پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند و ساده در بازار فروش وجود دارد که افراد می توانند برای خرید آن اقدام کنند و از ویژگی های مربوط به آن برخوردار شوند. تنوعی که در ساخت و ارائه گوشی ها بکار گرفته شده است سبب می شود که افراد با هزینه های متفاوت بتوانند به راحتی مدل مورد نظر خود را خریداری کنند. زمانی که افراد برای خرید گوشی به مراکز فروش مراجعه می کنند باید به یکسری نکات توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین مدل های گوشی را با قیمت مناسب خریداری کنند.

نکاتی که هنگام خرید گوشی باید به آن توجه داشت

 

همانگونه که اشاره کردیم افراد برای اینکه بتوانند گوشی هایی با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری کنند باید به یک سری نکات توجه داشته باشند.

  • از جمله مهم ترین نکاتی که افراد هنگام خرید گوشی باید به آن توجه داشته باشند می ‌توان به قیمت گوشی اشاره کرد که معمولاً افراد ترجیح می‌ دهند یک مدل گوشی با کیفیت را متناسب با هزینه ‌ای که در اختیار دارند خریداری کنند.
  • علاوه بر این، کیفیت ساخت محصول نیز باید هنگام خرید گوشی ها مورد توجه قرار بگیرد. به شکلی که افراد ترجیح می دهند یک گوشی با کیفیت را خریداری کنند که بتوانند مدت زمان مناسبی از آن استفاده کنند و نیازی به تعمیر و هزینه دوباره نداشته باشند.
  • زمانی که افراد برای خرید گوشی ها به مراکز فروش مراجعه می کنند ممکن است که به یک برند و یا مدل خاص علاقه داشته باشند که در چنین حالتی تیم با پرداخت هزینه کافی می توانند این مدل را خریداری کنند و از کاربرد های مربوط به آن بهره ببرند.
  • علاوه بر این مواردی که اشاره کردیم افراد هنگام خرید گوشی های مورد نیاز خود باید به یک نکته دیگر نیز توجه داشته باشند که بسیار حائز اهمیت است. گاهی اوقات ممکن است برخی از مراکز فروش گوشی های دست دوم و کهنه را به عنوان گوشی تازه به فروش برسانند که در چنین حالتی افراد باید به یکسری ویژگی ها توجه داشته باشند تا بتوانند گوشی نو را از کهنه تشخیص دهند و دچار اشتباه نشوند.

نکات قابل توجه برای تشخیص گوشی نو از کهنه

جایگاه برتر بازار گوشی به تصرف اپل درآمد

همانگونه که اشاره کردیم افراد باید یک سری ویژگی ها را هنگام خرید گوشی مد نظر قرار بدهند تا هنگام خرید دچار اشتباه نشوند و فروشندگان به جای گوشی نو گوشی های دست دوم را آن ها نفروشند.

از جمله نکاتی که افراد برای تشخیص گوشی های نو از گوشی های دست دوم و کهنه باید مورد بررسی قرار بدهند می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • روش های مختلفی وجود دارند که می توان از طریق آن گوشی های نو را از کارکرده تشخیص داد. اما مهم ترین مساله ای که افراد می توانند از این مساله جلوگیری کنند و نیازی به بررسی این مورد نداشته باشند خرید از مراکز معتبر است. با خرید از مراکز معتبر می توان بسته بندی های آکبند را دریافت کرد و از کارکرده نبودن گوشی مطمئن شد.
  • علاوه بر این شما بعد از باز کردن بسته گوشی می توانید گوشی را از لحاظ ضربه نخوردن و خش نداشتن چک کنید. این مساله نیز می تواند در تشخیص گوشی نو به شما کمک کند.
  • با استفاده از کد IMEI نیز می توان از میزان روشن بودن گوشی اطلاع پیدا کرد و در نتیجه آن از کار کرده بودن و یا نو بودن گوشی مطمئن شد. این کد ها برای هر گوشی اختصاصی است و افراد با دریافت این کد می توانند با استفاده از برخی از سامانه های استعلام می توان میزان کارکرد گوشی را به دست آورد.
  • برای گوشی های اندروید نیز این قابلیت ایجاد شده است که با مراجعه به قسمت تنظیمات و درباره گوشی و پس از آن مشاهده قسمت استاتوس میزان روشن بودن گوشی و کارکرد آن را مشاهده نمود.
  • با نصب برخی از اپلیکیشن ها نیز می توان گوشی های نو را از کارکرده تشخیص داد و علاوه بر این برای گوشی های ایفون نیز امکان مراجعه به سایت ایفون و ارسال سریال گوشی فراهم شده است. که افراد با استفاده از آن می توانند میزان عملکرد گوشی را به دست آورد.

