پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اینستاگرام منبع کسب و کار افراد زیادی است و فروشگاه‌ها و پیج‌های کاری زیادی در آن وجود دارند که منبع درآمدی برای صاحب پیج هستند. در سال‌های اخیر با افزایش محبوبیت اینستاگرام در ایران و به خصوص با شیوع کرونا، تعداد کسانی که شغل خود را به اینستاگرام منتقل کردند، افزایش زیادی پیدا کرد. کسانی که کسب و کاری در اینستاگرام دارند، همواره به دنبال راهی هستند که پیج خود را رشد دهند و فالوور‌های بیشتری جذب کنند. یکی از راه‌های افزایش فالوور، تأثیر گذاشتن بر الگوریتم اینستاگرام است که برای این کار نیز روش‌های مختلفی وجود دارد. خرید کامنت اینستاگرام یکی از راه‌هایی است که می‌تواند باعث رشد پیج شود. در این مقاله به بررسی تأثیر خرید کامنت اینستاگرام بر پیج پرداخته شده است.

تأثیر خرید کامنت اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام براساس عوامل مختلفی کار می‌کند که با رعایت آن عوامل و انجام برخی از کار‌ها، می‌توانید رشد پیج‌تان را افزایش دهید و فالوور‌های بیشتری جذب کنید. با خرید کامنت اینستاگرام می‌توانید نرخ تعامل پیج‌تان را بالاتر ببرید که منجر به افزایش معرفی پیج‌تان توسط اینستاگرام به دیگر افراد می‌شود. کار‌هایی مانند کامنت گذاشتن توسط مخاطبان، لایک کردن پست‌ها، ارسال آن‌ها به دیگران و سیو کردن آن‌ها می‌توانند باعث رشد پیج و راهیابی آن به اکسپلور اینستاگرام بشوند که منجر به افزایش زیاد فالوور پیج می‌شوند. برای خرید کامنت ایرانی و خرید ویو می توانید به وب سایت برتر فالوور مراجعه کنید و به تعداد مورد نیازتان کامنت خریداری کنید.

افزایش اعتبار پیج با خرید کامنت ایرانی

با خرید کامنت اینستاگرام، کامنت پست‌های‌تان را زیادتر می‌کنید و باعث اعتماد بیشتر کاربران به پیج خود می‌شوید. قطعاً پیجی که دارای کامنت‌های زیادتری است، نظر کاربران را بیشتر جلب خواهد کرد و امکان فالو کردن کاربران نیز بالاتر خواهد رفت. هنگامی که کاربری وارد پیج شده و پست‌ها را نگاه می‌کند، به تناسب تعداد لایک و کامنت با تعداد فالوور دقت زیادی خواهد کرد و اگر تعداد لایک و کامنت تفاوت زیادی با فالوور‌ها داشته باشد، با احتمال کم‌تری پیج را فالو می‌کند.

اگر کاربری با این تفاوت ارقام مواجه شود، ممکن است تصور کند که برای پیج‌تان فالوور فیک خریده‌اید و از فالو کردن پیج‌تان صرف نظر می‌کند. این موضوع اسپانسر‌ها و کسانی را که می‌خواهند به پیج تبلیغ بدهند، دفع کرده و آن‌ها را از پیج می‌راند. به همین دلیل بهتر است تا اقدام به خرید کامنت اینستاگرام بکنید تا علاوه بر بالا بردن نرخ تعامل، اعتبار پیج‌تان را نیز بالاتر ببرید.

اهمیت خرید کامنت اینستاگرام انگلیسی

انگلیسی زبان اول جهان است و وجود نشانه‌ای از یک کاربر خارجی و کامنت انگلیسی در پیج می‌تواند باعث افزایش اعتبار آن بشود. خرید کامنت اینستاگرام انگلیسی برای تمام پیج‌ها مناسب نیست. اگر قصد دارید تا برای پیج خود کامنت بخرید، بهتر است با توجه به پیج خود اقدام به خرید کامنت ایرانی یا خارجی نمایید. کامنت فارسی برای پیج‌هایی مناسب است که محتوایی کاملاً فارسی دارند یا برای پیج‌هایی کاربرد دارد که به مخاطبان فارسی زبان محصولاتی می‌فروشند. خرید کامنت انگلیسی برای این‌گونه پیج‌ها می‌تواند باعث خرج هزینه زیادتر و بازدهی کمتر بشود.

