صرافی بینگ ایکس را می‌توان یکی از سرآمدترین پلتفرم‌ها در معاملات ارز دیجیتال دانست. در این مقاله به بررسی مزایای این صرافی پرداخته‌ایم.

مزایای معامله در صرافی بینگ ایکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

با توجه به افزایش روزافزون، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در ایران و جهان، انتخاب یک صرافی مناسب و معتبر برای ترید در این بازار برای کاربران به خصوص، ایرانیان به دلیل وجود تحریم ها بسیار مهم است. ما در این مقاله شما را با یکی از بهترین صرافی های اردیجیتال یعنی صرافی bingx آشنا میکنیم.

مزایای صرافی بینگ ایکس

  • کارمزد مناسب و به صرفه

یکی از موارد مثبت صرافی bingx که آن را به بهترین صرافی ارز دیجیتال تبدیل کرده، دریافت کارمزدی به‌صرفه از کاربران است. صرافی‌های بسیاری وجود دارند که درصد زیادی از معاملات را بابت کارمزد کسر می‌کنند. صرافی بینگ ایکس علاوه بر منصفانه کرده این درصد، در صورت سودآور شدن معامله بخشی از آن را به عنوان پاداش به کاربر بازمی‌گرداند.

  • پشتیبانی از زبان فارسی

ثبت‌نام در این پلتفرم دیجیتال نیاز به احراز هویت ندارد. همین موضوع باعث شده تا کاربران ایرانی بدون دغدغه در رابطه با این موضوع به آسانی از این صرافی استفاده کنند.

  • گروه تلگرامی فارسی

این صرافی، گروه‌های متعدد تلگرامی را برای کاربران خود تاسیس کرده است. در این بین کاربران ایرانی نیز می‌توانند در گروه کشور خود عضویت پیدا کرده و از تجربه سایر هم‌زبانان خود استفاده کنند.

  • معاملات اهرم بالا

از دیگر آپشن‌های این صرافی امکان انجام معاملات تا 150 برابر در بازار فیوچرز است.

  • عدم ضرورت در تغییر آی‌پی

این صرافی برای دسترسی نیاز به تغییر آی‌پی ندارد. در واقع برای استفاده از آن احتیاج به سرویس وی‌پی‌اس و یا نرم‌افزارهای دیگر نیست.

bingx

  • سادگی در رابط کاربری

صرافی Bingx توانسته با سادگی در رابط کاربری معاملات خود را بسیار ساده‌تر از چیزی که به نظر می‌رسد امکان‌پذیر کند.

  • پشتیبانی 24 ساعته

این صرافی با 10 زبان به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته خدمات پشتیبانی خود را ارائه می‌دهد.

  • نسخه اپلیکیشن موبایلی

صرافی بینگ ایکس دارای اپلیکیشن موبایلی در دو ورژن اندروید و iOS است. استفاده از این اپ سبب شده تا کاربران به آسانی معاملات خود را مورد بررسی قرار داده و از آن در هر جای ممکن استفاده کنند.

  • رمزارز vst

این صرافی رمزارز vst را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران از طریق این رمزارز می‌توانند به صورت رایگان استراتژی‌های مختلف معاملاتی را تست کنند.

معایب صرافی بینگ ایکس

یکی از معایب برجسته بینگ ایکس در معاملات امکان استفاده از ارزهای دیجیتال است. در حقیقت ایرانیان امکان برداشت ریالی از از این صرافی را ندارند.

چه چیزی بینگ ایکس را متمایز می‌کند؟

صرافی bingx درواقع پلتفرمی است که در آن علاوه بر ترید و سرمایه‌گذاری می‌توان با معامله‌گران حرفه‌ای ارتباط برقرار کرد. این ارتباط می‌تواند تجربه این کاربران را به شما انتقال داده و باعث سودآور شدن معاملات شما در بازارهای معاملاتی شود. در واقع این پلتفرم به نوعی یک شبکه اجتماعی است که کاربران در آن با تبادل اطلاعات خود و اشتراک‌گذاری تحلیل‌های معاملاتی بهترین گزینه را در سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. درواقع این همان چیزی است که باعث جذب فراوان کاربران و در صدر قرار گرفتن نام این صرافی در رتبه‌بندی صرافی‌ها شده است.

کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس را می‌توان در بین سایر صرافی‌ها سرآمد دانست. یکی از دلایل این امر امکان کپی تریدینگ است. افراد از طریق این امکان می‌توانند معاملات افراد سرشناس معامله‌گر را کپی کرده و از نتایج سودمند آن بهره ببرند. علاوه بر کپی معاملات دیگران خود شما نیز می‌توانید قابلیت کپی تریدینگ معاملات خود را فعال کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد بین 8 تا 12 درصد از سود هر معامله‌ به حساب شما واریز شود.

نکات مهم کپی تریدینگ

همانطور که گفته شد کپی تریدینگ یکی از امکانات مهم و جذاب صرافی bingx است. اما در استفاده از این امکان باید نهایت دقت را به خرج داده و مراقب سرمایه‌گذاری‌های خود باشیم. در ادامه چند نکته برای استفاده مناسب از این آپشن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

  • در انتخاب فردی که قصد کپی تریدینگ از آن را دارید زمانی مناسب را قرار دهید. شما باید بتوانید شخص مناسب را در ابتدا شناسایی کرده سپس سرمایه خود را در اختیار این سرمایه‌گذاری قرار دهید.
  • در انجام کپی تریدینگ ابتدا بخش کوچکی از سرمایه را قرار دهید. در صورت موفق بودن معامله به فکر بخش بزرگ‌تری از آن باشید.

لازم به ذکر هست که این قابلیت در صرافی مکسی نیز وجود دارد و  شما می توانید آموزش صرافی mexc را در سایت اموزش ارزدیجیتال و فارکس ایران تریدر مشاهده کنید.

نتیجه‌گیری

دلایل بسیاری برای انتخاب صرافی بینگ ایکس به عنوان بهترین صرافی خارجی ارزدیجیتال برای ایرانیان وجود دارد. امکان کپی تریندیگ، عدم نیاز به تغییر ایپی، پشتیبانی از زبان فارسی، امکان احراز هویت ایرانیان از طریق شناسنامه و کارت ملی از جمله این دلایل است. اگر شما نیز به عنوان یک معامله‌گر ارز دیجیتال قصد انتخاب صرافی را دارید، بدون شک صرافی bingx انتخابی مطمئن و مناسب است.