طرح دندانپزشکی یونیت با 50 درصد تخفیف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

رسیدگی به دندان‌ها و مراجعه به کلینیک دندانپزشکی یکی از کارهای مهمی است که هیچ‌وقت نباید در انجامش کوتاهی کنید. مشکل دندان اگر برطرف نشود، ممکن است به سلامتی کل بدن آسیب بزند. اما نکته‌ای که می‌تواند مانع مراجعه مستمر به دندانپزشکی شود، هزینه آن است. هزینه‌های مراقبت از دندان همیشه سرسام‌آور بوده‌اند. در این مطلب قصد داریم به طرح تخفیف دندانپزشکی یونیت و همچنین مشخصات یک کلینیک دندانپزشکی خوب بپردازیم.

 

اهمیت یک کلینیک دندانپزشکی خوب

هر فردی در مقطعی از زندگی خود به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می‌کند. حفظ سلامت دندان بسیار مهم است و به همین دلیل، عاقلانه است که به یک کلینیک دندانپزشکی خوب مراجعه کنید. گاهی اتفاق افتاده است که تجربه بدی از یک دندانپزشک داشته باشیم. درمان نامناسب شاید به قیمت از دست رفتن یک دندان تمام شود. در مواقع نادر حتی ممکن است آسیب شدیدی به اعصاب صورت وارد شود. صرف نظر از اینکه چقدر نگران بهداشت دندان هستید؛ معاینه منظم و دریافت خدمات دندانپزشکی از یک کلینیک معتبر اهمیت زیادی دارد. در اینجا می‌خواهیم برای انتخاب راحت‌تر، نگاهی به ویژگی‌های یک کلینیک دندانپزشکی خوب بیندازیم.

1.تجربه

یک کلینیک دندانپزشکی را بر اساس میزان تجربه آن‌ها انتخاب کنید. تجربه، شاخصه مهمی برای ارائه خدمات بهتر است. مشکلات مربوط به دندان بسیار حساس هستند و برای درمان نیاز به تخصص دارند. با تحقیق مناسب می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر کلینیک یا دندانپزشک مجربی آشنایی ندارید، می‌توانید از میان دندانپزشکان تحت پوشش یونیت انتخاب کنید. با این کار، امکان استفاده از طرح های یونیت با تخفیف 50 درصدی خدمات دندانپزشکی را هم خواهید داشت.

2. تجهیزات مناسب

هر کلینیک دندانپزشکی، بر اساس تجربه پزشک و تجهیزات آن شناخته می‌شود. یک کلینیک خوب، سرمایه‌گذاری زیادی روی تجهیزات خود انجام می‌دهد؛ زیرا فقط تجهیزات خوب تعیین می‌کنند که چقدر به بیمار اهمیت داده می‌شود. از کلینیک‌هایی که دارای تجهیزات قدیمی، فرسوده یا بی‌کیفیت هستند، دوری کنید. کلینیک دندانپزشکی باید با فناوری‌های جدید به‌روز شود و ابزارهای خود را ارتقا دهد. برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی نیز به تجهیزات خاصی نیاز دارند که گاهی بسیار گران هستند. اما، یک کلینیک خوب قطعاً روی آن‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد. انجام بسیاری از خدمات دندانپزشکی مانند ایمپلنت، لمینت و ... نیاز به تجهیزات مناسب دارد. چنانچه قصد دریافت این خدمات را دارید، می‌توانید با مراجعه به یونیت، از تخفیف دندانپزشکی نیز برخوردار شوید.

3.برخورداری از مجوز

برخورداری از مجوز برای یک کلینیک دندانپزشکی خوب الزامی است. این شرط اولیه برای سنجش کیفیت کار کلینیک خواهد بود. انجام آزمایش‌ها باید تحت نظارت بخش مرکزی دندانپزشکی باشد. مجوز به بیماران اعتمادبه‌نفس می‌دهد و اگر خدمات شما را دوست داشته باشند، به‌احتمال زیاد شما را به دوستان خود توصیه می‌کنند.

