پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رنگ انعکاسی است که چشم هنگام نگاه‌کردن به یک جسم ایجاد می‌کند و این کار با تجزیه‌وتحلیل رنگ سفید انجام می‌شود و یکی از ویژگی‌های حاصل از شبکیه است که رنگ را به سه رنگ تجزیه‌وتحلیل می‌کند. رنگ‌هایی وجود دارند که به دلیل ناهماهنگی با یکدیگر یا به دلیل مناسب نبودن با طرحی که در آن قرار دارند باعث آلودگی بصری می‌شوند و رنگ‌هایی وجود دارند که زیبایی اشیاء را برجسته می‌کنند و هنگام نگاه به آن آرامش روحی می‌بخشند. رنگ. از جمله رنگ‌های طبیعی آرامش‌بخش اطراف ما، رنگ آبی آسمان، رنگ گیاهان سبز و رنگ‌های مختلف گل‌ها است و رنگ‌های مختلف به تشخیص چیزهای اطراف ما کمک می‌کنند. در واقع می‌توان گفت که اگر رنگ‌ها وجود نداشتند جهان هستی مانند یک نقاشی سیاه‌وسفید بود. ما در این مقاله می‌خواهیم درمورد رنگ نیپون که یکی از بهترین برندهای تولید رنگ در خاورمیانه می‌باشد صحبت کنیم. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره هستید با ما در ادامه این طلب همراه باشید.

پخش رنگ نیپون

پخش انواع رنگ نیپون

معمولاً افراد قبل از خرید هر رنگی باید یک اطلاعات کامل در مورد آن به دست آورند زیرا رنگ‌ها امروزه در صنعت ساخت‌وساز بسیار جایگاه مهمی دارند. رنگ نیپون نیز به دلیل تنوع طیف رنگی آن باید هنگام خرید این برند اطلاعات کامل را راجع به آن داشته باشید تا رنگ موردنظر خود را پیدا کنید.

پخش رنگ آکریلیک مات نیپون

این رنگ یکی از بهترین نوع‌های رنگ نیپون می‌باشد زیرا دارای ویژگی‌های بسیاری مانند چسبندگی بالا، قدرت کاور کردن و پوشانندگی بسیار بالا، غیر قابل اشتعال است و برای انواع دیوارهای گچی و آجری مناسب می‌باشد. این رنگ محصول مخصوص شرکت نیپون می‌باشد و از بهترین زرین اکریلیک پایه در ساخت آن استفاده می‌شود.

پخش رنگ آستری و رویه اپوکسی نیپون

این محصول مناسب افرادی می‌باشد که قصد دارند سطوحی که دچار زنگ‌زدگی شده‌اند را رنگ کنند است. زیرا به دیل داشتن مقاومت شیمیایی بالایی که دارد می‌تواند از سطوح فلزی که دچار زنگ‌زدگی شده‌اند محافظت کند.

پخش رنگ اپوکسی کول تار نیپون

یکی از بهترین نوع ای رنگ نیپون اپوکسی کول تار است که به‌هیچ‌وجه قابل اشتعال نمی‌باشد و به‌خاطر چسبندگی بالایی که دارد مناسب انواع سطوح گچی

خرید عمده رنگ نیپون

پخش رنگ اپوکسی کف نیپون

این محصول داری چسبندگی بالایی است و به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن خشک می‌شود. برای تمامی سطوح داخلی اعم از گچی و سیمانی مناسب است. اگر به دنبال خرید عمده رنگ نیپون می‌باشد این محصول می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای شما باشد.

پخش رنگ ضد جلبک نیپون

این نوع از رنگ مناسب سقف و خطاطی‌های داخل ساختمان می‌باشد قابلیت شستشویی دارد و به‌راحتی خشک می‌شود. همچنین می‌توان برای رنگ کردن تمامی نقوشی که به‌واسطه گچ‌بری در داخل ساختمان وجود دارند نیز از آن استفاده کرد.

پخش رنگ روغنی براق و مات نیپون

این نوع از رنگ در هوای آزاد خیلی زود خشک می‌شود و می‌توان برای رنگ‌آمیزی تمامی سطوح چوبی و فلزی از آن استفاده کرد همچنین به‌خاطر خاصیت براقی که دارند می‌توانند جلوه بسیار زیبایی را به شیء رنگ‌آمیزی شده بدهند.

