شایعه یا واقعیت! قیمت‌های عجیب تورهای لحظه آخری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

همیشه بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال یک سفر لذت‌ بخش اما ارزان هستند و مهم‌ ترین سوالی که همواره مطرح می ‌شود این است که چگونه تور لحظه آخری بخریم؟ روش ها و نکاتی در زمان تهیه تور لحظه آخری وجود دارد که توجه به آن ها همیشه می ‌تواند موجب خرید یک تور لحظه آخری مناسب شود. استفاده از تور لحظه آخری می ‌تواند یک شرایط بسیار عالی را برای یک سفر ارزان فراهم کند.

 

تور لحظه آخری چیست؟

بسیاری از آژانس های مسافرتی در زمانی خاص برای مقصدی مشخص میزان تعریف شده بلیت تهیه می کنند و در صورتی که زمان پرواز نزدیک باشد ولی تعداد مسافران به حد نصاب نرسد، شرکت مورد نظر برای بلیط هایی که در دست دارد اقدام به فروش تور لحظه آخری می کند. به همین دلیل این تورها با قیمت بسیار پایین تری در مقایسه با تورهای معمولی به فروش می رسند. توجه داشته باشید تورهای لحظه آخری برای کشور هایی مورد استفاده قرار می گیرند که احتیاج به ویزا ندارند.

شایان ذکر است این تورها از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد نخواهند داشت و در واقع یکی از مهم ترین مزایای تور لحظه آخری قیمت پایین و امکانات مناسب آن است. توجه داشته باشید که مطابق با قانون هیچ امکاناتی را نباید برای خریدار محدود کرد. به همین دلیل استفاده از تور لحظه آخری علاوه بر اینکه تمامی خدمات یک تور معمولی را دارد، قیمت پایین تر و بسیار مقرون به صرفه تری را نیز برای مسافران خواهد داشت. 

مزایای خرید تور لحظه آخری

یکی از بزرگ ترین مزیت های تور لحظه آخری این است که معمولاً این تورها را می توان ۴۰ تا ۷۰ درصد زیر قیمت واقعی خریداری کرد. با وجود قیمت پایین، امکانات بسیار مناسبی به مسافران ارائه خواهد شد. همچنین در زمان استفاده از تور لحظه آخری قابلیت دریافت رویداد یا ویزا به صورت فوری نیز وجود دارد. یکی دیگر از مزایای تور لحظه آخری این است که در برخی از مواقع نیازی به دریافت ویزا نیست.

در صورتی که به دنبال خرید تور لحظه آخری هستید ذکر این نکته ضروری است که این تور ها از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. حال مهم ‌ترین سوالی که پیش می ‌آید این است که چگونه تور لحظه آخری بخریم؟ وب سایت لحظه آخر دات کام خرید تور لحظه آخری را برای شما راحت نموده است. معتبرترین آژانس‌های گردشگری ایران عضو خانواده لحظه آخر هستند که مشا می‌توانید با مقایسه آنلاین خدمات و قیمت آژانس‌های ارائه دهنده تور لحظه آخری بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

مهم‌ترین نکات خرید تور لحظه آخری

برای سفر با تور لحظه آخری توجه داشته باشید پیش از خرید، شرایط تور را از نظر نوع و زمان پرواز مطالعه کنید. همچنین تاریخ حرکت و محل اقامت یکی دیگر از موارد بسیار مهم در زمان تهیه تور لحظه آخری است. مدت اقامت و شرایط سرویس و خدمات گردشگری نیز از مهم ترین موضوعاتی هستند که در زمان تهیه تور لحظه آخری باید به آن ها توجه داشته باشید. بر همین اساس تمام تمرکز و توجه خود را به قیمت پایین نرخ ارزان آن معطوف نکنید.

لذا حتما شرایط تور خریداری شده را در نظر بگیرید و این موضوع را نیز مد نظر داشته باشید که شما در انتخاب صندلی هواپیما و همچنین خدمات تور اختیاری نخواهید داشت و تمامی این موارد با هماهنگی آژانس انجام شده است. یکی دیگر از موارد بسیار مهم و حائز اهمیت در رابطه با خرید تورهای لحظه آخری این است که حتما از سایت های گردشگری بسیار معتبر مانند لحظه آخر اقدام به خرید این تور کنید. 

