راهنمای اجاره بهترین ویلا در رامسر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

عروس شهرهای مازندران یا همان رامسر را همه می‌شناسیم؛ شهری توریستی با امکانات و ظرفیت رفاهی بالا.

 

منظورمان از ظرفیت توریستی بالا، امکانات رفاهی این شهر است که به خاطر حجم زیاد گردشگر در این شهر فراهم شده و آن را برای اجاره انواع ویلا شیک و تمیز و مجهز مناسب کرده است.

 

در کجای رامسر اقامت کنیم؟

 بهترین کاری که در سفر به این شهر می‌توانید انجام دهید، رزرو ویلا در رامسر است.

این شهر حتما ارزش اجاره ویلا را دارد و خبر خوب اینکه تعداد ویلاهای مجهز در این شهر بسیار زیاد است. ظرفیت توریستی بالای این شهر باعث شده کم پیش بیاید که موقع رسیدن به ویلایی که اجاره کردید توی ذوقتان بخورد. مخصوصا اگر از یک جای مطمئن ویلا را اجاره کرده باشید.

برای اجاره آنلاین ویلا پیشنهاد می‌کنیم به سراغ سایتی بروید که مطمئن باشد. این سایت باید قبل از اینکه ویلا یا اقامتگاهی را داخل سایت خود قرار داده باشد، آن ویلا را از نزدیک دیده و امکاناتش را بررسی کرده باشد. این کار باعث می‌شود اطلاعات و جزئیاتی که در سایت قرار گرفته واقعی باشد و بتواند شما را به درستی در انتخاب ویلا راهنمایی کند.

اولین کاری که پینورست برای ثبت واحدهایش انجام می‌دهد، بازرسی حضوری تمام ویلاهایش است. چک لیست سختگیرانه پینورست باعث می‌شود بازرس با دقت کامل ویلا را بازرسی و چک لیست را کامل کند و حتی فاکتورهایی مثل بو و صداهای اطراف را هم مورد بررسی قرار دهد.

تمرکز ما روی جمع‌آوری بهترین ویلاهای هر شهری بوده و این موضوع باعث می‌شود که هیچ کدام از ویلاهای پینورست بی‌کیفیت نباشند.

با توجه به دلایلی که گفتیم، برای اجاره ویلا در رامسر اول سراغ پینورست بیایید تا مطمئن شوید دارید بین بهترین‌ها انتخاب می‌کنید.

در ادامه چندتا از بهترین ویلاهای رامسر را به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

۱. ویلا استخردار نزدیک دریا رامسر یعنی چی؟ هم بازی کن و هم از باربیکیو استفاده کن!

 

ساحل‌های رامسر تعدادش زیاد است و هر ساحل هم امکانات تفریحی مناسبی دارد. پاراسل، جت‌اسکی و قایق‌سواری از تفریحات آبی است که در رامسر می‌توانید تجربه کنید. اگر یک ویلا استخردار لوکس نزدیک دریا اجاره کرده باشید که دیگر همه‌چیز برای یک سفر رویایی مهیاست.

این ویلا تا دریا فاصله خیلی کمی دارد و شما قدم‌زنان هم می‌توانید خود را به ساحل دریا برسانید. 

ویژگی‌های ویلا:

  • مناسب برای سفرهای دسته‌جمعی و تعداد بالا.
  • گزینه ایده‌آل برای عاشقان شنا و آبتنی.
  • باربیکیوی مناسب و بازی‌های جذاب در ویلا.

 

۲. خانوادگی و نقلی، که دائم توی شهر بگردیم!

 

ممکن است قصد داشته باشید بیشتر از ماندن در ویلا، مشغول گشت و گذار باشید؛ این موضوع باعث می‌شود حساسیت نسبت به انتخاب ویلای لوکس و شیک را کم کند و دنبال یک ویلای معمولی‌تر بگردید. اما این موضوع نباید باعث شود که ویلای شما بی‌کیفیت باشد. چون یک ویلای بی‌کیفیت می‌تواند تجربه سفر را به یک خاطره ناراحت‌کننده تبدیل کند.

ویژگی‌های ویلا:

این ویلا برای سفرهای خودمانی و جمع و جور مناسب است.

  • جای پارک مسقف.
  • امکانات لازم و کافی.
  • نزدیکی به دریا و مرکز خرید.

 

۳. ویلا رو به جنگل یا دریا یا هردو؟ عروس شهرهای مازندران برای به هردوی این نیازها جواب می‌دهد!

 

یک طرف رامسر دریاست و یک طرفش جنگل. برای همین اگر بین همسفرها اختلاف سلیقه وجود دارد، این ویلا بهترین گزینه است چون به نیازهای هر دو گروه جواب می‌دهد. با اجاره این ویلا هم منظره‌ای رو به دریا دارید و هم رو به جنگل.

ویژگی‌های ویلا:

  • مناسب برای تعداد زیاد.
  • نزدیکی به جنگل و دریا.
  • نزدیکی به مرکز خرید و مراکز تفریحی.

 

چرا از پینورست ویلا اجاره کنیم؟

 

در پینورست بهترین ویلاهای شهرهای پرطرفدار ایران گلچین شده است. برای ما تعداد بالای اقامتگاه مهم نیست؛ بلکه راحتی و امکانات ویلا و دسترسی‌های خوبش از همه‌چیز مهم‌تر است.

اجاره ویلا از پینورست باعث می‌شود با هیچ غافلگیری منفی موقع تحویل اقامتگاه مواجه نشوید و تمام سفرهایتان با پینورست، به سفری خوب و خاطره‌انگیز تبدیل شود.