خرید هاردکیس می‌تواند یک دردسر همیشگی را به فرایندی روتین و ساده برایتان تبدیل کند. اگر شغلتان دارای ماهیت خدماتی بوده و برای ارائه خدمات، مجبور به جابه‌جایی‌های مکرر هستید، مطمئناً از اهمیت حمل ملزومات انجام کار مانند تجهیزات و ابزارآلاتی که به‌طور روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنید، باخبرید.

راهنمای خرید هاردکیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 همان‌طور که می‌دانید تا ابزاری برای انجام کار وجود نداشته باشد، ارائه خدمت هم امکان‌پذیر نخواهد بود و همین امر ایجاب می‌کند که علاوه بر تسهیل فرایند جابه‌جایی، برای محافظت از وسایل کاری‌تان نیز تمهیدات ویژه‌ای در نظر بگیرید. خرید هاردکیس، یک راهکار مطمئن و مقرون‌به‌صرفه برای این منظور است.

هاردکیس چیست؟

هاردکیس‌ در ساده‌ترین مفهوم، نوعی محفظه برای تعبیه و حمل‌ونقل تجهیزات مختلف هست. با این‌حال، طراحی و ساختار سخت و محکم این محفظه‌ها آن‌ها را از محفظه‌هایی مانند بسیاری از کیف‌ها که دارای ساختار نرم و اصطلاحاً Soft هستند، متمایز می‌کند. اگر تجهیزات و ابزارآلاتی که حین انجام کار از آن‌ها استفاده می‌کنید، نیازمند یک محفظه محکم برای جابه‌جایی هستند، خرید هاردکیس علاوه بر ساده کردن حمل آن‌ها، کارایی و دوامشان را در بلندمدت تضمین نموده و آن‌ها را از گزند عوامل تهدیدکننده‌ی خارجی حفظ می‌کند.

آیا خرید هاردکیس ضرورت دارد؟

اگر بخواهید نگاهی حرفه‌ای به کسب‌وکارتان داشته باشید، قطعاً باید خرید هاردکیس را یک ضرورت بدانید. تجهیزات مورداستفاده در اغلب مشاغل خدماتی، آسیب‌پذیری‌های خاص خودشان را دارند که جابه‌جایی‌های مکرر باعث می‌شوند که این تجهیزات بیش از حالت معمول در معرض ریسک قرار بگیرند.

حمل‌ونقل غیراصولی ابزار و تجهیزات کاری، علاوه بر آنکه از نظر پرستیژ حرفه‌ای، جلوه‌ی چندان جالبی ندارد، می‌تواند هزینه‌های غیرضروری و سنگینی را روی دستتان بگذارد. اگر عکاس یا فیلم‌بردار هستید یا در زمینه‌هایی مانند نورپردازی و صدابرداری فعالیت دارید، طبیعتاً باید برای افزایش ضریب اطمینان در فرایند جابه‌جایی تجهیزات الکترونیکی و گران‌قیمتی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، سازوکار مناسبی تدارک ببینید. آب، ضربات فیزیکی و گردوغبار، دشمنان قسم‌خورده‌ی وسایلی از این قبیل هستند که ساده‌تر از آنچه حتی تصور کنید، می‌توانند آن‌ها را خراب کنند. این امر درباره وسایلی مانند تجهیزات پزشکی و بسیاری از ابزارآلات صنعتی دیگر نیز صدق می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید دغدغه‌های این‌چنینی را یک ‌بار برای همیشه تمام کنید، پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر به فکر خرید هاردکیس باکیفیت باشید.

703

در خرید هاردکیس چه ویژگی‌هایی را مدنظر قرار دهیم؟

اینکه متقاعد شده‌اید که برای حمل وسایل و تجهیزاتتان و همین‌طور محافظت از آن‌ها، یک هاردکیس تهیه کنید، نشان از نگرش حرفه‌ای شما دارد. بااین‌حال، خرید هاردکیس یک بحث و آگاهی از معیارهای انتخاب هاردکیس خوب، بحثی دیگر است. در اینجا به مهم‌ترین معیارهایی که در این خصوص باید به آن‌ها توجه داشته باشید، اشاره می‌کنیم.