با مراجعه به سایت سامیت کیس می توانید اطلاعات لازم در مورد نحوه تشخیص گوشی های نو از گوشی های کارکرده را به دست آورید. علاوه بر این در این سایت اینترنتی امکان خرید برخی محصولات از جمله قاب گوشی، کیس ایرپاد، لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر و ... ایجاد شده است.

خرید قاب گوشی سامسونگ

summit2

گوشی های اندروید مختلفی در بازار فروش وجود دارد که از مدل های مختلفی برخوردار است. در واقع گوشی های اندروید به گونه ای طراحی می شوند که برند ها و مدل های مختلفی برخوردار هستند. برند سامسونگ یکی از معتبرترین برند های تولید کننده گوشی است که مدل های مختلفی را تولید کرده و به بازار فروش عرضه نموده است. برای مراقبت از گوشی های سامسونگ می توان از تجهیزاتی همچون گلس و یا قاب های گوشی استفاده نمود. قیمت قاب گوشی سامسونگ بر اساس عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد.

 به گونه ای که اگر قاب گوشی از کیفیت زیادی برخوردار باشد و مواد اولیه درجه یک در ساخت آن به کار برده شده باشد می تواند باعث افزایش قیمت آن شود. نوع مدل قاب، جنس قاب گوشی سامسونگ و همچنین طرح و مدل آن نیز می تواند باعث کاهش و یا افزایش قیمت قاب گوشی شود.

شما با مراجعه به سایت سامیت کیس می توانید انواع مختلف قاب های گوشی مربوط به برند های مختلف گوشی را مشاهده نمایید و با مناسب ترین قیمت ها آنها را خریداری کنید. قیمت قاب گوشی در این سایت بسیار مناسب است و افراد هنگام خرید محصولات مورد نیاز خود می توانند این سایت را ند نظر داشته باشند.

خرید قاب گوشی از سایت سامیت کیس

همانگونه که اشاره کردیم سامیت کیس یکی از سایت های اینترنتی معتبر است که انواع مختلف قاب های گوشی در متنوع ترین مدل ها را به فروش می رساند و در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. در این سایت می توانید قاب های گوشی متنوع را با استثنایی ترین قیمت ها سفارش دهید و پس از مدتی کوتاه سفارش خود را درب منزل دریافت کنید. از مهم ترین ویژگی های مثبت این سایت این است که از تنوع محصولات بالایی برخوردار هستند.

سخن پایانی

همانگونه که اشاره کردیم امروز استفاده از گوشی ها در زندگی افراد رواج زیادی پیدا کرده است و هر فردی برای خرید گوشی های هوشمند و یا ساده اقدام می‌کند. اما نکته قابل توجه این است که هنگام خرید گوشی های نو، افراد باید به نکات مختلفی توجه داشته باشند که از مهمترین آنها این است که گوشی هایی که خریداری می کند تازه باشد و کارکرده نباشد. برای تشخیص گوشی های نو گوشی های کارکرده بهتر است که در ابتدا خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید و پس از آن گوشی را از لحاظ ضربه نخوردن و یا خش نداشتن بررسی کد IMEI و بررسی تنظیمات گوشی را مورد بررسی قرار داد و میزان کارکرد گوشی را دریافت کرد. با مراجعه به سایت سامیت کیس می توانید اطلاعات لازم در این باره را به دست اورید و یا برای خرید برخی از لوازم جانبی گوشی از جمله قاب گوشی، کیبور ایرپد و ... اقدام نمود.

 

برچسب ها : گوشی,موبایل,آیفون,سامسونگ,شیائومی