جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا، پس از شکست سنگین برابر آلمان بسیار عصبانی بود.

دوناروما: اگر می‌خواهید من را مقصر باخت بدانید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در چارچوب دیدارهای مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف آلمان رفت و با نتیجه 2-5 برابر این تیم شکست خورد. 

این شب تلخی برای فوتبال ایتالیا بود که دروازه‌اش پنج بار برابر رقیب قدیمی باز شد و این در حالی بود که آنها تا دقایق پایانی با نتیجه 0-5 از حریف عقب افتاده بودند و دو گلی که به ثمر رساندند نیز در فاصله چند دقیقه تا سوت پایان بازی وارد دروازه حریف شد که تاثیری هم در تغییر نتیجه نداشت. 

دوناروما پس از پایان بازی به RAI Sport گفت:« ما عصبانی هستیم. هیچ توجیهی وجود ندارد. ما باید بار دیگر به زمین برگردیم و ثابت کنیم که این ما نیستیم. واقعا هیچ توجیهی برای قبول چنین شکستی از سوی تیم ملی ایتالیا وجود ندارد.»

او با انتقاد از عملکرد این تیم در بازی برابر آلمان اظهار داشت:« ما در تمامی زمینه‌ها بد بودیم. البته که پس از چهار بازی در 15 روز و در فاصله چند روز پس از پایان فصل خسته هم بودیم اما به دنبال توجیه نیستیم. حالا باید با صداقت با هم روبرو شویم و همه چیز را به خوبی تحلیل کنیم.»

وقتی خبرنگار به این موضوع اشاره کرد که او پیش از این هم اشتباهاتی خصوصا در زمینه پاس رو به عقب داشته، دوناروما عصبانی شده و پاسخ داد:« این اتفاق قبلا چه زمانی رخ داده بود؟ وقتی در بازی برابر رئال مادرید روی من خطا شد؟ گر ما می‌خواهیم حاشیه ایجاد کنیم، مشکلی نیست. من اینجا هستم تا درباره تیم حرف بزنم. اگر می‌خواهید من را مقصر بدانید، من تقصیرها را می‌پذیرم. من کاپیتان هستم و با سری بالا به این روند ادامه خواهم داد.»