نکات مهمی که هنگام خرید  وفروش کولر باید به آنها توجه کنید.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

همیشه توصیه می شود هنگام خرید کولر گازی به چیزی فراتر از قیمت واقعی و فاکتور مصرف انرژی توجه کنید.

اگر می خواهید یک کولرگازی دست دوم را بدون بررسی اولیه آن بخرید، مطمئن باشید که در نهایت هزینه بیشتری برای تعمیر و نگهداری خواهید داشت، بنابراین در مورد واحدهای کولرگازی نیز همین امر صادق است. در اینجا برخی از نکات مهمی که هنگام جستجوی کولر گازی باید به آنها توجه کنید آورده شده است.

ضمانتنامه

گارانتی شما همیشه باید قبل از خرید دستگاه گارانتی یا گارانتی محصول را بخواهید. این بسیار مهم است زیرا اگر معامله خوبی داشته باشید، هزینه زیادی برای سرویس و تعمیر کولرگازی خود نمی کنید.

 

با گارانتی، این شرکت به راحتی و رایگان مشکل را برطرف می کند و این در هنگام خرید کولر گازی بسیار مهم است.

 

ویژگی های AC

هنگامی که اندازه واحد را تعیین کردید، باید ویژگی هایی را که برای شما مهم است نیز در نظر بگیرید. برخی از ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

 

بهره وری انرژی

به دنبال کولرگازی باشید که دارای رتبه بازده انرژی بالا باشد. هرچه رتبه بالاتر باشد، دستگاه کارآمدتر خواهد بود و قبض انرژی شما کمتر خواهد بود.

 

 حالت خواب

اگر می خواهید کولرگازی هنگام رفتن به رختخواب به طور خودکار خاموش شود، به دنبال کولرگازی باشید که حالت خواب دارد.

 

 اندازه یونیت خارجی

هنگام خرید کولرگازی ، باید در نظر بگیرید که چه اندازه واحد بیرونی به خوبی در تراس یا حیاط شما قرار می گیرد. این به ویژه اگر قصد دارید خودتان آن را نصب کنید بسیار مهم است.

 

مطمئن شوید که فضایی را که می‌خواهید یونیت خارجی را در آن قرار دهید اندازه‌گیری کرده و ابعاد یونیت‌های خارجی را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی مناسب است.

 

 تعداد سرعت جریان هوا

ویژگی دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چه تعداد سرعت جریان هوا را در کولرگازی خود می خواهید. هرچه سرعت جریان هوای کولرگازی شما بیشتر باشد، کنترل دقیق تری بر دمای خانه خود خواهید داشت.

 

 

 

تایمرهای قابل برنامه ریزی

اگر می خواهید بتوانید کولرگازی را طوری تنظیم کنید که در زمان های خاصی روشن و خاموش شود، به دنبال مدلی باشید که دارای تایمر قابل برنامه ریزی باشد. این به شما این امکان را می دهد که با خنک کردن خانه خود تنها در مواقعی که به آن نیاز دارید، در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

2

فیلترها

اطمینان حاصل کنید که کولرگازی دارای فیلترهایی است که به راحتی تمیز می شوند و به طور منظم آنها را تعویض کنید. هرچه آلودگی بیشتری توسط فیلتر مسدود شود، عملکرد بهتری دارد. دسترسی به فیلترها برای تمیز کردن و تعویض منظم آنها بدون مشکل یا هزینه اضافی باید به اندازه کافی آسان باشد.

 

 

 

عملیات بی صدا

برخی از کولرگازی ها ساکت تر از بقیه هستند. اگر نویز نگران کننده است، حتما مدلی را انتخاب کنید که دارای نویز پایین باشد.

 

سنجش دما

این ویژگی به کولرگازی اجازه می دهد تا دما را به طور خودکار در پاسخ به تغییرات محیط تنظیم کند.

 

نوع کولرگازی

دو نوع اصلی کولرگازی وجود دارد. واحدهای پنجره ای و تهویه مطبوع مرکزی. واحدهای پنجره کوچکتر و مقرون به صرفه تر هستند، اما آنها فقط می توانند یک اتاق یک نفره را خنک کنند. تهویه مطبوع مرکزی گران تر است، اما می تواند کل خانه را خنک کند. از طرف دیگر، واحدهای پنجره ای که معمولاً در یک پنجره قرار می گیرند برای گردش هوا در اتاق های کوچکتر خوب هستند.