1. مرغوبیت جنس و میزان استحکام

مهم‌ترین دلیل خرید یک کیس صنعتی، تهیه یک محفظه‌ی مناسب برای جابه‌جاییِ ایمن و مطمئن تجهیزات است. بنابراین اگر یک محصول، از استحکام مناسبی برخوردار نباشد، باید خیلی زود آن را از فهرست گزینه‌هایتان خارج کنید. البته میزان استحکام مطلوب برای یک هاردکیس با توجه به نوع تجهیزات و ابزار، متفاوت است. خلاصه اینکه یک کیس در وهله اول و متناسب با کاربرد، باید آن‌قدر مستحکم باشد که به قول معروف، توپ هم نتواند محتویات درونش را تکان دهد!

2. طراحی ارگونومیک

درست است که استحکام، مهم‌ترین ویژگی در خرید هاردکیس است اما توجه به این معیار نباید شما را از کیفیت طراحی محصول غافل کند. یک هاردکیس مناسب باید بر اساس اصول ارگونومی و عوامل انسانی ساخته شود و آن‌قدر خوش‌دست باشد که حمل آن مشکلی برایتان ایجاد نکند. زیبایی ظاهری، یکی دیگر از ملاحظات مهم در بحث طراحی هاردکیس است که هرچند به معیارهای عملکرد، ارتباطی ندارد اما باید بپذیریم که بعضاً می‌تواند از دیدگاه حرفه‌ای، اهمیت پیدا کند. به‌طور خلاصه هاردکیس انتخابی شما باید خوش‌دست بوده و دارای ظاهر شکیل و حرفه‌ای باشد.

3. فضای داخلی

هاردکیس‌ها از نظر طراحی فضای داخلی، با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از آن‌ها فضای داخلی یک‌تکه و ساده دارند و برخی دیگر، دارای قسمت‌های مختلفی برای تعبیه‌ی ابزارآلات هستند. اگر حین کار، با وسایل متعدد یا ریزودرشتی سروکار دارید، سازمان‌دهی آن‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند و در این صورت، هاردکیس‌های چندتکه، انتخاب مناسب‌تری برایتان هستند؛ در غیر این صورت بهتر است نسبت به خرید هاردکیس با فضای داخلی یک‌تکه اقدام کنید.

به‌طور کلی در خرید هاردکیس، ابتدا باید انتظارات کارکردی را مشخص نمایید تا آنچه انتخاب می‌کنید، پاسخگوی نیازهای حرفه‌ای‌تان باشد. برای این منظور، علاوه بر معیارهای بالا باید به خصوصیاتی مانند ابعاد و البته قیمت خرید نیز توجه داشته باشید.

پاورکیس؛ همراه همیشگی و مطمئن تجهیزات شما

اگر در جستجوی یک همراه همیشگی و یک وسیله‌ی حفاظتیِ زیبا، خوش‌دست و مطمئن برای ابزارآلات و تجهیزات کاری‌تان هستید، محصولات برند پاورکیس می‌توانند انتظاراتتان را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند. کیس‌ها و کیف‌های صنعتی برند پاورکیس، علیرغم اینکه کمتر از یک دهه از عرضه آن‌ها به بازار می‌گذرد، توانسته‌اند به لطف بهره‌مندی از همه معیارهای اساسی، در جلب نظر خریداران موفق عمل کنند و به‌عنوان یک تولید داخلی باکیفیت و برخوردار از کلاس جهانی، رقیب قدرتمندی برای محصولات خارجی باشند.

فروشگاه پاورکیس که از طریق آدرس www.powercase.ir می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، ویترین متنوعی از انواع هاردکیس‌های درجه‌یک و باکیفیت را در شش دسته‌بندی رَک، صدابرداری، عکاسی و فیلمبرداری، نورپردازی، نمایشگر و سفارشی با مناسب‌ترین قیمت خرید در معرض انتخابتان می‌گذارد. کلیه محصولات پاورکیس، مطابق با به‌روزترین استانداردهای صنعتی دنیا طراحی شده‌اند که به‌واسطه اِعمال مدیریت صحیح بر فرایند و هزینه‌های تولید، با قیمتی مقرون‌به‌صرفه روانه بازار می‌شوند.

در صورتی که خرید هاردکیس با مختصات و خصوصیات ویژه‌ای را مدنظر دارید که آن را بین محصولات آماده پیدا نمی‌کنید، می‌توانید ساخت سفارشی آن را در سریع‌ترین زمان، به گروه پاورکیس بسپارید. پشتیبانی 24 ساعته، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان درباره خرید انواع هاردکیس و همین‌طور ارسال فوری و کم‌هزینه به همه شهرهای کشور، از دیگر مؤلفه‌هایی هستند که مجموعه پاورکیس به‌واسطه آن‌ها تلاش می‌کند تا در مسیر جلب رضایت حداکثری خریداران، گام بلندی بردارد.