پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

logo-1

هر علامت، سمبل و نمادی که نشان دهنده نام یک شرکت یا برند باشد، به عنوان لوگو شناخته می شود. انواع لوگو در دنیای صنعت، تکنولوژی، تجارت، برندسازی، شرکت های خدماتی و... از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. هیچ شرکتی بدون آرم و نشان، رسمیت پیدا نکرده و به عنوان یک برند معتبر شناخته نمی شود. در این راستا سایت رایان طرح با بهترین قیمت طراحی لوگو، خدمات رسانی می کند.

قیمت طراحی لوگو را بر اساس برخی فاکتورها تعیین می کنند. هر یک از این لوگوها از بخش های مختلفی تشکیل می شوند. شما می توانید، قیمت این خدمات را به سهولت از رایان طرح  به دست آورید و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید. هر برندی پیچیدگی های خاص خود را دارد و طراحی آن سختی خود را خواهد داشت. به همین خاطر هزینه و قیمت طراحی لوگو در سفارشات مختلف، متفاوت خواهد بود و بر مبنای خواسته ها و نظریات مشتریان متغیر می باشد.

توضیحاتی پیرامون لوگو

قیمت طراحی لوگو بر اساس تعریف این نام و نشان های تجاری تعیین خواهد شد. هر یک از این تعاریف و کاربردهای آرم و لوگوهای تجاری، تعرفه طراحی لوگو را تغییر می دهند. به قول ما ایرانی ها، هر چقدر پول بدهی، همان قدر آش می خوری! این تعریف و مثل قدیمی در رابطه با مزنه طراحی لوگو نیز صدق می کند. یک لوگو قابلیت های متعددی برای شرکت و محل کار شما به همراه می آورد. هر لوگو از بخش های مختلفی تشکیل می شود و مدل و ابعاد، طرح ها و سایر ویژگی های این نمادهای تجاری با هم متفاوت می باشند.

  • هر لوگو می تواند از حروف تشکیل دهنده نام تجاری شرکت ها به دست آمده باشد.
  • طراحی لوگو گاها می تواند، از کنار هم قرار گرفتن برخی نمادها انجام شود.
  • این لوگوها آرم و برند سازمان و شرکت شما معرفی می شوند و شرکت شما با این لوگوها شناخته خواهد شد.

آشنایی با انواع لوگو

سفارش طراحی لوگو بر اساس خواست و نظر مشتریان انجام می گیرد. طراحی هر یک از لوگوها از سه عنصر اساسی تشکیل می شود. از جمله آن ها می توان به نوشتار، شکل و سنبل های مختلف اشاره کرد. برخی از انواع متداول لوگو را در زیر مشاهده می کنید. در نظر داشته باشید که  هزینه طراحی لوگو و آرم در هر یک از دسته های زیر متفاوت است:

  • در برخی از این لوگوها از تصویر و آیکون های به خصوصی استفاده می شود. از جمله شرکت هایی که با این آرم و لوگوها معرفی می شوند، شرکت معتبر اپل است که در سر تا سر جهان شناخته شده است.
  • هر طراح لوگو در برخی از طراحی های خود از نوشتار نیز استفاده می کند. لوگو تایپ، وورد مارک و سایر قابلیت های موجود، در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید، نام شرکت مورد نظر را خارج از عرف معمول بنویسید و از آن به عنوان نماد و لوگوی شرکت مورد نظر استفاده به عمل آورید. لوگوهای مربوط به دیسنی و شرکت توییتر از این نام و نشان ها برخوردار می باشند.
  • مونوگرام ها نیز در این زمینه یکی از شناخته شده ترین ها هستند. در این لوگوها از حرف و حروف اختصاری هر یک از این برندها استفاده می کنند.
  • تایپ بیس ها نیز فرم دیگری از خدمات طراحی لوگو هستند که مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار دارند.
  • شما می توانید، از ترکیب نوشتار و تصویر نیز در ساخت و طراحی هر لوگو استفاده کنید.

