پنجره دوجداره اداری به طور گسترده ای در طراحی انواع ساختمان های اداری امروزی مورد استفاده قرار می گیرند. با انتخاب پنجره های دوجداره به راحتی می توان آسایش و آرامش را برای ساکنان ساختمان اداری به ارمغان آورد.

برای ساختمان اداری خود از چه نوع پنجره دوجداره ای استفاده کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

پنجره دوجداره در کنار کیفیت و کارایی بالا نقش بسیار زیادی در زیبایی نمای ساختمان دارد. این نوع پنجره ها به طور گسترده ای در طراحی انواع ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار می گیرند. با انتخاب پنجره های دوجداره به راحتی می توان آسایش و آرامش را برای ساکنان ساختمان به ارمغان آورد.

لازم است پنجره ای که برای ساختمان اداری انتخاب می کنید، از ویژگی ها و قابلیت های خاصی برخوردار باشد. پنجره های دوجداره بهترین گزینه جهت استفاده در این مراکز محسوب می شوند.

پنجره های دوجداره دارای انواع مختلفی همچون ثابت، تک حالته، دو حالته، سایه بانی، آکاردئونی، دو لنگه باز شو، فولکس واگنی، دوجداره کلنگی، کشویی، محوری، خلیجی و کمانی هستند.

در بین پنجره های دوجداره پنجره دو حالته بهترین انتخاب برای مراکز اداری است زیرا این نوع پنجره ها از ویژگی ها و خصوصیات خاصی برخورداراند.

داشتن ایمنی بالا و ضد سرقت بودن یکی از ویژگی های مهم این نوع پنجره های دوجداره به شمار می آید. در حالت کلی استفاده از پنجره دوجداره بهترین گزینه جهت امنیت و محافظت ساختمان های اداری است زیرا شکستن این پنجره ها کاری سخت و دشوار می باشد. همچنین به منظور اضافه کردن یک لایه امنیتی می توانید سیستم های قفل چند نقطه ای را بر روی پنجره نصب کنید.

پنجره های دو حالته دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. این پنجره ها در صورت باز شدن نسبت به دیگر مدل ها فضای کمتری را اشغال می کنند. از دیگر ویژگی های این نوع پنجره ها می توان به آب بندی و هوابندی کامل آن ها اشاره کرد. پنجره های دو حالته نسبت به مدل های کشویی دارای هندسه ظریف تری هستند. در واقع با استفاده از این نوع پنجره ها می توان نمایی زیبا و منحصر بفرد را به ساختمان بخشید.

کاربری آسان نیز از دیگر ویژگی های پنجره دو حالته به شمار می آید. کاهش مطلوب ضریب انرژی نیز از دیگر قابلیت های پنجره های دو حالته است. همچنین این پنجره ها را می توان به صورت اشکال هندسی مختلف طراحی کرد. با استفاده از این نوع پنجره ها ضریب انرژی به صورت مطلوبی کاهش می یابد.

ویژگی های پنجره دوجداره اداری که باید به آن ها توجه کنیم.

از آنجا که اغلب افراد وقت بسیاری را در محل کار می گذرانند، به منظور افزایش کارایی لازم است به رفاه و آسایش آن ها توجه شود. یکی از مواردی که تأثیر بسیار زیادی بر روی افزایش بازدهی کارکنان دارد، فعالیت آن ها در محیطی با نور کافی و مناسب است. استفاده از پنجره دوجداره شرایط کار را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد زیرا این نوع پنجره ها باعث ورود نور کافی به فضای داخل ساختمان می شوند. همچنین از این پنجره ها می توان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های پنجره های دوجداره ایده آل برای ساختمان های اداری می توان به دارا بودن عایق حرارتی آن ها اشاره کرد.

به نوعی استفاده از این نوع پنجره در فصل زمستان مانع از اتلاف گرما می شود.

همچنین پنجره های دوجداره کاهش افزایش گرما در فصل تابستان را به دنبال دارند.

یک پنجره خوب و ایده آل باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود. دیگر ویژگی این نوع پنجره جلوگیری از ورود اشعه UV به درون ساختمان است.

با انتخاب پنجره دوجداره می توان محیطی آرام و ساکت را برای کارکنان فراهم کرد زیرا این نوع پنجره گزینه مناسبی جهت کاهش و محدود سازی صداهای شدید محسوب می شود. کاهش هزینه های نظافتی از دیگر ویژگی های این  نوع پنجره است. این پنجره ها از ورود گرد غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کنند. همچنین با استفاده از آن ها امکان نفوذ آب یا زوزه باد به داخل ساختمان وجود ندارد. با نصب این گونه پنجره ها در ساختمان های اداری می توان از خطر آتش سوزی جلوگیری کرد زیرا UPVC یک ماده ضد حریق است و قابل اشتعال نیست.

بهترین نوع پنجره دوجداره از نظر ماندگاری برای ساختمان های اداری

یکی از ویژگی های مهم پنجره های UPVC دوام فوق العاده و بی نظیر آن ها است. این پنجره ها از سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست برخوردار هستند. از آنجا که این پنجره ها از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند، به منظور کاربردهای دیگر بازیافت می شوند. همچنین این نوع پنجره ها به دلیل ساختاری که دارند بسیار سخت هستند و به راحتی نمی ‌شکنند. این پنجره ها در برابر شرایط آب هوایی بسیار مقاوم اند و دچار فرو رفتگی و ترک نمی شوند.

در حالت کلی پنجره های دوجداره به دلیل داشتن چنین ویژگی هایی بهترین گزینه جهت استفاده در دفاتر اداری هستند. به نوعی می توان گفت شما می توانید از انواع مختلف پنجره دوجداره برای دفاتر اداری خود استفاده کنید زیرا هر کدام از آن ها از نظر مکانیزم تولیدی و از نظر جنس دارای فواید بسیار زیادی هستند. همچنین از این نوع پنجره ها می توانید تا سال ها با خیالی آسوده استفاده کنید.

ما به شما شرکت پنسر وین که در تولید و ساخت انواع پنجره های دوجداره با کیفیت و مقرون به صرفه فعالیت دارد را پیشنهاد می کنیم. با یک انتخاب درست و اصولی می توان تا سال ها خود را از خرید دوباره پنجره بی نیاز ساخت.