3 روش کاربردی برای حذف تبلیغات در تلگرام / مزاحم تلگرام

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

برای حذف تبلیغات تلگرام روش های مختلفی وجود دارد. منتهی برای انتخاب بهترین روش جهت رهایی از شر تبلیغات آزار دهنده تلگرام باید به نوع تبلیغات توجه شود. صاحبان مشاغل برای معرفی کسب و کار خود مجبور هستند، از شیوه های مختلف تبلیغاتی کمک بگیرند. از آنجاییکه تلگرام یک پیام رسان پرطرفدار به شمار می رود و دارای کاربران بیشماری است، بستر بسیار مساعدی برای تبلیغات دارد.

 

هر چند این ویژگی تلگرام یک مزیت خاص محسوب می‌ شود و برای صاحبان کسب و کارها یک فرصت ایده‌آل به شمار می‌ رود، اما متاسفانه برای کاربران تلگرام تا حدود زیادی آزاردهنده است. از این رو بسیاری از افراد به دنبال روش هایی هستند، که به واسطه آن ها خود را از شر تبلیغات گسترده و آزاردهنده تلگرام را رها کنند. اگر شما نیز از تبلیغات تلگرام کلافه بوده و به دنبال روش ‌هایی برای رهایی از این معضل هستید، پیشنهاد می دهیم تا انتهای مطلب به همراهی خود با ما ادامه دهید.

آیا بلاک یا حذف تبلیغات تلگرام امکان پذیر است؟

خوشبختانه پاسخ ما به سوال مذکور مثبت است و در حال حاضر روش هایی وجود دارد که می‌ توانید با استفاده از آن ها به راحتی از شر تبلیغات آزاردهنده تلگرام خود را خلاص کنید. همانطور که مستحضر هستید تبلیغات در تلگرام به اشکال مختلفی صورت می گیرد.

از این رو جهت انتخاب روش مناسب دیلیت اکانت تلگرام باید به نوع تبلیغات توجه کنید.‌ در ادامه روش های مختلف تبلیغات در تلگرام و همچنین شیوه حذف هر کدام از آن ها تقدیم شما خواهد شد.

تبلیغات تلگرام

دعوت ناخواسته گروه تلگرام و کانال تلگرام

یکی از رایج ترین شیوه های تبلیغات شبانه در تلگرام شامل دعوت های ناخواسته ای است که از طرف کانال ها و گروه های تلگرامی برای کاربران این پیام رسان ارسال می شود. در پیام رسان تلگرام کسانی که شماره شما در لیست مخاطبان خود داشته باشد به راحتی و بدون کسب اجازه می توانند شما را به   و کانال ‌های مختلف تلگرام اضافه کنند. اگر چنین اتفاقی برای شما بسیار آزاردهنده است و به دنبال روش مناسبی جهت رهایی از آن هستید مطابق با مراحل زیر به راحتی می توانید به خواسته خود دست پیدا کنید.

  • وارد بخش تنظیمات تلگرام شوید و گزینه privacy and Security را انتخاب کنید.
  • در گام دوم گزینه Groups را انتخاب کنید.
  • حالا در صفحه باز شده، My contacts را که در بالای صفحه قرار دارد انتخاب کنید. به این ترتیب با پیمودن مراحل فوق دیگر کسانی که در لیست مخاطبانتان قرار ندارند، نمی تواند بدون کسب اجازه، شما را به کانال ها و گروه های دلخواه خود دعوت کنند.
  • برای آنکه مخاطبانتان نیز نتوانند شما علیرغم میل شخصی تان به کانال ها و گروه های مختلف دعوت کنند باید در صفحه privacy and Security علاوه بر انتخاب گزینه My contacts، گزینه Never Allow را نیز انتخاب کنید.
  • اجرای خودکار تبلیغات تلگرام

حتما برای شما نیز پیش آمده است که تلگرام تان به صورت خودکار اجرا می شود و سپس یک لینک عضویت در گروه یا کانال خاصی را برایتان به نمایش در می آید. متاسفانه این امر نیز یکی از شیوه های تبلیغات تلگرامی است که توسط برنامه های مخرب شده روی گوشی تان صورت می گیرد. برای آنکه بتوانید خود را از شر این شیوه تبلیغات تلگرام راحت کنید، نیاز است که آن برنامه مخرب را شناسایی کرده و از روی گوشی یا سیستم خود پاک کنید.

