چقدر طول می کشد تا با سئو سایت به رتبه نخست برسیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

سئو سایت یکی از مهمترین مواردی است که این روزها مورد توجه قرار دارد و کسب و کارها تمایل دارند با استفاده از آن به رتبه نخست موتورهای جستجو برسند. در این مسیر سوالاتی در مورد قیمت سئو سایت نیز پرسیده می شود. بهتر است بدانید مشاور سئو کسی است که می تواند در این مسیر همراه شما باشد و اطلاعات لازم را در مورد بهینه سازی سایت در اختیار شما قرار دهد. به همین دلیل، توصیه می شود قبل از هر اقدامی جلسه مشاوره داشته باشید و تمامی موارد را مشخص سازید.

 

مشاور سئو چیست و چه اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهد؟

مشاور سئو همان متخصص سئو است که قبل از شروع هرگونه اقدامی بر روی سایت اطلاعات لازم را به کارفرمایان ارائه می دهد. مشاور سئو باعث می شود تا کسب و کارها بهتر بتوانند برای بهینه سازی سایت تصمیم گیری کنند و از تصمیمات عجولانه و احساسی جلوگیری به عمل می آید. معمولا، مشاور سئو قبل از هر چیز سایت را مورد بررسی قرار می دهد و سپس در جلسه مشاوره نقاط ضعف و قوت آن را مشخص می نماید. در پایان پلن های مناسب در اختیار کارفرما قرار می گیرد و قیمت هر پلن مشخص می شود.

چرا رسیدن به رتبه یک مهم است؟

قبل از آنکه بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چقدر طول می کشد تا پس از طراحی سایت و بهینه سازی سایت به رتبه یک موتورهای جستجو برسیم، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم چرا رسیدن به رتبه یک مهم است. مطالعاتی که در همین راستا انجام شده اند نشان می دهند کاربران به لینک هایی که در رتبه های یک تا سه نشان داده می شود بیشتر اطمینان می کنند.

در برخی از کسب و کارها قرار گرفتن در رتبه یک دستاوردهای زیادی را برایشان در پی دارد. به طور مثال، تصور کنید شما در زمینه فروش شارژ خط های اعتبار فعال هستید. زمانی که کاربر می خواهد خط اعتباریش را شارژ کند با مشاهده اولین لینک وارد آن لینک می شود و خرید را تکمیل می کند. اما گاهی کاربر تمایل دارد تا سایت های دیگر را نیز نگاه کند و سپس اقدام به خرید کند. به همین دلیل، سایت هایی که می توانند با قرار گیری در رتبه یک فروش بالایی داشته باشند هزینه و تلاش زیادی می کنند تا به این جایگاه برسند.

زمان رسیدن به رتبه یک در موتور جستجو

اکنون باید به این سوال پاسخ دهیم که چقدر طول می کشد تا سایتی به رتبه یک موتور جستجو برسد. بهتر است بدانید بهینه سازی سایت یک کار زمان بر است و نیاز به دقت و نظم خاصی دارد. شما نمی توانید زمان دقیقی را برای رسیدن به جایگاه یک مشخص کنید. زیرا پاسخ به این سوال به فاکتورهای مختلفی از جمله رقابت بر سر آن جایگاه وجود دارد. اما معمولا سایت ها پس از 6 ماه تا 1 سال سئو سایت می توانند به این جایگاه برسند.

آیا قرارگیری در این جایگاه همیشگی است؟

بهتر است بدانید موتورهای جستجو اجازه نمی دهند که سایت شما برای همیشه در رتبه یک موتور جستجو باقی بماند و هر زمان که سایت دیگری اقداماتی را انجام دهد که تجربه کاربران را بهبود ببخشد، آن سایت به جایگاه نخست انتقال داده می شود. به همین دلیل، شما باید دائما برنامه ریزی های منسجمی برای بهینه سازی سایت خود داشته باشید و هرگز این کار را ترک نکنید.

قیمت سئو سایت چقدر است؟

قیمت سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و تنها شخصی که سایت شما را به دقت بررسی کرده است و نقاط ضعف و قوت آن را مشخص کرده است می تواند قیمت سئو سایت را مشخص کند. یکی از عواملی که می تواند بر قیمت سئو سایت اثر بگذارد مشکلات سایت است. برخی از سایت ها مشکلات زیادی دارند و موارد متعددی در آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

بی شک، هر چقدر مشکلات سایت بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت سئو سایت افزایش پیدا می کند. زیرا کارشناس باید وقت بیشتری را به کار شما اختصاص دهد و مشکلات آن را به صورت ریشه ای تر حل نماید. با توجه به این موضوع که این سوال یک سوال تخصصی است، توصیه می شود برای استعلام قیمت با شرکت های معتبر در تماس باشید.

برای سئو سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد رسیدن به جایگاه نخست موتور جستجو پس از سئو سایت در اختیار شما قرار دهیم. بهتر است بدانید عوامل مختلفی مانند میزان رقابت بر سر آن جایگاه بر این موضوع اثر می گذارند و با توجه به این موضوع که ربات های موتور جستجو هوشمند هستند زمان دقیقی را نمی توان برای آن مشخص کرد. اما معمولا پس از 6 ماه تا یک سال سایت به آن جایگاه می رسد.

شرکت ایران سایت ( iransite.ir) اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت در ایران است. نمونه کارهای این شرکت در سایتش قرار گرفته اند و شما می توانید آنها را بررسی کنید. همچنین، این شرکت تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت دارد و می تواند به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک کند.

 

برچسب ها : مشاور سئو,قیمت سئو,سئو سایت