صفر تا صد خرید آنلاین بلیط هواپیما
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اگر در آینده نزدیک قصد سفر هوایی دارد، پیش از خرید بلیط پرواز، این مقاله را کامل بخوانید. ما در انتها روشی راحت و سریع برای خرید آنلاین بلیط هواپیما با بهترین قیمت را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نحوه خرید بلیط پرواز

این روزها که دیگر بیشتر مردم بلیط پروازشان را آنلاین خریداری می‌کنند، دیگر نیازی نیست که برای خرید بلیط به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کرد. زیرا این روش معایب فراوانی دارد، از جمله صرف زمان بیشتر، عدم امکان مقایسه، عدم امکان خرید 24 ساعته و همچنین دسترسی نداشتن به پشتیبانی شبانه‌روزی.

اگر قصد داشته باشید بلیط پروازتان را آنلاین خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت اسنپ‌تریپ است. شما می‌توانید برای خرید بلیط پرواز از اسنپ‌تریپ، در قدم اول وارد سایت زیر شوید:

https://www.snapptrip.com/flights

در مرحله بعد، به بخش پرواز داخلی بروید، مبدا و مقصدتان را مشخص کنید، تعداد مسافری که قرار است برای آنها بلیط پرواز خریداری کنید و همچنین تاریخ مورد نظر برای پرواز را نیز تعیین کنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید از همان ابتدا، بلیط رفت و برگشتی خریداری کنید. بر اساس جستجوی شما، اسنپ‌تریپ لیستی از بلیط‌های موجود در مسیر مورد نظر و برای تاریخ تعیین شده را به شما نمایش خواهد داد. شما می‌توانید آن بلیط‌ها را به لحاظ قیمت، شرکت هواپیمایی، ساعت پرواز و نوع هواپیما، باهم مقایسه نموده و بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید.

 

هنگام خرید، به این موارد دقت کنید

موقع خرید بلیط هواپیما ارزان از اسنپ‌تریپ، نکاتی وجود دارد که باید آنها را در نظر داشته باشید. مثلا دقت کنید که بلیط سیستمی می‌خرید یا چارتری. زیرا بلیط چارتری قابلیت کنسلی ندارد و اگر به هر دلیلی قرار شد بلیط‌تان را کنسل کنید، اگر بلیط سیستمی نخریده باشید، امکان کنسل کردن و دریافت مبلغ بلیط را نخواهید داشت.

نکته بعدی این است که باید به ایرلاینی که قرار است از آن بلیط بخرید دقت کنید. هر ایرلاین قوانین کنسلی مربوط به خودش را دارد که باید آنها را موقع خرید به دقت مطالعه نمایید. همچنین شما باید به ساعت مورد نظر پرواز نیز دقت کنید.

پس از انتخاب بلیط، مراقب باشید که اطلاعات شخصی و دیگر مسافران را به درستی وارد نمایید، زیرا تصحیح این اطلاعات پس از خرید نهایی بلیط، احتمالا برای شما هزینه‌بر خواهد بود.

 

پرداخت اینترنتی هزینه بلیط

پس از انتخاب بلیط و وارد نمودن لیست مسافران، می‌بایست هزینه بلیط را پرداخت نمایید. اگر از قبل از اسنپ‌تریپ کد تخفیفی دریافت کرده باشید، می‌توانید آن را پیش از ورود به مرحله پرداخت نهایی و صفحه بانک، اعمال کنید تا هزینه آن کسر شود و بلیط‌تان را با قیمت کمتری خریداری کنید.

 

راهنمای خرید بلیط پرواز داخلی

برای خرید بلیط پرواز داخلی به مقاصد مختلف از جمله بلیط هواپیما تهران مشهد، بلیط هواپیما تهران کیش یا به مقاصد دیگر مانند اصفهان و شیراز و ....، کافیست به سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ مراجعه کنید و مراحل توضیح داده شده را اجرا کنید و با خیال راحت سفرتان را آغاز نمایید.