با این حال خرید کامنت اینستاگرام انگلیسی برای پیج‌هایی که محتوای خارجی زبان هم تولید می‌کنند، می‌تواند بسیار مناسب باشد. اگر مخاطب خارجی زبان دارید، بهتر است تا در بخش کامنت پست‌هایتان کامنت‌های انگلیسی نیز دیده بشود. در این صورت اعتماد مخاطب خارجی بهتر و بیشتر جلب می‌شود و در نتیجه رشد پیج بالاتر می‌رود. برای خرید کامنت ایرانی یا خارجی می‌توانید به سایت برتر فالوور مراجعه نمایید و هر مقدار که برای پیج‌تان مناسب است، کامنت بخرید.

نکات خرید کامنت اینستاگرام

خرید کامنت ایرانی و خارجی باید با رعایت نکاتی انجام پذیرد تا باعث بهبود پیج بشود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید کامنت اینستاگرام باید رعایت کنید، واقعی بودن کامنت‌ها و پیج‌ها است. ممکن است از پیج‌هایی برای کامنت‌گذاری در پست‌ها استفاده بشود که کاملاً فیک بوده و توسط الگوریتم شناسایی شوند. در نتیجه ممکن است حتی با نتیجه‌ای عکس روبه رو شوید. به همین دلیل بهتر است از سایتی مورد اعتماد و با کیفیت بالا اقدام به خرید کامنت بنمایید. پیج‌هایی که با آن‌ها کامنت گذاشته خواهد شد، باید شبیه به پیج‌های واقعی بوده و تعاملاتی داشته باشند تا توسط الگوریتم به عنوان پیج فیک شناخته نشوند؛ در این صورت تأثیر مثبتی روی بهبود پیج خواهد داشت. خرید کامنت برای اینستاگرام نباید بدون توجه و دقت کافی انجام پذیرد تا از بسته شدن و ریپورت شدن پیج جلوگیری شود.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، تکراری نبودن کامنت‌ها در زیر یک پست است. اگر کامنت‌هایی تکراری با یک اکانت تکراری در زیر پست‌های پیج نوشته شوند، الگوریتم آن‌ها را به عنوان ربات و پیج فیک تشخیص می‌دهد. به همین دلیل تأثیری در بهبود پیج نیز نخواهند داشت. همچنین بهتر است تا به شکل عبارت‌هایی معنی‌دار باشند و استفاده از ایموجی‌ها به صورت تنها به حداقل برسد. الگوریتم اینستاگرام روی وقتی که مخاطب برای پست‌ها صرف می‌کند، اهمیت زیادی می‌دهد. به همین دلیل اگر مخاطب با ثبت کردن یک ایموجی به عنوان کامنت از پست عبور کند، تاثیر کم‌تری روی رشد پیج خواهد داشت. بهتر است محتوایی داشته باشید که مخاطب کامنت معنی‌‌دار بنویسد و روی پست وقت بگذارد. در این صورت پیج رشد می‌کند و الگوریتم آن را به کسانی که پیج را فالو نکرده‌اند هم معرفی می‌کند.

وب سایت برتر فالوور

با توجه به نکاتی که گفته شد، بهتر است تا از سایت مورد اطمینان و خوب اقدام به خرید کامنت اینستاگرام بنمایید. وب سایت برتر فالوور در کم‌ترین زمان سفارشاتتان را بررسی کرده و به انجام می‌رساند. همچنین این سایت تضمین می‌کند که پیج شما با خریداری کامنت از سایت برتر فالوور، بن نخواهد شد و احتمال بن شدن و بسته شدن پیج وجود ندارد. کارشناسان سایت برترفالوور نیز به صورت شبانه‌روزی برای پاسخ‌گویی به کاربران آماده هستند.