برای استخدام فوری به سایت تسنیم مراجعه کنید و در ان صفحه به سایت جهان فرود وارد شوید و ثبت نام کنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به راحتی در امارات و کانادا استخدام شوید

شما به راحتی با داشتن مهارت های گوناگون میتوانید در کشورهای دیگر دارای شغل و درامد شوید. با توجه به نیاز مبرم برای کار در ارتفاع یا راپل این شغل در اولویت میباشد.

افراد بیست سال تا سی سال میتوانید به راحتی با اموزش و مدرک وارد این کار پر درامد شوید.

شرکت جهان فرود  و  سایت دیوار دو تا از سایتهایی میباشند که میتوان در انها ثبت نام نمود.

امروزه در سراسر دنیا شرکتهایی وجود دارند که افرادی را برای کار در ارتفاعات مختلف ساختمانی استخدام می نمایند. جوانانی که علاقه به کار کردن در بخش ارتفاعات مختلف بدون داربست را دارند وارد حرفه ی راپل کاری می شوند و تنها با گذراندن دوره ی کوتاه مدت راپل کاری از سوی شرکتهای معتبر خدمات نما موفق به اخذ مدرک بین المللی کار در ارتفاع خواهند شد. شرکتهای معتبر خدمات نما در سراسر دنیا از جمله کانادا و امارات پس از آموزش دادن نیروهای خود، افراد را وارد مرحله ی کار کرده و پروژه هایی به صورت کنتراتی می دهند.ایمنی طناب و ابزار آلات به علت استانداردهای جهانی بسیار زیاد می باشد. همه ی خدمات راپل باید با 2 رشته طناب صورت گیرد. طناب اولی طناب اصلی و طناب دوم حمایت و جلوگیری از خطرات احتمالی می باشد. اما با توجه به بررسی و تحقیقاتی که شرکت جهان فرود درباره ی شرایط استخدام راپل کار در کشورهای کانادا و امارات انجام داده تعیین نموده که برای استخدام شغل راپل کاری باید شرایط احراز هویت و حقیقی بودن شخص ثابت شود و فرد راپل کار ساکن در کشورهای محل سکونت خود کانادا و یا امارات باشد و سوم این که فرد راپل کار باید آشنایی کافی با کار در ارتفاع را داشته باشد در ادامه ی مطلب درباره ی این موضوع به بررسی بیشتری خواهیم پرداخت. برای استخدام فوری به سایت تسنیم مراجعه کنید و در ان صفحه به سایت جهان فرود وارد شوید و ثبت نام کنید.

 

image_af095ffdde8518d72f00d0c98dfca11040e96cc3

ترانسفر ارتفاع کار

ترانسفر به معنی انتقال دادن، بردن، جابه جا کردن می باشد. در اصل انتقال شخص از یک حالت مکان به حالت مکان دیگر می باشد. بعضی از افراد با شنیدن نام شغل کار در ارتفاع با نوعی حس بد مواجه می شوند. به این صورت که این شغل را خطرناک و کار استرس زا می دانند. در صورتی که حرفه ی کار در ارتفاع نوعی شغل جدید و به روز است و امروزه جوانان بسیاری در ایران و حتی خارج از کشور در کانادا و امارات به این حرفه ی نوین روی آوردند و مشغول کار هستند. این شغل به علت آموزش و دوره هایی که طی مدت معین جوانان متقاضی به راپل می بینند و دوم به خاطر علاقه شدید جوانان به این حرفه و تسلط کافی و شهامت لازم بر روی طناب و بالا رفتن از ارتفاعات و بیمه از سمت شرکت نوعی کار دارای امنیت بالا و اطمینان خاطر محسوب می گردد.

