اگر قصد خرید حلقه ازدواج یا انگشتر نامزدی برای خود دارید، باید بدانید این انگشتر را برای چه هدفی استفاده می کنید. اگر هدفتان از خرید انگشتر کامل کردن استایل تان است، باید انگشتر را با توجه به مراسم (مراسم رسمی یا دور همی ساده) لباس مورد نظرتان (لباس مجلسی یا اسپورت) و رنگ لباس تان انتخاب کنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در بین همه اکسسوری ها و جواهرات ، انگشتر ها از همه محصولات پر طرفدار تر هستند. شما نمی توانید خانمی را پیدا کنید که از انگشتر خوشش نیاید. به هر حال هر خانمی به طریقی از یک مدل از حلقه یا انگشتر در استایل خود استفاده می کند. اما هر مدل از انگشتر، برای مراسم و استایل خاصی مناسب است و شما نمیتوانید هر انگشتری را برای هر مراسمی استفاده کنید.

اگر قصد خرید حلقه ازدواج  یا انگشتر نامزدی برای خود دارید، باید بدانید این انگشتر را برای چه هدفی استفاده می کنید. اگر هدفتان از خرید انگشتر کامل کردن استایل تان است، باید انگشتر را با توجه به مراسم (مراسم رسمی یا دور همی ساده) لباس مورد نظرتان (لباس مجلسی یا اسپورت) و رنگ لباس تان انتخاب کنید.

چرا خرید حلقه ازدواج نقره به صرفه است؟

این روز ها به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا، درآمد بسیاری از مشاغل کاهش یافته و عروسی ها مختل شده اند. بسیاری از جوانان نیز تصمیم گرفتند بدون برگزاری مراسم به خانه بخت بروند.  ولی قطعا هیچ عروس خانمی دوست ندارد بدون داشتن یک حلقه ازدواج زیبا به خانه بخت قدم بگذارد. ما  قصد داریم پیشنهادات فوق العاده جذاب و خاصی به شما بدهیم که با کمترین هزینه ها بتوانید از پس خرید های عروسی تان بر بیایید.

چرا انگشتر نقره را به جای طلا بخریم؟

اولین نکته مهم این است که بدانید اگر در حال خرید طلا هستید، تقریبا نصف هزینه ای که پرداخت می کنید برای مزد ساخت آن است. یعنی زمان فروش حداقل  40 درصد از پول خود را از دست داده اید. اما اگر یک انگشتر نقره بخرید دیگر پول زیادی برای مزد ساخت پرداخت نمی کنید که نگران از دست دادن سرمایه تان باشید. شما برای خرید انگشتر نقره هزینه معقولی می کنید و می توانید تا مدت ها از آن استفاده کنید بدون اینکه ارزش آن کم شود . ضمنا اگر قصد خرید انگشتر نقره  را دارید می توانید از گالری این فروشگاه دیدن نمایید. طرح های زیبای دکوریکور گاها از طرح های طلافروشی ها نیز به روز تر و خاص تر هستند.

image_4712a35898738eea457a8a7697e1962e434bcb62

با خرید حلقه ازدواج نقره دکوریکور می توانید یک انتخاب شاهانه داشته باشید.

این روزها خرید یک انگشتر ساده طلا ده برابر بیشتر از یک انگشتر نقره شاهانه هزینه دارد. شما می توانید به جای خرید یک حلقه ساده طلا، یک انگشتر نقره نگین دار یا اصطلاحا یک سولتیر بسیار شیک یا یک انگشتر نامزدی تهیه کنید. تنها کافی است بدانید کدام حلقه مناسب دست شماست. 

آیا رنگ انگشتر نقره دکوریکور ثابت است؟ آیا انگشتر نقره دکوریکور ضد حساسیت است؟

انگشتر های نقره دکوریکور همگی دارای آبکاری طلا هستند و بنابراین به این سادگی ها نه تغییر رنگ می دهند نه سیاه می شوند. اما به طور کلی، هنگامی که نقره خریداری می کنید باید چند مورد مهم را برای افزایش عمر محصول خود رعایت کنید:

الف) اگر به دست خود کرم و مواد چرب زدید، حداقل نیم ساعت بعد انگشتر خود را به دست بیاندازید

ب) حلقه ازدواج خود را در جعبه و در تاریکی نگهداری کنید

پ) با انگشتر نقره به حمام نروید

ت) هیچ گاه در باشگاه و مکان هایی که عرق می کنید از انگشتر نقره استفاده نکنید

ث) بعد از هر بار استفاده از محصول، آن را با دستمال نمدار پاک کنید تا کثیفی و عرق بدن از روی آن پاک شود

image_2f77b2cacf0909ed3f7b7df0f4b14bc978e1a058

گارانتی تعویض نگین  انگشتر نقره دکوریکور

گارانتی همواره یکی از مهمترین مباحث در خرید های آنلاین است. مخصوصا در خرید انگشتر نامزدی و حلقه ازدواج که ممکن است  نگین آنها نیاز به تعویض داشته باشد یا بیافتد. گالری نقره دکوریکور همه انگشتر های نقره شما را گارانتی می کند که در صورت افتادن نگین ها، آنها را برای اولین بار بدون هزینه و از دفعات بعدی با کمترین هزینه تعمیر خواهد کرد.

در گالری نقره دکوریکور چه محصولات دیگری وجود دارد؟

هر جواهری که برای مراسم ازدواج خود لازم دارید ازانگشتر نامزدی، انگشتر نقره زنانه گرفته تا گردنبند و گوشواره نقره حتی سرویس عروس را می توانید از گالری نقره دکوریکور با قیمت مناسب و جدید ترین مدل ها تهیه کنید.

آیا امکان خرید حضوری از گالری نقره دکوریکور وجود دارد؟

دکوریکور  یک فروشگاه آنلاین زیورآلات و بدلیجات است که امکان خرید حضوری ندارد ولی شما می توانید با انتخاب هر محصول تا 72 ساعت آن را تعویض نمایید. (البته به جز سرویس های عروس)

شما ازیک فروشگاه اینترنتی نقره چه توقعاتی دارید؟ چه موارد دیگری برای شما مهم است؟