در این مقاله درباره اهمیت داشتن یک سایت برای کسب و کارها پرداختیم اینکه چرا ضروری است یک سایت طراحی کنیم در ادامه به شما می گوییم که چطور باید اینکار را کرد...

طراحی سایت شرکتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

طراحی سایت شرکتی

درعصر حاضر، بدون حضور دیجیتالی، داشتن یک تجارت موفق غیرممکن است. فرقی نمی‌کند شما یک برند پوشاک، برند مراقبت از پوست، فروشگاه لوازم الکتریکی ، مهندسی یا هر تجارت دیگری باشید، داشتن یک وب‌سایت و یک سایت خوب در این زمینه برای شما ضروری است.

حضور دیجیتالی بسیار مهم است تا مشتری یا مخاطب شما راهی برای همراهی با شما داشته باشد، مشتریان جدید بتوانند شما را پیدا کنند، مشتریان قدیمی راضی بتوانند نظرات خود را ارائه دهند و مشتریان جدید بتوانند اعتبار شما را از روی وب سایت شما قضاوت کنند.

بنابراین اگر به دنبال بهبود طراحی سایت فروشگاهی و شرکت خود هستید یا اقدام برای طراحی سایت دارید، شرکت وب نگارن میتواند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. 09123790588

 

طراحی سایت شرکتی چیست؟

طراحی سایت شرکتی یک طراحی وب سایت تجاری است که نه تنها بر تبلیغ یک محصول متمرکز است، بلکه به تبلیغ شرکت و کاری که انجام می‌دهد هم تمرکز دارد. آنها موفقیت شرکت را منعکس می‌کنند، شهرت آن را تقویت می کنند، مشتری ایجاد می‌کنند و بازدیدکنندگان را از خدمات، محصولات و دستاوردهای خود آگاه می‌کنند.

طراحی سایت شرکتی فرآیند طراحی و توسعه یک وب سایت تجاری است تا به عنوان ستونی از حضور آنلاین یک شرکت عمل کند. البته نباید با یک وب سایت تبلیغاتی اشتباه گرفته شود، تمرکز یک سایت شرکتی به جای تمرکز بر یک محصول یا برند فرعی، تبلیغ کل شرکت است.

در حالی که سایت‌های تبلیغاتی بر محصولات یا خدمات خاصی متمرکز هستند، یک وب سایت شرکتی انحصارا یک محصول را تبلیغ یا بازاریابی نمی‌کند، بلکه بیشتر بر عملکرد تجاری، اخبار شرکت، کارکنان و مسئولیت اجتماعی تأکید دارد که تمام جنبه‌ها را هم پوشانی می‌کند.

هدف اصلی طراحی سایت شرکتی انعکاس موفقیت شرکت، تقویت شناخت شرکت ، ایجاد اعتماد و اطلاع رسانی در مورد خدمات و محصولات است.اگر در مورد راه اندازی یک وب سایت حرفه ای که برای سئو و تبدیل بهینه شده باشد جدی هستید، ممکن است بخواهید با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای کار کنید که یک وبسایت سفارشی ایجاد می کند .

کارشناسان طراحی سایت می توانند به شما کمک کنند تا وب سایتی بسازید که متناسب با نیازهای شرکت شما و مخاطبان هدف باشد تا به شما در رشد آنلاین برندتان کمک کند.اگرچه کار با شرکت های طراحی سایت نیاز به کمی بودجه دارد، اما متوجه خواهید شد که پولی که برای خدمات طراحی سایت حرفه ای خرج می کنید ارزشش را دارد.جهت دریافت اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی با این شماره تماس بگیرید: 09123790588

قیمت طراحی سایت شرکتی

یک وب‌سایت سفارشی منحصر به فرد است، که نه تنها از نظر عملکرد، بلکه از نظر نحوه زنده کردن ارزش پیشنهادی یک شرکت ، چیزی است که معمولاً با یک الگو نمی‌توان به آن دست یافت.

سایت های شرکتی فقط برای مشتریان و مصرف کنندگان در نظر گرفته نشده اند.در عوض، آنها همچنین باید به عنوان ابزاری عمل کنند که ارزش، مأموریت و دستاوردهای شرکت شما را به سهامداران، سرمایه گذاران و شرکای شما منتقل می کند و در عین حال محتوای آموزشی ارائه می دهد که به شما در ایجاد رهبری فکری کمک می کند.

چه در حال ایجاد یک ‌سایت برای بانک ،  هتل ، شرکت تولیدی یا چیز دیگری باشید، چند نکته وجود دارد که باید قبل از شروع فرآیند ایجاد در نظر بگیرید.