هنگام خرید رنگ نیپون باید به نکاتی توجه کرد

  1. میزان مقاومت آن
  2. میزان ماندگاری رنگ
  3. برای چه سطوحی مناسب می‌باشد
  4. هنگام خرید رنگ نیپون برای فضای داخلی منزل باید به این نکته توجه کرد که رنگ‌های روشن مانند سفید کرم می‌توانند نور را انعکاس دهند و باعث افزایش روشنایی خانه شوند.
  5. توجه به داشتن قابلیت شستشوی رنگ

خرید عمده رنگ نیپون

شرکت رنگ نیپون به‌خاطر تولید رنگ‌های باکیفیت در طی چند سال اخیر تبدیل به یکی از معتبرترین و معروف‌ترین برندهای رنگ در بین بازرگانان شده است و همچنین به‌خاطرداشتن دوسال گارانتی خریدار و فروشندگان می‌توانند به‌راحتی و با خیالی آسوده می‌توانند به‌صورت عمده رنگ را خریداری کنند.

فروش رنگ نیپون

پخش رنگ نیپون به دلیل کیفیت لالایی که دارد معمولاً می‌تواند فروش بسیار خوبی نسبت به سایر برندهای رنگی می‌باشد. به همین خاطر هر فروشنده و مغازه داری می‌تواند با خیالی راحت این رنگ را خریداری کند زیرا به دلیل فروش خوبی که دارد محصول روی دست هیچ فروشنده‌ای نمی‌ماند.

رنگ نمای اکریلیک خوب چیست؟

محصول سازگار با محیط‌زیست مبتنی بر پراکندگی اکریلات آبی. در این مورد، ترکیب رنگ شامل اجزایی است که از ظهور کپک و قارچ جلوگیری می‌کند. این یک رنگ نما است زیرا یک پوشش "تنفس" را تشکیل می‌دهد، بنابراین وقتی هوای مرطوب از فضای داخلی گرم به بیرون و از طریق دیوارهای ساختمان پخش می‌شود، ترک نمی‌خورد یا جدا نمی‌شود. درعین‌حال دارای قابلیت ضدآب نیز به ترتیب از بتن نما در برابر رطوبت جوی محافظت می‌کند. این ماده حاوی حلال‌های آلی (مبتنی بر آب) نیست، بنابراین بوی نامطبوعی وجود ندارد، بخارهای مضر منتشر نمی‌کند، بنابراین کار با آن لذت‌بخش است. انصافاً متذکر می‌شویم که این جنبه سنگ بنا نیست: بالاخره از رنگ نما در خیابان استفاده می‌شود. بااین‌حال، ما به‌راحتی و راحتی کارمندانی که از رنگ‌های بی‌ضرر و بی بو استفاده می‌کنند، حتی در هنگام کار در هوای آزاد توجه می‌کنیم.

انواع مختلف رنگ نیپون

رنگ اپوکسی

یکی از انواعی است که به‌خصوص برای قسمت کشوها بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد و یکی از معایب این نوع این است که در اثر عکس‌العمل‌هایی که رخ می‌دهد در هنگام قرارگرفتن در معرض نور تغییر رنگ می‌دهد. ازآنجایی‌که رنگ سفید آن با قرارگرفتن مداوم در معرض نور مایل به زرد می‌شود و این نوع سریع خشک می‌شود و سفت می‌شود، حداکثر ظرف یک ساعت می‌تواند سفت شود، پس در استفاده از آن دقت کنید.

رنگ روغن

یکی از متمایزترین و زیباترین انواع رنگ‌ها می‌باشد که از خاصیت روغنی بودن آن براقی خاصی دارد و این رنگ با مقداری مواد روغنی مخلوط می‌شود که دلیل نام‌گذاری آن و این نوع است. سهولت در تمیزکردن و جلا دادن آن مشخص می‌شود، اما ترجیحاً هنگام تمیزکردن آن از مواد شیمیایی استفاده نشود تا درخشندگی و درخشندگی آن از بین نرود.

رنگ نیپون

رنگ آهکی

ین نوع اصلاً ارزان‌ترین است، زیرا معایب زیادی دارد و در حال حاضر تقریباً استفاده از آن وجود ندارد، زیرا بر قسمت‌هایی که در آن قرار دارد تأثیر منفی می‌گذارد، چه از بدن یا هر قسمت دیگری مانند مبلمان و برخی دیگر چون تمیزکردن و جداکردن آن مشکل است و رنگ‌های آهکی رنگ‌های بسیار قدیمی هستند تقریباً قدیمی‌ترین آنهاست و نوعی رنگ آبرنگ است.

جمع‌بندی

مادر این مقاله به معرفی رنگ نیپون پرداختیم همان گونه که می‌دانید نیپون یکی از معروف‌ترین برندهای رنگ ایران می‌باشد که به بسیاری از کشورهای مختلف دنیا از جمله ژاپن صادر می‌شود. این برند نه‌تنها کیفیت بالایی دارد بلکه به‌خاطر سابقه درخشان خود در طول سالیان فعالیت خودداری طرف‌داران بسیاری می‌باشد.

تماس مستقیم با پخش رنگ مرکزی :   https://centralcolor.ir

09123062598

 

02634441582

 

02634441580