرستید و برای این کار به هیچ وجه مجبور به پرداخت کارمزد نیستید. اینترنت غیر متمرکز برخی موارد با اینترنت مورد استفاده شما متفاوت می باشد. در نخست این که هیچ شرکت میزبان وجود ندارد و در مقابل کل اینترنت توسط کاربران شخصی مدیریت می شود. اخیرا مفهوم غیرمتمرکز تا حدودی غیر ممکن به نظر می رسید. با این حال ماهیت شفاف شبکه های متفاوت بلاک چین موجب شد تا برای چنین کاری ایده‌آل باشند. این نقش را ترون بر عهده گرفته است. 

تاریخچه ترون

می‌توان گفت که تاریخچه ترون از اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز شده و در آن زمان مدیر عامل این شرکت جاستین سان بوده که به طور رسمی این سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور را راه اندازی کرده است. این سازمان امروزه به عنوان بنیاد ترون شناخته می شود. توجه داشته باشید که رسالت سازمان نام برده شده، ایجاد زیرساخت های اینترنت غیر متمرکز و همچنین فراهم کردن یک سیستم دموکراتیک جهت مدیریت این شبکه جدید بود. سان با حوزه فین تک نیز غریبه نبود. او فقط چند ماه بعد از کسب مالکیت ترون آن را ادغام کرد که این ادغام به تقویت موقعیت ترون در منطقه کمک بسیاری کرد. 

علاوه بر آن این استراتژی فعالیت پایگاه کاربران فعال ترون را نیز تا حد زیادی گسترش داد. می ‌توان به جرات گفت که راه اندازی ترون کار بسیار بزرگی بود. بنیاد ترون در سال ۲۰۱۷ مبلغی معادل 70 میلیون دلار را برای توسعه بیش تر ترون جمع‌آوری کرد. در طول رویداد گفته شده سرمایه گذاران در ازای بیت کوین خود توکن های ترون را دریافت کردند. توکن های ترون به توکن‌های ابزاری می گویند که به وسیله بنیاد ترون به عنوان ارز میانی برای همه توکن ها صادر می شوند. لازم است بدانید که این توکن ها در شبکه اصلی قرار داشته و به آسان شدن معاملات در سراسر این بلاک چین کمک می‌کنند. تا سال ۲۰۱۸ بود که سان ترون را از نظر ارزش بازار وارد ده ارزش دیجیتال کرد.

این موفقیت بزرگ تجربه و انگیزه لازم را در اختیار توسعه دهندگان برای راه اندازی بلاک چین اختصاصی خود قرار داد. همچنین تصمیم به ترور این امکان را داد تا این پلتفرم را از توکن هایی که روی شبکه اتریوم فعال بوده به توکن هایی از پروتکل بومی ترون انتقال دهد که اثبات سهام متکی بوده و از این نظر به مکانیسم اجماع اثبات سهام شباهت زیادی دارد. این کار به کاربران این امکان را می‌دهد که هر زمانی که دارایی خود را در کیف پول این شبکه قرار دهند درآمد منفعلی را کسب نمایند. 

نحوه عملکرد کیف پول ارز دیجیتال ترون

ترون تلاش می کند تا حضور واسطه ها را حذف کند و از این طریق ارائه کنندگان مطالب دیجیتالی و همچنین استفاده کنندگان از این مطالب را به یک دیگر نزدیک کند. اقدام گفته شده به کاهش هزینه ها برای مصرف کنندگان و سهولت جمع آوری مطالب از تولید کنندگان منجر می‌شود. توجه داشته باشید که این معامله برای هر دو سمت آن برد برد می باشد که به صورت متمرکز عمل کرده و در این شرکت ها در هنگامی که مصرف کنندگان به ارائه کنندگان سرگرمی مثل نتفلیکس اضافه می‌شوند هزینه‌ های بیش تری پرداخت کرده و این شرکت‌های واسطه سهم عمده ای را که از این پرداخت‌ها به وجود آمده برای خود نگه می‌دارند. همچنین مقدار کمی از آن را به تولید کنندگان مطالب اختصاص می‌دهند. ترون با کمک شبکه بلاک چین این مدل تجاری را بازسازی کرده است.