نحوه تعیین قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو بر مبنای برخی اصول مهم تعیین خواهد شد. هر یک از این آرم ها و لوگوها مشخصات به خصوصی دارند که در زمینه تعیین هزینه آن ها تاثیر گذار می باشد. قیمت طراحی لوگو اغلب بر اساس زمان و انرژی صرف شده برای آن تعیین می شود. شرکت رایان طرح  در راستای ارائه بهترین لوگوهای تجاری با بهترین هزینه ها در خدمات مشتریان و مراجعین خود می باشد.

تعرفه طراحی لوگو بر اساس استانداردهای تعیین شده در سازمان و اصناف گرافیکی تعیین می شود. در کشور ما نیز مزنه طراحی لوگو به صورت کامل تعیین خواهد شد. خدمات سفارش طراحی لوگو، بر اساس نظر و سلیقه مشتریان ارائه می شوند.

چه کسی می تواند یک لوگوی خوب طراحی کند؟

 هزینه طراحی لوگو و آرم تنها یکی از مباحث پیرامون این مسئله محسوب می شود. در این خصوص در نظر گرفتن فاکتورهای بیشتری لازم است. طراح لوگوی خوب و حرفه ای باید ویژگی ها و مهارت های به خصوصی داشته باشد تا کار و فعالیت های او تاثیر گذار باشند.

  • هر یک از این طراحان در وهله اول از نظر فنی و میزان مهارت مورد بررسی قرار می گیرند. هر کسی می تواند، با اندکی تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی و کمی خلاقیت در این عرصه، در زمینه طراحی لوگو فعالیت های موثری داشته باشد.
  • قیمت طراحی لوگو بر مبنای مهارت ها و تجربیات این طراحان تعیین خواهد شد. شما باید به قیمت طراحی لوگو و هزینه ای که در این زمینه صرف می کنید، به چشم یک سرمایه در رابطه با پیشرفت امور کاری خود نگاه کنید و به چشم انداز بلند مدت آن توجه داشته باشید.
  • یک طراح لوگوی خوب، باید در طراحی برند و لوگوی شما به تاثیر گذاری آن نیز دقت داشته باشد. قیمت طراحی لوگو بر اساس میزان زحمت این طراحان تعیین می شود.
  • ایجاد تصویر ذهنی در نظر هر یک از مشتریان شرکت ها از اهداف هر طراح لوگوی حرفه ای محسوب می شود.
  • banner-Akhar2-1-1

  •  

 بررسی نکات مهم یک آرم و لوگوی خوب

قیمت طراحی لوگو در آخرین مرحله مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. مشتریان و کار فرمایان حرفه ای فاکتورهای مهمتری را در این زمینه مورد توجه قرار می دهند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعرفه طراحی لوگو، بر اساس انعطاف پذیری این طرح ها تعیین می شود. هر چه طراحی لوگوی شما حرفه ای تر انجام شده باشد، بی شک در هر سایز و اندازه ای که تنظیم شود، قابل استفاده خواهد بود و تغییری در معنا و مفهوم آن به وجود نمی آید. این طراحی ها در هر رنگی نیز قابل استفاده خواهند بود.
  • هر یک از این طراح ها قابلیت احراز حقوق مالکیت شرکت و سازمان مربوطه را نیز خواهند داشت.
  • ماندگاری و پایداری این طرح ها نیز یکی از مولفه های مهم آن ها است.

در کنار طراحی لوگو برای موسسه های حقوقی و موسسه های وکالتی؛ طراحی سایت وکالت نیز به وکلا عزیز پیشنهاد می شود برای استفاده از طراحی سایت وکالت به این لینک مراجعه کنید.

جمع بندی

کلیه این ویژگی ها در مزنه طراحی لوگو نیز تاثیر دارند. در حین سفارش طراحی لوگو هر طرح و مدل لوگویی باید کلیه این موارد را مورد توجه قرار دهید. هزینه طراحی لوگو و آرم در شرکت رایان طرح بسیار مناسب تعیین شده است و با استفاده از این خدمات با نازل ترین قیمت ها قادر به برندسازی برای شرکت خود خواهید بود.