همه ما کمابیش با طرح‌های فروش اقساطی خودرو آشنا هستیم، حالا یا خودمان به واسطه این طرح‌ها ماشین‌دار شده‌ایم یا آشنایانمان به دنبال خرید خودرو بوده‌اند. اغلب کسانی که مترصد خرید خودرو اقساطی هستند، آخرین اخبار خودروسازان وطنی را مدام بررسی می‌کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 یکی از مهم‌ترین علت‌های این موضوع این است که سطح رفاه در کشور ما برای اغلب مردم، بسیار متوسط تعریف شده است.  از این رو اغلب ما گمان می‌کنیم طرح‌های فروش اقساطی خودرو خارجی مختص از ما بهتران است و با درآمد و مخارج ما جور در نمی‌آید.

اما شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که سایاخودرو این روزها طرح فروش اقساطی سراتو، فروش اقساطی کیا و بسیاری از خودروهای لوکس و مدرن خارجی و وارداتی را با شرایطی شگفت‌انگیز و فوق‌العاده عرضه می‌کند.

فروش اقساطی خودرو خارجی

نکات مهم در هنگام خرید اقساطی خودرو خارجی

در هنگام خرید اقساطی خودرو خارجی بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • انواع مدل‌ها و کمپانی‌های خودروهای خارجی را بشناسید

شاید وقتی خودروسازان ایرانی از نسخه‌های فول‌آپشن یا اتومات شدن تولیداتشان سخن به میان آورند، منتظر اتفاق شگفت‌انگیزی نباشید و نهایتا قیمت تمام شده خودرو چند میلیون بالاتر برود. 

اما واقعیت این است که پیش از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو خارجی، باید اطلاعات دقیقی درباره مدل خودرو داشته باشید.  چون ممکن است یک خودرو در انواع مدل‌ها و سری‌های متعدد تولید شده باشد که هریک آپشن‌های متعددی دارند که روی قیمت تمام شده آن‌ها تاثیر می‌گذارد. 

بنابراین و با دقت به جزییات و شناخت کامل خودروهای خارجی باید قیمت‌ها را مقایسه کنید.  به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید خودرو  خارجی فقط و فقط سراغ سایا خودرو بروید که یک وقت خدای نکرده سرتان کلاه نرود.  

  • کیفیت خودرو خارجی را در نظر بگیرید

    فروش اقساطی خودرو خارجی

از طرف دیگر ممکن است طی طرح فروش اقساطی خودرو خارجی،  یک خودرو آسیب دیده و کارکرده را به اسم صفر به شما عرضه کنند.  بنابراین خیلی مهم است که با چه مجموعه‌ای پای میز معامله می‌روید.

مجموعه‌های صاحب نامی مانند سایاخودرو که سالهاست تجربه ثبت معاملات موفق را در کارنامه دارند، هرگز اعتبار خود را با ارائه خودروهای بی‌کیفیت، زیر سوال نمی‌برند.  برای خرید ماشین خارجی دنبال چنین مجموعه‌هایی باشید.

  • قیمت‌ها را مقایسه کنید

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد،  لازم است پیش از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو خارجی از انواع مدل‌ها و سری‌های ساخت خودروهای خارجی اطلاعات دقیقی داشته باشید. 

گاهی ارزان‌تر ارائه دادن یک خودرو توسط یک مجموعه به دلیل تفاوت در نوع و مدل آن ماشین خارجی است.  بنابراین به دنبال ارزانی بی‌حساب و کتاب نباشید. مجموعه‌ای را پیدا کنید که خودروهای خارجی را با قیمت واقعی عرضه کند.  سایاخودرو یکی از همین مجموعه‌هاست.

  • به اعداد و ارقام مندرج در قرارداد دقت کنید

برخی آنقدر ذوق نشستن پشت فرمان خودروهای لوکس خارجی را دارند که در هنگام شرکت در فروش اقساطی خودرو خارجی بدون در نظر گرفتن مفاد قرارداد پای آن را امضا می‌کنند.  بی‌اینکه بدانند باید چقدر پیش‌پرداخت بپردازند یا مبلغ اقساط چقدر است.

یکی از مهم‌ترین مزایای معامله با سایا خودرو این است که هم قراردادهایی شفاف تنظیم می‌کند،  هم مبلغ اقساط با توجه به توان مالی خریدار تعیین می‌شود و از همه مهم‌تر، امکان خرید اقساطی ماشین‌های خارجی را با هر میزان سرمایه و پیش پرداخت کم فراهم کرده است.  

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو خارجی

فروش اقساطی خودرو خارجی

در خلال این مقاله به برخی از شرایط وسوسه‌انگیز سایا خودرو برای خرید خودروهای خارجی اشاره کردیم. اگر شما هم آرزوی سواری گرفتن از محصولات کمپانی‌های خودروسازی بزرگ دنیا را در سر داشتید، اما با توجه به اوضاع و احوال اقتصادی جامعه ما روی دلتان پا گذاشته بودید و آرزوهایتان را از یاد بردید، این نوید را پذیرا باشید که سایاخودرو بستری فراهم کرده است تا داشتن یک خودرو جذاب خارجی دیگر فقط یک رویا نباشد.

خوب است بدانید که این مجموعه مزایا و خدمات زیر را به شرکت‌کنندگان در طرح‌های فروش اقساطی خودرو خارجی ارائه می‌دهد:

  • تحویل فوری خودروهای خارجی
  • ثبت سند خودروهای روز دنیا پس از انجام پروسه‌های معمول اداری
  • امکان خرید خودرو با سرمایه کم و کم‌ترین پیش‌پرداخت
  • امکان تعیین مبلغ اقساط و بازه زمانی باز پرداخت با توجه به توان مالی خریدار
  • فروش اقساطی خودرو خارجی با قیمت واقعی
  • ارائه مشاوره رایگان توسط متخصصان عرصه خودرو