مقاله پیشنهادی : شت کوین چیست ؟

 این شبکه مثل سیستم ذخیره سازی که غیر متمرکز بوده و توزیع شده است عمل می کند. پس فرآیند به اشتراک گذاری داده ها را ارزان تر کرده و آن را با سرعت بیش تری انجام می دهد. پس فرصتی را برای تولید کنندگان مطالب برای میزبانی رسانه های سرگرمی دیجیتالی بر اثر بلاک چین خود ایجاد می‌کند و با این کار در صدد گرفتن جایگاه واسطه هایی مثل نتفلیکس بوده که با این استراتژی مخاطبان سراسر جهان این توانایی را پیدا می‌کنند که هزینه دسترسی به محتوا را به طور مستقیم به تولید کننده محتوا پرداخت کنند. در فرآیند گفته شده شبکه نیمه متمرکز و فناوری ذخیره سازی توزیع شده با چالش مهمی در صنعت اشتراک‌گذاری سرگرمی مواجه می‌شود. این چالش تعداد عاملین کم اما با قدرت و پر نفوذ بوده که اشتراک گذاری جهانی محتوای دیجیتالی را کنترل قرار می‌دهد.

معرفی کیف پول ایرانی ارز دیجیتال ترون

بهترین کیف پول ترون در ایران

احتمالا شما هم برخی اخبار را شنیده باشید که در خصوص کلاهبرداری های اینترنتی و یا تحریم هایی که صورت گرفته است. همین عوامل باعث می شود که برخی از افرادی که در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری می کنند سرمایه خود را از دست دهند. اما چرا چنین مشکلاتی به وجود می آید؟ در نگاه اول باید گفت عده ای از افرادی که می‌خواهند در این بازار جذاب سرمایه‌گذاری کنند به خوبی از این موضوع آگاه نیستند که انتخاب کردن کیف پول مناسب چقدر می تواند مهم باشد. در حال حاضر با توجه به تحریم هایی که صورت گرفته کاربران ایرانی که تمایل به استفاده از برخی کیف پول های خارجی را دارند، نمی‌توانند از آن ها استفاده کنند و از طریق صرافی های بین المللی دسترسی آن ها مسدود شده است. به همین دلیل عده ای به سمت واسطه‌هایی روی می آورند که بتوانند از طریق آن در این بازار جذاب و پر سود سرمایه گذاری کنند.

 اما بهتر است که واسطه ها را کنار بزنید و با شرایطی بهتر و ایده آل تر به سرمایه گذاری بپردازید. ما می خواهیم کیف پولی ایرانی را به شما معرفی کنیم که از تمامی خطرات احتمالی در امان است. از طرفی دیگر  نباید نگران از دست رفتن دارایی یا بسته شدن حساب کاربری خود باشید. سامانه کیف پول من امکانی را در اختیار تمامی کاربران ایرانی قرار داده است که با استفاده کردن از رابط کاربری ساده و در عین حال قدرتمند و با کاربردهای فراوانی که دارد، بتوانند همانند سایر افراد کشورهای دیگر به سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال بپردازند.

 کیف پول من اولین کیف پول ایرانی ارز های دیجیتال خصوصاً ترون است.  همان طور که در بالا اشاره شده ترون می تواند یک ارز بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری باشد و چه بهتر که بتوانید از طریق یک کیف پول ایرانی این ارز را نگهداری کنید. کافی است همین حالا از طریق کیف پول من اقدام به خرید و فروش این ارز کنید. دقت داشته باشید که سادگی کار با پنل کاربری و همچنین فارسی بودن تمامی امکانات این سامانه باعث شده تا برای کاربران ایرانی بهترین گزینه باشد.

اولین کیف پول ایرانی ارز دیجیتال تنها برای ترون در دسترس نیست، بلکه شما می توانید تمامی ارز های دیجیتال را با استفاده از این سامانه خرید و فروش کنید. سرعت انجام تراکنش های انجام شده در این سامانه به حدی بالا است که  هیچ گونه کمبودی نسبت به سایر کیف پول های خارجی ندارد. با بررسی کردن امکانات سامانه می توانید مطمئن شوید که از نظر امکانات و ویژگی ها کیف پول من هیچ گونه ضعفی نسبت به نمونه های مشابه خارجی ندارد و حتی برای کاربران ایرانی از بعضی جهت ها بهتر، ساده تر و ایمن تر است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را دارید کیف پول من انتخابی درست و آگاهانه است.

حرف آخر

در مقاله پیش رو به طور کامل با موضوع کیف پول ارز دیجیتال ترون آشنا شدیم و دانستیم که این برنامه بسیار خوبی بوده که آن را تبدیل به فرصتی جذاب برای سرمایه گذاران می کند؛ چرا که بر صنعتی تمرکز کرده که رشد عظیمی را تجربه کرده ولی با این حال پتانسیل های زیادی برای سرگرمی های جهانی دارد.