دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان برای کامپیوتر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

دانلود برنامه اینستاگرام برای کامپیوتر و لپ تاپ؛ کمپانی متا که سازنده برنامه اینستاگرام می باشد تا به امروز هیچ نسخه ویندوزی از این برنامه را برای کاربران منتشر نکرده است. اما با برخی راهکارهایی که وجود دارد می شود این برنامه را روی کامپیوترهای شخصی نیز نصب کرد، برای آشنایی با این راهکارها در ادامه این مقاله همراه من باشید.

توجه داشته باشید که این نسخه از برنامه اینستاگرام برای ویندوز بدون هیچ مشکلی برای اکانت شما ایجاد نمی کند و کاملا رایگان است. همچنین شما توسط آن می توانید به راحتی با ورود به حساب اینستاگرام خود مسنجرتان را نیز آنلاین کنید.

نحوه نصب برنامه اینستاگرام روی کامپیوتر

برای اجرای برنامه اینستاگرام روی کامپیوتر خود نیاز نیست هیچ برنامه ای را نصب کنید ودر واقع جهت ورود به اینستاگرام بدون نصب باید یک میانبر از آن را روی دکستاپ خود ایجاد کنید، بدین منظور مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید:

قدم اول : مرورگر کروم خود را باز کنید و سپس وارد سایت اصلی اینستاگرام به آدرس www.instagram.com شوید. سپس از سمت راست مرورگر کروم روی گزینه «سه نقطه روی هم» کلیک کنید.

قدم دوم : از لیست باز شده روی ابتدا روی More Tools و سپس روی Create Shortcut کلیک کنید.

با انجام کارهای گفته شده یک میانبر از برنامه اینستاگرام روی دکستاپ کامپیوتر شما ایجاد شده است و از این پس برای اجرای این برنامه کافیست آن را اجرا کنید. با این کار شما موفق به ورود به حساب اینستاگرام خودم از طریق گوگل شده اید.

فراموش نکنید که حتما پس از اجرای برنامه برای اولین بار، در کادر اول «شماره موبایل یا آدرس ایمیل یا نام کاربری» خود را وارد کنید و سپس در کادر دوم پسورد خود را وارد کنید و در نهایت روی دکمه Log in کلیک کنید.

چرا برای ورود به پیج اینستاگرام خودم از طریق گوگل باید اقدام کنم؟

کمپانی متا قوانین و سخت گیری های بسیار زیادی دارد، از این رو اگر شما بخواهید از برنامه های فرعی مثل Grids و... برای ورود به حساب اینستاگرام خودتان استفاده نمایید امکان دارد پروفایل شما دچار محدودیت هایی شود و امکان فعالیت در این شبکه اجتماعی از شما سلب شود پس حتما از این روش برای لاگین کردن حساب کاربری تان در ویندوز استفاده نمایید.

یکی دیگر از راه های اجرای برنامه اینستاگرام روی ویندوز استفاده از برنامه های شبیه ساز اندروید مثل Nox می باشد که این برنامه قابل نصب بر روی تمامی کامپیوترها نیست، زیرا حجم تقریبا سنگینی دارد و لازم است که کامپیوتر شما سخت افزار تقریبا بالایی داشته باشد.

همانطور که در پاراگراف قبلی گفتم کمپانی متا این روزها خیلی سخت گیر شده است و یکی از سخت گیری های اخیر آن بررسی سن حساب های کاربری می باشد لذا اگر فراموش کرده اید که هنگام ثبت نام سن خود را چه عددی وارد کرده اید حتما مقاله چگونه سن خود را در اینستاگرام تغییر دهیم را مطالعه فرمایید.

ویژگی های اینستاگرام نسخه ویندوزی

  • قابل نصب روی تمامی ویندوزها

  • دارای بودن بخش دایرکت مسیج

  • امکان مشاهده استوری و ریلزها

  • دارای تمامی امکانات نسخه اندرویدی

  • کاملا رایگان و بدون هیچگونه محدودیتی

توضیحاتی درباره استفاده نصب و دانلود اینستاگرام فارسی

به یاد داشته باشید که امنیت حساب خود را افزایش دهید! شما می توانید با دریافت کد تایید از شماره موبایل و ایمیل خود، رمز عبوری را انتخاب کنید که به راحتی قابل تشخیص نباشد و دارای حروف کوچک و اعداد باشد. همچنین فراموش نکنید که حتما تایید دو مرحله ای به اکانت اینستاگرام خود را فعال کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش حذف اکانت اینستاگرام

اگر سوال یا پرسشی درباره دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان برای کامپیوتر داشتید کافیست آن را از بخش ارسال نظر با ما به اشتراک بگذارید.