4.آموزش به بیمار

در یک کلینیک، دندانپزشکان باید به دنبال آموزش بیماران خود در زمینه مراقبت‌های دندانی مناسب باشند. آن‌ها باید بیماران را تشویق کنند تا عادات مراقبت پیشگیرانه را جدی بگیرند. این کار باعث می‌شود تا مراجعه‌کنندگان احساس بهتری نسبت به مجموعه داشته باشند.

5.محیط آرام

محیط یک دندانپزشکی باید آرامش‌بخش باشد. از بیماران باید به گرمی استقبال شود تا آن‌ها احساس راحتی بیشتری کنند. یک بیمار معمولاً قبل از انجام درمان دندانپزشکی خود می‌ترسد، کارکنان باید به بیمار احساس اطمینان خاطر بدهند. اکثر دندانپزشکان و مجموعه‌های تحت پوشش بیمه یونیت علاوه بر تخفیف دندانپزشکی، تلاش می‌کنند تا احساس آرامش را به بیماران خود انتقال دهند.

6.دلسوزی

یک کلینیک دندانپزشکی باید از پرسنل حرفه‌ای بهره ببرد. آن‌ها باید با نهایت دقت و حساسیت با بیماران تعامل داشته باشند. برخوردهای خشک و مکانیکی و عاری از دلسوزی، می‌تواند تأثیر منفی در انتخاب بیماران داشته باشد. آن‌ها باید برای ارائه خدمات دندانپزشکی مناسب و درمان بیماران، تلاش کنند. بیماران معمولاً قبل از انجام یک درمان دندانپزشکی می‌ترسند و عصبی هستند. برخورد دوستانه از سوی پزشکان می‌تواند نشانه‌ای از حرفه‌ای بودن آن‌ها باشد.

7. بهداشت

یک کلینیک دندانپزشکی خوب، بالاترین سطح بهداشت را حفظ می‌کند. دندانپزشک باید از روش‌های صحیح در جهت تمیز نگه داشتن تجهیزات مطلع باشد. در انتخاب کلینیک دندانپزشکی خوب، این مسئله یک اولویت است. کارکنان کمکی باید مسئول تمیز و مرتب نگه داشتن کلینیک باشند. هیچ‌کس نمی‌خواهد وقتی وارد کلینیک دندانپزشکی می‌شود، انبوهی از کاغذ، دستمال‌های استفاده شده و دیگر ضایعات را ببیند.

8.مشارکت بیمار

یک پزشک خوب به بیمار اجازه اظهارنظر درباره درمان را می‌دهد. همچنین یک کلینیک خوب هیچ فشاری به بیمار وارد نمی‌کند. آن‌ها بیمار را از مشکل، درمان و هزینه آگاه می‌کنند. اگر بیمار مایل به هزینه بیشتر برای اقدامات دندان‌پزشکی خود نیست، مختار است این کار را انجام ندهد. این غیراخلاقی است که او را مجبور به انجام درمانی کنیم که برای آن آمادگی ندارد.

9.مهارت‌های ارتباطی

یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید مهارت‌های ارتباطی عالی داشته باشد. همچنین، آگاه کردن بیمار از مشکلاتش ازجمله وظایف پزشک است. یک پزشک باید بیمارانش را به درستی از اصول اولیه بهداشت دهان و دندان آگاه نماید. او باید مؤدب و صبور باشد. برخورد مناسب و گرم با بیمار از ویژگی‌های یک کلینیک دندانپزشکی خوب است.

10.ارائه گزینه‌های پرداخت

امکان پرداخت آسان به شکل‌های مختلف می‌تواند به جذب مشتریان کلینیک دندانپزشکی کمک کند. ارائه تخفیف دندانپزشکی هم می‌تواند بسیار کمک کند. برای دریافت تخفیف 50 درصدی دندانپزشکی برای خدماتی مانند کامپوزیت، لمینیت، ایمپلنت و ... می‌توانید از بیمه یونیت استفاده کنید.

