پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چاپ برچسب اموال چیست؟

چاپ برچسب اموال یا چاپ لیبل اموال یک نوع برچسب می باشد که به لیبل امنیتی هم معروف است. تقریبا تمام شرکت ها و سازمان ها برای حفظ اموال خود، سفارش چاپ برچسب اموال را دارند.

چاپ برچسب اموال حاوی بارکد و شماره سریال می باشد که هدف اصلی طراحی برچسب اموال، پیگیری و حفظ اموال موجود در شرکت ها و سازمان هایی است که پرسنل آنها از تجهیزات آنها استفاده می کنند.

طراحی برچسب اموال باید به گونه ای طراحی شود که غیرقابل پاک شدن و جدا شدن باشد. به همین دلیل برای چاپ لیبل اموال باید چسب بسیار قوی استفاده شود.

عموما صاحبان شرکت، سفارش لیبل اموال را برای لوازم ضروری و پرکاربرد شرکت مانند کامپیوتر، لپ تاپ،کیس کامپیوتر،صندلی و.... دارند.

 

 

در نتیجه چاپ لیبل اموال در برابر دارایی و اموال شما محافظت می کند و معمولا جنسش از نوع لیبل اموال شبرنگ می باشد. که امنیت و درخشندگی بالایی دارد و معمولا لیبل اموال شبرنگ به صورت تک رنگ یا چهار رنگ با دستگاه چاپ برچسب اموال چاپ می شود.

محل چسباندن برچسب اموال، باید برای هر کدام از لوازم به طور مجزا چسبانده شود. لیبل اموال را باید در قسمت هایی که به راحتی قابل رویت نیست چسباند.

چاپ برچسب(لیبل) اموال، با دستگاه چاپ برچسب اموال در اندازه های باریک و تعداد زیاد در کنار هم چاپ می شوند که قابل جدا کردن از یکدیگر می باشند.

دستگاه چاپ لیبل(برچسب) اموال، برچسب اموال را هم به صورت رنگی هم به صورت سیاه و سفید و با روکش سلفونی چاپ می کند و  قیمت برچسب اموال بسته به نوع سایز و نوع سفارش چاپ برچسب(لیبل) اموال متفاوت است.

لیبل امنیتی چیست؟

لیبل امنیتی نوعی برچسب اموال امنیتی می باشدکه شرکت ها و سازمان های مختلف برای حفظ اموالشان از چاپ لیبل اموال امنیتی استفاده می کنند.

برچسب امنیتی حاوی بارکد و شماره سریال بوده که در واقع ID اموال محسوب می شود. و در صورت سرقت یا مفقود شدن اموال، قابل رد یابی می باشند.

حتما قبل از سفارش و خرید لیبل امنیتی به دارا بودن شماره سریال چاپ لیبل امنیتی دقت فرمائید. هر لیبل امنیتی برای یک اموال با کد های امنیتی متعلق به همان اموال چاپ می شوند و برای دیگر اموال ارزش استفاده ندارد. قیمت لیبل امنیتی هم بسته به نوع جنس لیبل امنیتی چاپ شده و سایز لیبل امنیتی متفاوت است.

لیبل امنیتی 4 هدف اصلی دارد:

  1. جلوگیری از سرقت اموال. 2. رد یابی اموال. 3. کنترل لیست اموال. 4. اطلاعات اموال.

انواع لیبل امنیتی:

  1. لیبل حاوی هولوگرام، لیبل هولوگرام برای تشخیص اجناس اصل از اجناس تقلبی به کار می رود. لیبل هولوگرام با چاپ کد گذاری با تکنولوژی لیزر و چاپ تصاویر سه بعدی برچسب امنیتی، فروش اجناس تقلبی را برای برای سارقین و متقلبین سخت می کند.
  2. لیبل void ، لیبل وید از پر استفاده ترین برچسب امنیتی می باشد. برچسب void در زبان انگلیسی به معنای برچسب باطل کننده یا لیبل باطل کننده می باشد.

 

  1. لیبل شیشه ای، اگر می خواهید از لیبلی استفاده کنید که زیر برچسب هم قابل رویت باشد، از برچسب شیشه ای استفاده کنید.

 

  1. لیبل pvc ، لیبل پی وی سی به دلیل مقاومت بیشتر نسبت به لیبل کاغذی، بیشتر مورد استفاده برای حفظ اموال قرار می گیرند.

 

انواع تگ و لیبل امنیتی:

تگ به برچسب های محافظت از اموال فروشگاهی می باشد گفته می شود. تگ و لیبل امنیتی را بر روی لوازمی که در فروشگاه ها میخواهند از آن محافظت کنند چسبانده می شود.

برای پوشاک از تگ های صدفی، عدسی و.. بر روی پوشاک می چسبانند.

برای کتابخانه از تگ پلاسکو بر روی کتاب می چسبانند.

برای کیف و کفش به دلیل اینکه نمی توان آنها را سوراخ کرد از تگ نرم(Soft Tag) استفاده می شود.

یک نوع تگ هم وجود دارد به نام تگ دزد گیر، امروزه در فروشگاه ها برای جلوگیری از سرقت، از تگ دزد گیر برای محافظت از  اموال فروشگاهی مخصوصا پوشاک بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

 

چاپ برچسب(لیبل) ژله ای چیست؟

چاپ برچسب ژله ای، برچسبی شفاف و زیبا می باشد که معمولا برند شرکت و یا برند محصولات در سایز های کوچکتر چاپ می شوند.چاپ لیبل ژله ای به صورت تمام رنگی و ژله ای مانند چاپ می شوند. برچسب ژله ای کریستالی پر کاربرد ترین لیبل ژله ای می باشد.

چاپ برچسب(لیبل) ژله ای ویژگی های زیادی دارد. از جمله: مقاومت بالا(حداقل 5 سال)-چسبندگی قوی که هرگز قابل جدا شدن نیست-ضد آب می باشد-دوام بالایی در محیط گرم دارد.

قیمت برچسب ژله ای هم بسته به نوع جنس و سایز لیبل ژله ای متفاوت می باشد.

 

 

 

 

کاربرد چاپ برچسب اموال امنیتی چیست؟(H3)

کاربرد چاپ برچسب اموال امنیتی در واقع برای جلوگیری از سرقت و یا مفقود شدن اموال می باشد.که عموما به این برچسب، لیبل امنیتی نیز می گویند.

از دیگر کاربرد چاپ لیبل امنیتی، هویت دادن به اموال می باشد. در واقع برچسب اموال امنیتی با چاپ بارکد و شماره سریال به اموال هویت می بخشد و  در صورت مفقود شدن اموال، با بارکد و شماره سریال های چاپ شده روی برچسب، میتوانید اموال خود را پیدا کنید. با چسباندن برچسب اموال به لوازم خود به سارقین نشان میدهید که اموال فقط متعلق به شما می باشد.

 

خرید و قیمت انواع چاپ برچسب اموال

به منظور سفارش و مشاوره حرفه ای در زمینه انواع چاپ برچسب اموال در مجموعه چاپ سروش و همچنین اطلاع از قیمت چاپ برچسب اموال در سایز و طرح های متنوع با کارشناسان مجموعه چاپ سروش ارتباط بگیرید.