چنلید؛ معتبرترین مرجع رزرو هتل شرکتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

می دانیم که در یک سازمان، عملکرد کارکنان نقش موثری در بهره وری آن ایفا می کند. لازم به ذکر است عملکرد کارکنان تحت تاثیر مجموعه ای از عوامل فردی و سازمانی قرار می گیرد. یکی از عوامل بسیار موثر بر افزایش بهره وری کارکنان، ارائه خدمات رفاهی از سمت آن سازمان می باشد، که با افزایش رفاه و انگیزه در کارکنان باعث افزایش بهره وری می شود. بنابراین شناخت و آگاهی از ابعاد خدمات رفاهی ارائه شده به نیروی انسانی که تاثیر زیادی در افزایش بهره وری آن ها دارد، نقش مهمی در افزایش عملکرد سازمان ها دارد.

تجربه ثابت کرده است که ارائه خدمات رفاهی به صورت غیر نقدی در قالب خدمات تفریحی همواره در بین نیروی انسانی از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده است و اغلب سازمان ها و شرکت ها نیز تمایل زیادی به ارائه خدمات رفاهی غیر نقدی و خدمات تفریحی در بین کارکنان خود دارند. خدمات تفریحی که سازمان ها به کارکنان خود اعطا می کنند نه تنها باعث افزایش انگیزه و باقی ماندن فرد در شغل خود می شود، بلکه باعث رفاه حال خانواده کارکنان آن سازمان خواهد شد و این همان هدفی است که هر سازمان به دنبال آن است.

به خاطر داشته باشید که دنیای امروز، دنیای تنوع کسب و کارهاست و همواره نیروی انسانی با ارزش ترین منبع هر سازمانی محسوب می شود. نیروی انسانی یکی از وروی های های باارزش هر سازمانی است که باعث ایجاد خروجی مثبت و راندمان بالای کاری می شود؛ بنابراین به هر میزانی که یک سازمان بتواند نیروی انسانی شایسته تری را جذب نماید و آن را برای مدت زمان طولانی تری نگه دارد، مسیر رسیدن به موفقیت خود را کوتاه تر و آسان تر نموده است.

بهترین خدمات رفاهی که هر سازمانی می تواند ارائه دهد، خدمات تفریحی از جنس مسافرت و اقامت است. اگر شما به عنوان یک شرکت و سازمان خصوصی یا دولتی قصد ارائه خدمات رفاهی به کارکنان خود را دارید، پیشنهاد می کنیم از خدمات رفاهی ویژه پلتفرم چنلید استفاده نمایید.

2

پیشنهاد ویژه چنلید: خدمات رزرواسیون به شرکت ها

گفتیم که یکی از موثرترین راه های افزایش بهره وری در هر شرکت و سازمانی، ارائه خدمات رفاهی و ایجاد انگیزه در کارکنان آن شرکت یا سازمان می باشد. کارکنان که خود از موثرترین ورودی های یک سازمان محسوب می شوند، بنابراین اگر در رفاه باشند و انگیزه آنان تقویت شود، می توانند خروجی های موثری برای سازمان تولید نمایند و راه رسیدن به موفقیت را کوتاه تر نمایند.

بهترین پیشنهاد ما برای ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به کارکنان شما، استفاده از پلتفرم چنلید می باشد. شما به عنوان یک شرکت با انجام مذاکره با چنلید و شرح شرایط سازمان خود در پنل چنلید ثبت نام می نمایید و از خدمات رزرواسیون برای شرکت ها یا رزرو هتل شرکتی بهره مند می شوید و بهترین هتل های داخلی را با نازل ترین قیمت ها برای کارکنان خود رزرو می نمایید.

می دانیم که در حوزه گردشگری پلتفرم ها و وب سایت های گوناگونی فعالیت می نمایند اما چرا پیشنهاد می کنیم که از پلتفرم چنلید استفاده نمایید؟ پیشنهاد ما برای شما پلتفرم چنلید است که یک پلتفرم دو سویه آنلاین رزرو هتل داخلی و خدمات اقامتی محسوب می شود و راه ارتباط بین خریدار و هتلدار را آسان نموده است و دیگر نیاز نیست که خریدار و هتلدار با عم ارتباط منسجم داشته باشند زیرا از طریق پلتفرم چنلید می توانند با هم در ارتباط باشند. خریداران و هتل داران با عضویت در پلتفرم چنلید می توانند با اطمینان خاطر خرید نمایند و از مزایای ویژه این پلتفرم قدرتمند نیز استفاده نمایند.

3

چنلید با آگاهی از چالش ‌های پیش روی صنعت هتلداری و با در نظر گرفتن نیاز بازار به حذف فرآیند سنتی و آفلاین، فعالیت می نماید. چنلید با فعالیت مداوم به عنوان پلتفرم حوزه B2B رزرواسیون آنلاین هتل، گروه بزرگی از فعالان صنعت هتلداری را به یکدیگر متصل نموده است. در حالت کلی می توان گفت چنلید، راه اتصال چنل منیجرها، هتل‌ ها و فعالان صنعت هتلداری است و ماهیت آن با چنل منیجرها متفاوت است. در حالت کلی می توان گفت چنلید به عنوان اولین مولتی پرویدار هتل داخلی، تمام هتل‌ های آنلاین را از طریق اتصال بهapi ‌ها، چنل منیجرها و pms‌ها و ota‌های موجود در کشور در یک بستر قرار داده و به ‌صورت کامل و جامع در اختیار خریداران B2B، آژانس ‌های مسافرتی، سازمان‌ ها و شرکت‌ ها قرار داده است.

خریداران B2B با دسترسی به پنل ساده و کاربردی یا از طریق پیاده سازی api چنلید، امکان مشاهده تمام هتل ‌های آنلاین موجود در بازار و مقایسه نرخ یک هتل از تمام تامین کننده‌ های موجود را خواهند داشت و می‌توانند رزرو خود را ثبت کنند. علاوه بر این امکان ارائه دسترسی‌ های اختصاصی روی سایر api‌ها در این پلتفرم وجود دارد که کاربر پنل علاوه بر مشاهده نرخ اختصاصی خود، سایر نرخ‌ های موجود روی چنلید را در یک سیستم یکپارچه در اختیار داشته باشد.

اگر شما هم از فعالان صنعت هتلداری و گردشگری هستید و قصد دارید هتل یا اقامتگاه خود را به یک شبکه قدرتمندتر به فعالان این صنعت متصل کنید، و یا برای سفرهای سازمانی و رفاهی سازمان ‌های دولتی یا خصوصی از خدمات با کیفیت در زمینه اقامت استفاده نمایید، بهترین پیشنهاد ما برای شما چنلید است.

برگرفته از وب سایت پلتفرم رزرو آنلاین هتل داخلی چنلید https://channelead.ir/