ورزش هایی برای افزایش قد بعد از بلوغ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

افزایش قد با ورزش بعد از بلوغ امکان پذیر است! اما باید بدانید که چه ورزشی انجام دهید!

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین تمرینات برای رشد قد آشنا کنیم.

اگر می خواهید با بهترین حرکات و تمرینات مناسب برای افزایش قد بعد از بلوغ آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

آیا افزایش قد با ورزش بعد از بلوغ امکان پذیر است؟

شاید خیلی از شما شنیده باشید که بعد از بستن صفحات رشد قدتان بلند نمی شود، این درست است، قد شما به طور طبیعی رشد نمی کند! اما با برخی ورزش ها می توانید افزایش قد را تجربه کنید!

تمرینات افزایش قد نوسانات بدن شما مانند قوس کمر و ... را از بین می برد تا قد شما افزایش یابد! این نوسانات در همه افراد وجود دارد، بنابراین قطعاً با ورزش می توانید قد خود را افزایش دهید.

اما شاید برای شما سوال شده باشد که کدام ورزش برای رشد قد ما مناسب است! برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

بهترین تمرینات برای افزایش قد

ورزش های زیادی هستند که در قد ما موثر هستند! اما همه این ورزش ها تاثیر مثبتی ندارند! برخی ورزش ها ما را قد بلندتر می کنند و برخی ما را کوتاه تر! به همین دلیل باید ورزش هایی را انجام دهید که برای رشد قد مناسب هستند!

همچنین، باید از ورزش هایی که قد شما را کوتاه می کنند اجتناب کنید. در آینده اگر می خواهید بدانید کدام ورزش برای افزایش قد سریع مناسب است با ما همراه باشید.

لیست ورزش های مناسب برای رشد قد

سعی کنید از ورزش های زیر برای بلندتر شدن استفاده کنید و برای اینکه متوجه شوید کدام ورزش برای شما مناسب تر است می توانید عبارت آقای قد را جستجو کنید و برای دریافت مشاوره رایگان به سایت اول مراجعه کنید.

  • تمرینات اصلاحی
  • بسکتبال
  • تمرینات گرم کردن
  • والیبال
  • ژیمناستیک

توجه: در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با لیست تمرینات رشد قد می توانید عبارت “تمرینات افزایش قد مستر قد” را در گوگل جستجو کرده و به سایت اول مراجعه نمایید.

لیست ورزش های کوتاه کننده قد

برای افزایش قد نباید برخی ورزش ها را انجام دهید، در ادامه به بررسی ورزش های کوتاه کننده قد می پردازیم.

  • حرکت پا
  • حرکت اسکات
  • تمرین پرس پا
  • وزنه برداری
  • بدنسازی (البته اگر زیر نظر مربی بدنسازی انجام دهید اشکالی ندارد.)

توجه: به طور کلی نباید ورزش هایی را انجام دهید که به استخوان زانوی پای شما فشار وارد می کند.

بهترین زمان ورزش برای رشد قد چه زمانی است؟

در کل مهم نیست چه زمانی ورزش می کنید! هر زمان که احساس کردید آماده ورزش هستید، ورزش را شروع کنید. اما باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید.

نکته اول: قبل از ورزش حتما غذا بخورید! ۱ ساعت قبل از تمرین باید یک وعده غذایی سالم بخورید تا در طول تمرین وزن کم نکنید.

نکته دوم: اگر می خواهید نتیجه بهتری از تمرین بگیرید باید قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید! اگر قبل از ورزش بدن خود را گرم نکنید، ممکن است آسیب ببینید یا به نتیجه مطلوب نرسید.

نکته سوم: نمی توانی در یکی دو روز قد بکشی! باید تمرینات را مرتب و چندین ماه انجام دهید تا نتیجه بگیرید، اگر می خواهید فقط 1 هفته ورزش کنید و ناامید شوید، اصلا شروع نکنید.

نکات بالا را در نظر بگیرید و شروع به ورزش کنید تا هر چه زودتر قدتان بلند شود، هر جا که مشکل داشتید از سایت افزایش قد مستر قد کمک بگیرید.

برای افزایش قد چقدر باید ورزش کنیم؟

هیچ عدد دقیقی برای اینکه چقدر باید ورزش کنید وجود ندارد! اما قوانین کلی وجود دارد که همه باید از آنها پیروی کنند. اول از همه باید بگوییم که لازم نیست هر روز ورزش کنید! شما هم باید استراحت کنید.

مثلا در طول هفته سعی کنید 5 روز ورزش کنید و 2 روز استراحت کامل کنید! بسیاری از مردم فکر می کنند که هر چه بیشتر ورزش کنند، بهتر است، اما این درست نیست.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید این است که شما باید حداقل 30 دقیقه در روز ورزش کنید، یعنی اگر قصد انجام تمرینات اصلاحی را دارید، حداقل یک بار در روز به مدت 30 دقیقه ورزش کنید.

نکته مهم بعدی این است که زیاد ورزش نکنید، باید به اندازه کافی ورزش کنید! اما شاید ندانید که به اندازه ورزش کردن برای شما چقدر مهم است؟ اگر این نگرانی را دارید، نگران نباشید!

توجه: می توانید به وب سایت مستر قد مراجعه کنید تا به شما بگوییم چه تمرینی انجام دهید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم که آیا افزایش قد با ورزش بعد از بلوغ امکان پذیر است؟ امیدواریم پاسخ این سوال را گرفته باشید.

اگر سوالی در مورد رشد قد دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین شما می توانید به سایت مستر قد مراجعه کنید تا مشاوره رایگان درباره رشد قد دریافت کنید.

منبع: MRGHAD.IR

 

برچسب ها : افزایش قد,رشد قد,سلامتی,سبک زندگی,ورزش