بررسی مخاطبان هدف

اولین مرحله از فرآیند ایجاد سایت این است که تعیین کنید سایت شما برای چه کسی است.

به مخاطبان هدف خود به عنوان پایه وب سایت خود فکر کنید. با انجام تحقیقات جامع مخاطب هدف، حدس و گمان را از معادله خارج کنید.

این فرآیند به شما کمک می کند تا تعیین کنید:

  • مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند

  • نیازها یا نکات منفی آنها چیست

  • چگونه وب سایت و کسب و کار شما می تواند به آنها کمک کند تا این نیازها را برآورده کنند یا این نکات منفی را کاهش دهند.

تحقیق رقبا

علاوه بر خدمات رسانی به مشتریان، وب سایت شرکتی شما باید یک برند متمایز برای کسب و کار شما باشد.

سایت های جذاب و کاربرپسند، برندها را از رقبای خود متمایز می کند. برای دستیابی به این هدف،  تحقیق رقبا یک اصل مهم در فرآیند طراحی است.

در طول این مرحله، شما وب‌سایت‌های رقبای کلیدی خود را نقشه برداری و تجزیه و تحلیل می‌کنید و به دنبال الگوهایی برای شناسایی بهترین شیوه‌ها، شکاف‌ها و راه‌های پیشبرد تجربه کاربری و ایجاد وب‌سایتی می‌گردید که شرکت شما را از رقبا متمایز می‌کند.

این بینش همچنین به شما کمک خواهد کرد:

  • ارزش پیشنهادی منحصر به فرد برند خود را تعریف کنید

  • یک فیلتر تبدیل مبتنی بر داده را مشخص کنید

  • انجام تحقیق جامع کلمات کلیدی

هدف سایت

سومین و آخرین موردی که باید قبل از شروع ایجاد وب سایت خود در نظر بگیرید، هدف اصلی آن است.

ما در مورد نکات ایجاد یک وب سایت صحبت می کنیم تعریف و ساختار ایجاد یک سایت بسته به کسب و کار و اهداف آن متفاوت است.

به عنوان مثال، اگر یک سایت تجارت الکترونیک را اجرا می کنید، اطلاعات هدف سایت باید کاربر را از صفحه اصلی شما به صفحات محصول شما و در نهایت به صفحه پرداخت راهنمایی کند.

از سوی دیگر، اگر یک شرکت کارگزاری بیمه سلامت را اداره می کنید، سایت شما باید بازدیدکنندگان را مجبور کند که برای ثبت نام در طرح بیمه سلامت درخواست پیشنهاد دهند.

به عبارت دیگر، سایت شما علاوه بر اینکه برند شما را در معرض دید مخاطبان هدف قرار می دهد، باید سهم مشخص و قابل اندازه گیری در عملکرد و نتیجه کسب و کار شما داشته باشد.

و همانطور که ممکن است تعجب آور به نظر برسد، طراحی واقعی وب سایت شما تأثیر مستقیمی بر این موضوع دارد - از مکان های Call-To-Action (CTA) گرفته تا جایی که بخش توصیفات در آن قرار دارد.

طراحی سایت شرکتی

نکات کلیدی در طراحی وب شرکتی به طور خلاصه

وب سایت کسب و کار شما اغلب اولین نقطه تماس با برند شما برای مشتریان یا مشتریان بالقوه شما است. اولین برداشت مهم است.

برای ایجاد یک وب سایت شرکتی جذاب و متمایز مراحل زیر را دنبال کنید:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطب هدف، انتظارات، نیازها، مشکلات و ترجیحات آنها، تحقیق درباره مخاطب انجام دهید.

تجزیه و تحلیل حضور آنلاین رقبا برای به دست آوردن بینش بیشتر و یافتن شکاف هایی که می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید.

هدف سایت خود را تعیین کنید و اینکه چگونه به بهبود عملکرد کسب و کار شما کمک می کند.

طراحی و توسعه یک وب سایت بسیار کاربردی با صفحه آرایی تمیز، زیبایی بصری، محتوای قانع کننده و عناصر بهینه شده است.

اگر مطمئن نیستید که طراحی سایت خود را به کجا بسپارید ، پیشنهاد ما به شما شرکت طراحی سایت وب نگاران پارسه می باشد که می تواند تیمی از متخصصان را برای ایجاد یک سایت سفارشی متناسب با نیازهای شما انتخاب و به شما کمک کنند تا در یک بازار به خوبی دیده شوید.شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت با این شمار ها تماس بگیرید: 09123790588- 66928040- 66124149(021)

 

برچسب ها : طراحی سایت و سئو سایت,طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت فروشگاهی,قیمت سایت فروشگاهی,قیمت سایت شرکتی,مزایای داشتن سایت