  • نمایش نوتیفیکیشن های تلگرام

یکی دیگر از شیوه های تبلیغات در تلگرام به نحوی است که یکسری نوتیفیکیشن ها به منظور عضویت در کانال یا گروه های مختلف برای شما به نمایش در می آید. در صورتی که نوتیفیکیشن ها را لمس کنید به راحتی تلگرام شما اجرا می شود و سپس به عضویت کانال و گروه های مختلف در می آید.

این شیوه نیز بسیار آزاردهنده است و به منظور افزایش ممبر تلگرام از طرف کاربران صورت می گیرد. این حالت نیز زمانی اتفاق می‌ افتد که یک برنامه مخرب روی گوشی یا سیستم شما نصب باشد. بنابراین همانند شیوه قبل برای آن که از شر چنین تبلیغاتی راحت شوید لازم است که برنامه مخرب را شناسایی کرده و آن را پاک کنید.

  • پیامهای تبلیغاتی داخل کانال ها

یکی دیگر از شیوه های رایج تبلیغات تلگرام شامل پیام های تبلیغاتی داخل کانال ها است. زمانی که احساس کنید پیام های تبلیغاتی کانال هایی که در تلگرام عضو آن ها هستید، به قدری زیاد شده است که شما را آزار می ‌دهد چاره‌ ای جز خارج شدن از آنها ندارید.

سرویس های نمادین تلگرام

اگر با توجه به توضیحات ارائه شده هنوز هم موفق نشده اید از هر شر تبلیغات آزار دهنده تلگرام راحت شوید، می توانید از کسانی که در این حوزه فعالیت دارند درخواست راهنمایی کنید. وب سایت نمادین دارای کارشناسان با تجربه و متخصص در این حوزه است. بنابراین از طریق ارتباط با آنها می توانید خیلی راحت مشکل خود را رفع کنید. علاوه بر رفع مشکل موجود، مای ممبر خدمات دیگری نیز ارائه می ‌دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

  • تبلیغات پست آخر شبانه تلگرام

در این روش در واقع شما در کانال های مشخص شده در پست آخر یک شب تا صبح که معمولا ساعت 12 شب تا 8 صبح است تبلیغات بنری منتشر می کنید. چون پست تبلیغاتی شما در بسته تبلیغات شبانه تلگرام قرار گرفته است از شب تا صبح در لیست تلگرام کاربر نمایش داده می شود همین منظور باعث می شود بازدهی تبلیغات در تلگرام شما افزایش پیدا کند.

  • تبلیغات گسترده در تلگرام

  • گسترده تلگرام

زمانی که از کلمه گسترده صحبت می کنیم مشخص است که هدف ما تبلیغات پراکنده است در همین منظور یک سنجش باید برای اندازه گیری باشد که در تبلیغات گسترده تلگرام بازدید ملاک و دارای اهمیت است. شما باید از بسته های نمادین ( تبلیغات بازدیدی تلگرام ) انتخاب کنید که می تواند 300 کا بازدید تلگرام باشد می تواند 2 میلیون بازدید سفارش دهید تا روی یک پست شما اعمال شود.

  •  

نتیجه گیری

در طول مطالبی عنوان شده روش های مختلف تبلیغات و همچنین روش حذف تبلیغات تلگرام هر کدام از روش های تبلیغاتی عنوان شد. در صورتی که با مطالعه توضیحات ارائه شده هنوز هم نتوانسته اید از شر تبلیغات آزاردهنده تلگرام خلاص شوید می توانید از کارشناسانی که در این حوزه فعالیت می‌ کنند و بر ساز و کار همه نرم افزار های اجتماعی داخلی و خارجی تسلط دارند کمک بگیرید. مسلما آنها با توجه به تجربه بالایی که در این زمینه دارند به راحتی می ‌توانند به شما کمک کنند. برای این کار فقط کافی است که با پشتیبانی وب سایت نمادین تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید.