استخدامی‌های آذر 1401
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

اگر به دنبال تغییر شغل و یا استخدام در شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده ایران هستید و ماه آذر را برای این کار انتخاب کردید، باید بگوییم که بسیاری از شرکت‌های معتبر ایران، این ماه نیز مانند ماه‌های قبل آگهی‌های استخدامی خود را منتشر کرده‌اند. این آگهی‌ها در گروه‌های شغلی مختلف و برای افراد با مهارت‌های متفاوت هستند و به همین خاطر، فرصت استخدام برای افراد بسیاری فراهم است.

شرکت‌هایی که استخدام دارند

با توجه به اینکه بیشتر شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران در تهران مستقر هستند، بنابراین بخش بزرگی از این آگهی‌های استخدامی به تعلق دارند؛ اما با این وجود، شهرهای دیگری مانند اصفهان، مشهد، کرج، تبریز و دیگر شهرهای بزرگ ایران نیز در میان این آگهی‌های استخدامی دیده می‌شوند. در میان شرکت‌های منتشرکننده آگهی استخدامی نیز، تعداد زیادی از نام‌های شناخته شده در میان منتشرکنندگان آگهی‌های استخدامی آذر ماه 1401 دیده می‌شوند. برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از:

عالیفرد، ایرانسل، مدیران خودرو، نستله ایران، نیلپر، دیجی کالا، شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا، داروسازی دکتر عبیدی، بانک خاورمیانه، گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما، همکاران سیستم، مادیران و غیره.

برخی از موقعیت‌های شغلی این شرکت‌ها شامل کارشناس بازرگانی، کارشناس منابع انسانی، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس تضمین کیفیت، مدیر تولید، حسابدار، کارشناس فروش، مدیر فروش، کارشناس مارکتینگ، نماینده علمی و غیره می‌شوند.

منبع: tgju