 

11.صبور بودن دندانپزشک

یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید دندانپزشکانی را استخدام کند که برای توجه ویژه به بیماران، به‌اندازه کافی صبور باشند. اگر دندانپزشک خسته به نظر برسد یا عجله داشته باشد، می‌تواند آسیب دائمی به سلامت دهان و دندان شما وارد کند. یک دندانپزشک خوب، اهمیت برخورد با کودکان و بیماران مسن را می‌داند و باید توان خود را صرف سلامتی بیمار کند. با این کار، بیماران نیز احترام بیشتری برای آن دندانپزشک قائل می‌شوند و این می‌تواند در رونق کسب و کار کلینیک مؤثر باشد.

8

راه‌های مؤثر در سلامتی دندان‌ها

در اینجا بد نیست نگاهی به روش‌های سلامت دهان بیندازیم. با رعایت بیشتر این نکات شاید کمتر نیاز باشد تا به فکر دریافت تخفیف دندانپزشکی و دردسرهای مراجعه به دندانپزشک باشیم.

  • آب حاوی فلوراید بنوشید و با خمیردندان فلوراید مسواک بزنید.
  • رسیدگی به بهداشت دهان و دندان ضروری است. دندان‌ها را دو بار در روز به طور کامل مسواک بزنید و روزانه بین دندان‌ها از نخ دندان استفاده کنید تا پلاک‌های دندانی از بین بروند.
  • حداقل سالی یک‌بار به دندانپزشک مراجعه کنید، حتی اگر دندان طبیعی ندارید یا دندان مصنوعی دارید.
  • از هیچ محصول تنباکو استفاده نکنید. همچنین از کشیدن سیگار بپرهیزید.
  • نوشیدنی‌های الکلی را محدود کنید.
  • اگر دیابت دارید، برای حفظ کنترل بیماری تلاش کنید. این امر خطر سایر عوارض از جمله بیماری لثه را کاهش می‌دهد. درمان بیماری لثه می‌تواند موجب کاهش سطح قند خون شود.
  • در صورت ایجاد تغییرات ناگهانی در طعم و بوی دهان، به دندانپزشک مراجعه کنید.

طرح تخفیف دندانپزشکی

همه ما از هزینه‌های بالای خدمات دندانپزشکی باخبر هستیم. شاید به همین دلیل، بسیاری از افراد اقدام به موقع برای درمان دندان‌های خود نمی‌کنند. وجود یک طرح برای ارائه تخفیف دندانپزشکی بسیار مهم و حیاتی است. این احساس نیاز باعث شد تا بیمه یونیت آغاز به کار کند. با خرید این بیمه، شما می‌توانید برای خدماتی مانند لمینیت، ایمپلنت، کامپوزیت و ... از تخفیف استفاده کنید. این بیمه، دندانپزشکان متخصص و معتبر را معرفی می‌کند تا بهترین خدمات را در زمینه بهداشت دهان و دندان به شما ارائه دهند. شما می‌توانید بنا بر نیاز خود، طرح‌های متنوع این بیمه را خریداری و به این ترتیب، در هزینه‌های دندانپزشکی صرفه‌جویی کنید.   

جمع‌بندی

از ویژگی‌های یک کلینیک دندانپزشکی خوب می‌توان به تجربه، تجهیزات مناسب، مجوز، محیط آرام ... اشاره داشت. این‌ها نکاتی هستند که در انتخاب دندانپزشکی اهمیت زیادی دارند. برای برخورداری از تمامی این موارد می‌توانید به دندانپزشکان تحت پوشش بیمه یونیت مراجعه کرد و از تخفیف دندانپزشکی نیز بهره ببرید. با دریافت این بیمه می‌توانید برای خدماتی مانند لمینیت، کامپوزیت، ایمپلنت و ... از تخفیف 50 درصدی دندانپزشکی بهره‌مند شوید.  

منابع

https://www.wanderglobe.org/10-qualities-of-a-good-dental-clinic/

https://www.dentalelements.ca/blog/five-characteristics-of-the-best-dental-clinics/