امکانات تور لحظه آخری

بسیاری از افراد بر اساس ذهنیت و باور اشتباهی که دارند متصور می شوند که امکان خدمت ‌رسانی در تورهای لحظه آخری پایین است اما آژانس های مسافرتی هیچ تفاوتی بین این تورها با سایر تورها نمی گذارند. لازم است در زمان استفاده از تورهای لحظه آخری بدانید که آژانس های مسافرتی تمامی صندلی های هواپیما را اجاره می کنند و علاوه بر این واحدهای اقامتی و هزینه مکان های دیدنی نیز به واسطه آن ها اجاره می شوند.

برای جلوگیری از ضرر های زیاد، آژانس های مسافرتی مجبور می‌شوند تا بلیط ها را با قیمت پایین تری عرضه کنند. برای استفاده از بهترین تورهای لحظه آخری باید قرارداد های موجود در سفرهای لحظه آخری را نیز مطالعه نمایید و در واقع این نکته یکی از مهم ترین نکاتی است که در زمان تهیه تورهای لحظه آخری باید به آن توجه کنید. دقت و توجه مفاد قرارداد و مطالعه امکانات ارائه شده به واسطه فروشنده بسیار مهم است. 

سرعت عمل داشته باشید

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای استفاده از تورهای لحظه آخری سرعت عمل در زمان ارائه این تورها است که برای این کار لازم است تا مقصد خود را مشخص کنید و بلافاصله پس از ارائه تور های لحظه آخری در سایت لحظه آخر اقدام به تهیه آن نمایید. توجه داشته باشید که به دلیل نزدیکی زمان سفر باید بلافاصله تدارکات سفر را بچینید و آماده سفر باشید.

به کیفیت محل اقامت توجه کنید 

یکی از مهم ترین موضوعات در زمان استفاده از تورهای لحظه آخری توجه به محل اقامت است. بنابراین در صورتی که مقصد خود را مشخص کردید، پس از ارائه تورهای لحظه آخری به محل اقامت تور نیز توجه داشته باشید. بسیاری از افراد با این ذهنیت که فقط برای جای خواب نیاز به یک اقامتگاه دارند اقدام به سفر با تور لحظه آخری می کنند.

توجه داشته باشید که کیفیت محل اقامت به صورت مستقیم در کیفیت سفر تاثیر گذار است و اگر به دنبال یک سفر باکیفیت و لذت بخش و البته ارزان هستید باید به این نکات مهم توجه داشته باشید، تا در زمان استفاده از این تورها دچار ضرر نشوید. برای بررسی کیفیت اقامت لازم است تا مواردی را مانند فاصله اقامتگاه انتخابی تور تا جاذبه های گردشگری شهر و کشور مورد نظر بررسی نمایید.

علاوه بر این هتل و خدماتی که در آن به شما ارائه می شود یکی دیگر از نکات بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه امکانات هتل از مهم ‌ترین نکات در زمان سفر با تور لحظه آخری محسوب می شود. شما می توانید با انتخاب آژانس های مسافرتی معتبر و همچنین با استفاده از سایت هایی که اعتبار مناسبی را در زمینه خدمات تورهای لحظه آخری ارائه می دهند، مناسب ترین و با کیفیت ترین تورهای ممکن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید در صورتی که قصد استفاده از تورهای لحظه آخری را دارید باید به نکات و موارد مهم در این زمینه توجه کنید.

کلام پایانی

نکات و موارد بسیار مهم و حائز اهمیتی وجود دارند که در زمان تهیه و خرید تورهای لحظه آخری باید به آن ها توجه کرد. به همین منظور تمامی افرادی که از مزایای تورهای لحظه آخری استفاده می کنند همواره سوالی در خصوص اینکه چگونه تور لحظه آخری بگیریم دارند. استفاده از آژانس های مسافرتی و همچنین سایت هایی که اقدام به ارائه این تورها می ‌کنند، می ‌توانند خدمات بسیار مناسبی را به شما ارائه دهند. تور لحظه آخری را می توانید از سایت لحظه آخر تهیه کنید و از امکانات بسیار ارزنده آن بهره ببرید.