پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عکس ریش تراش موزر اصل آلمان با مشخصات دقیق

  1. در موزر درجه 1 در زیر تیغه ها مارک ساخت آلمان به صورت حک شده وجود دارد درحالیکه در موزرهای درجه 2 یا ساخت آلمان وجود ندارد یاه به صورت حک شده نیست.

  2. در قسمت روی موزر و برچسب فلزی یا آلمنیومی نیز ساخت آلمان به صورت حک شده درج شده است و در موزر درجه 2 نیز مارک کشور مبداء به صورت حک شده نمی باشد.

  3. پیچ های موزر درجه 1 به شکل ستاره ای است درحالیکه در موزرهای درجه 2 این پیچ ها به شکل چهارسو یا دو سو است.

با توجه به توضیحات بالا در موزر تمامی موارد فوق را این دستگاه دارا بوده و مشتریان گرامی میتوانند در صورت نداشتن هرکدام از مشخصه های درج شده نسبت به تماس و تعویض آن اقدام نمایند. توجه نمایید که تنها داشتن موارد فوق به عنوان موزر اصل از تقلبی برای ما قابل قبول خواهد بود و حک شده بودن عبارت ساخت آلمان با کشیدن یک وسیله نوک تیز مانند مداد یا سوزن و حتی نوک ناخن و انگشت ها کاملا مشخص می باشد.

برای استفاده از "موزر" در برخی از قسمت های سر یا صورت نیاز به شانه هایی برای تعیین اندازه موها و اصلاح می باشد، درون بسته خود دستگاه یک عدد شانه با سایز کوچک وجود دارد اما برای اصلاح موهای بلندتر نیاز به تهیه و خرید شانه جداگانه دارید، اما ما به عنوان اشانتیون یک بسته پک کامل از شانه های موزر را درون جعبه همراه با خود موزر برای شما ارسال میکنیم. پک ارسالی نیز شامل کوچکترین شانه برای اصلاح موهای کوتاهتر و به ترتیب تا بلندتترین شانه برای اصلاحه موهای بلنتر وجود دارد.

بهترین ماشین اصلاح سر و صورت

ماشین اصلاح و پیرایش{موزر} با نام لاتین Moser و در مدل 1400 با اینکه از قدیمی ترین ماشین های اصلاح است و بعد از آن ده ها و یا شاید صدها برند و مدل از دیگر ماشین های اصلاح معرفی و روانه بازار شد اما همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است و علاوه بر کیفیت بی نظیر قیمتی مناسب نسبت به کارایی و قدرت خود دارد. جالب است بدانید که در بین صدها مدل ماشین اصلاح سر و صورت برند موزر، مدل 1400 بیشترین طرفدار را دارد و در حقیقت باید گفت به خاطر معروفیت همین مدل باعث شد برند موزر شهرت جهانی پیدا کند.

این مدل از دستگاه موزر اصلی با مارک حک شده ساخت آلمان دارای رنگ زرشکی و پلاک نقره ای رنگ در جلوی آن است و تقریبا تمام آقایان آن را می شناسند. در زیر یا پشت بدنه آن هم عبارت ساخت آلمان درج شده است.

خرید موزر

کیفیت بالای موزر، خدمات پس از فروش آن، قیمت مناسب، و همچنین طراحی منحصر به فرد آن از دلایل مهمی است که سالیان طولانی توانسته موزر را همچنان معروف و پرطرفدار نگه دارد. اما نگاهی به تاریخچه برند موزر برای شما هم جالب خواهد بود. اولین ماشین اصلاح الکترونیکی توسط شخصی به نام لئو جی در آمریکا در سال 1918 میلادی اختراع و تولید شد. همین ماشیناصلاح  الکتریکی عاملی شد تا طی دهه های بعد با شکل های دیگری و مدل های پیشرفته تری تولید و به بازار عرضه گردد. تا اینکه بالاخره در سال 1962 میلادی ماشین اصلاح موزر معروف و با اسم یا سری 1400 تولید و به بازار وارد شد.

منبع: تهران تخفیف