تصمیم ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، برای فروش بازیکنانی که نیازی به آنها ندارد جدی است.

لیست مازاد ژاوی؛ این چهار بازیکن به تور آمریکا نیایند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد فصل جدید را با تغییرات بسیار آغاز کند تا اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد بار دیگر تکرار نشود. 

ژاوی پیش از پایان فصل گذشته شخصا با تعدادی از بازیکنان صحبت کرده و به آنها اعلام کرد جایی در فهرست بارسا ندارند و بهتراست که به دنبال پیوستن به باشگاه جدیدی باشند. 

این اتفاق نزدیک به یک ماه و نیم قبل افتاد اما از بین بازیکنانی که در فهرست مازاد این مربی قرار داشتند تنها کلمنت لنگله تا به حال موفق شده بارسا را ترک کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شود. 

مارتین برایثویت، اوسکار مینگوئزا، ساموئل اومتیتی و ریکی پوچ دیگر بازیکنان بارسا هستند که هنوز در این تیم حضور دارند و قرار است از امروز در تمرینات این تیم هم حاضر شوند. 

آنها پیش از این یک هفته فرصت گرفته بودند تا در این فصل بتوانند باشگاهی را برای خودشان پیدا کنند اما در این کار موفق نشدند و حالا باید بار دیگر در تمرینات پیش فصل حضور پیدا کنند. 

کادر فنی بارسا به هیچ وجه حاضر به تغییر نظرش درباره این بازیکن نیست و حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده که بارسا به این چهار بازیکن اعلام کرده که جایی در فهرست بازیکنان حاضر در تور آمریکای این تیم ندارند و باید راهی برای ترک نوکمپ پیدا کنند. 

این در حالی است که تصمیم نهایی درباره بازیکنی مانند میرالم پیانیچ گرفته نشده و با این که ژاوی با فروش او موافقت کرده اما شاید این بازیکن همچنان به حضورش در بارسا ادامه دهد و این تیم را در تور آمریکا هم همراهی کند.