image_80e7732f7671da230d0d231d093de366c7c71afe

حقوق ارتفاع کار در خارج کشور

راپل کاری نوعی حرفه ی سخت و دشوار است و کار در ارتفاعات بلند و جاهایی که هر کارگر معمولی قادر به دسترسی به آنها نباشد توسط راپل کار ماهر انجام می گردد. راپل کار با همه ی مهارت و توانایی بالای خود و بهره گیری از انواع تکنیک های کوه نوردی و صخره نوردی و استفاده از ابزارهای استاندارد و مورد نیاز برای کار در بخشهای مختلف نمای ساختمانی آماده می گردد. مزیت خوب راپل حرکات سریع، صرفه جویی در هزینه ها و انرژی و زمان، کار با کیفیت بالا و بدون اشغال نمودن فضا انجام می گردد. در ضمن در راپل نیازی به ایجاد داربست و صرف وقت و هزینه برای احداث و نصب آن نخواهد بود. ایجاد مزاحمت و ترافیکی هم در محل انجام کار برای ساکنین ساختمان های مجاور نخواهیم داشت. در ایران حقوق راپل کار پس از جذب در شرکت و گذراندن دوره های آموزشی لازم و مراحل استخدام و تایید صلاحیت روحی و روانی از 150 هزار تومان تا 500  هزار تومان می باشد که در این بین اگر راپل کار بدون ابزار باشد بین 150 تا 300 هزار تومان و اگر دارای ابزار باشد بین 300تا 500 هزار تومان گزارش شده است. شرکت خدمات نمای معتبری بنام جهان فرود با سالها تجربه کاری اعلام می کند که این رقم در کشورهای دیگر از جمله کانادا و امارات برای راپل کار بیشتر خواهد بود. زیرا در کشورهای دیگر به راپل کار ماهر اهمیت بیشتری می دهند و راپل کاری را نوعی حرفه ی سخت و سنگین می دانند که هر شخص عادی قدرت انجام آن را ندارد. همچنین شرکت جهان فرود طی بررسی های لازمی که در این خصوص انجام داده است درآمد شخص راپل کار را در کشورهای دیگر مخصوصا کانادا و امارات بین 80 تا 200 میلیون در ماه تخمین زده است در حالی که در ایران بالاترین ارقام از 10 میلیون تا 100 میلیون می باشد.

شرکت معتبر خدمات نمای ساختمانی جهان فرود می گوید: هر اندازه پروژه کاری بزرگتر و بیشتر باشد به همان نسبت تاثیر مستقیم در میزان درآمد و حقوق راپل کار خواهد گذاشت و نتیجه ی این عمل کسب درآمد و حقوق بیشتر برای راپل کار خواهد بود.

image_18fe2188a3db2827c6ed2a4593d24b6973765a63

 

انواع خدمات نمای ساختمانی توسط راپل کار در کانادا و امارات 

در سال های جدید نیاز افراد به خدمات کار در ارتفاع به علت رشد و پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیازهای مردمی و ازدحام جمعیت بیشتر شده است. به همین خاطر شغل راپل کاری از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده است. توجه داشته باشید خدمات کار در ارتفاع بسیار گسترده و وسیع می باشد. شرکت جهان فرود خدماتی که توسط راپل کار در ارتفاع با طناب و بدون داربست انجام شود را از این جهت با اهمیت می داند زیرا در مقایسه با شکل به کارگیری از سیستم قدیمی داربست با نوعی صرفه جویی در هزینه ها، سرعت عملکردی بالا و کاهش انرژی و زمان همراه می باشد. در هر جای دنیا هم که باشید انجام خدمات مختلف راپل نیازمند مطالعه و آموزش است. زیرا راپل کاری که از شرایط جوی منطقه ای که قرار است در آن خدمات راپل کاری را انجام دهد آگاهی داشته باشد در کار و حرفه ی کار در ارتفاع موفق و سربلند خواهد بود.

خدمات در کشورهای دیگر با طناب عبارتند از:

عبارتند از: 

1-نظافت شیشه ی نمای ساختمانی 2-انجام کلیه ی تعمیرات و بازسازی نمای ساختمانی 3-آب بندی نمای ساختمانی 4-بازسازی نمای قدیمی و تبدیل به نمای امروزی و جدید 5-نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمانی 6-نماشویی و عملیات شست و شوی نمای ساختمانی 7-نصب بنر، تهویه ،کولر و تابلو ی تبلیغاتی 

در همه ی کشورهای دنیا از جمله کانادا و امارات راپل کار با در نظر گرفتن شرایط جوی و آب و هوایی منطقه کار خدمات نمای ساختمانی را انجام می دهد در کشور کانادا به علت شرایط آب و هوایی برفی و یخبندان منطقه انجام خدمات راپل با رعایت قوانین، اصول و مقررات خاصی انجام می شود .راپل کار برای انجام هر یک از خدمات نما مثل نظافت شیشه ی نمای ساختمان با توجه به پیش بینی های لازم شرایط جوی، بارش برف، سرما، باید زمانی را برای انجام خدمات کار در ارتفاع انتخاب نماید که شرایط جوی مساعد باشد.