 

اندازه واحد

کولرگازی باید متناسب با منطقه ای که قرار است خنک شود، اندازه شود. خرید یک کولرگازی بزرگ نه تنها گران تر خواهد بود، بلکه انرژی بیشتری مصرف می کند و ممکن است به اندازه یک واحد با اندازه مناسب فضا را خنک نکند.

 

هنگام تعیین اندازه یک کولرگازی ، باید آب و هوا را نیز در نظر بگیرید. در آب و هوای گرم تر، به دستگاهی نیاز دارید که بتواند قدرت خنک کنندگی بیشتری نسبت به آب و هوای سردتر تولید کند. با استفاده از ماشین حساب آنلاین اندازه کولرگازی می توانید ظرفیت خنک کننده مناسب برای منطقه خود را پیدا کنید.

قیمت

مانند هر چیز دیگری، هنگام خرید کولرگازی باید بودجه خود را در نظر بگیرید. با این حال، مطمئن شوید که کیفیت را فدای قیمت کمتر نکنید. با کیفیت پایین چندان دوام نخواهد آورد و ممکن است نیاز به تعویض زودتر داشته باشد و در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

اگر به دنبال مرکزی هستید که خرید وفروش انواع کولرگازی در سطح کشورایران را انجام می دهد ما سایت روشن تهویه با15سال سابقه وتجربه در زمینه خرید وفروش کولر گازی را به شما پیشنهاد می دهیم.خرید وفروش انواع کولرگازی نو,کارکرده و دست دوم در این مرکز انجام می گردد.کافیست با شمارهای ثبت شده درسایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما برخوردارشوید.

 واحدهای پنجره

واحدهای پنجره را می توان در یک پنجره یا روی دیوار نصب کرد و نصب آنها نسبتاً ارزان است. آنها برای خنک کردن یک اتاق یک نفره مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن یا دفتر بهترین هستند

 

بینا

عامل دیگری که باید در نظر گرفت SEER است SEER  مخفف نسبت بهره وری انرژی فصلی است و میزان کارایی یک واحد کولرگازی را در طول یک سال اندازه گیری می کند. هرچه رتبه SEER یک واحد بالاتر باشد، می توانید انتظار داشته باشید هر ماه پول بیشتری در قبض برق خود صرفه جویی کنید. برای هر یک امتیاز افزایش در رتبه بندی SEER واحد خود، می توانید انتظار داشته باشید که ماهانه خود را ببینید

 

اما می دانید سایت روشن تهویه علاوه برخرید وفروش کولرگازی خدمات تعمیرپکج در تهران را نیز انجام می دهد.

خدمات تعمیر پکیج در تهران

 اکثر افراد باور دارند که می‌توانند پکیج خود را با دستی به روی آن کشیدن تعمیر کرد و نیازی به هزینه‌های اضافی ندارند، آنها فکر می‌کنند که مراکز تعمیر پکیج، تخصص خاصی ندارند یا ممکن است نتوانند مشکل پکیج مرا را برطرف کنند. بنابراین به این باور می‌رسند که خودشان می‌توانند از عهده آن بربیایند.

3

 

ممکن است دلیل آن اعتماد به افرادی که خود را ماهر می‌نامند در صورتی که در همه موارد متخصص نیستند، یا از ارائه هرگونه خدمات مراکز مجاز و معتبر بی اطلاع باشند. در این موارد مشاوره با کارشناس در این زمینه  باعث می‌شود از تمامی خدمات، هزینه‌ها و شرایط کارشان آگاه شوند و به راحتی کمک بخواهند.

شرکت‌های معتبر معمولا باید در امور زیر تخصص کافی و مهارت لازم را داشته باشند. این خدمات فقط برخی از خدمات تعمیر پکیج در تهران است.

راه اندازی و نصب پکیج‌های ایرانی و خارجی

سرویس و تعمیر تخصصی انواع پکیج

عیب‌یابی سریع و رفع عیب کامل کلیه ایرادات پکیج

جرم‌گیری، اسیدشویی و رسوب‌زدایی پکیج

تعویض قطعات پکیج

تنظیم شعله گاز بوسیله فشارسنج میلی بار جهت بالا بردن کارایی

لوله‌کشی پکیج

تعمیر برد پکیج

اگر درخواست خدمات تعمیر پکیج در جنوب تهران را دارید اما نمی‌دانید که شرکت‌های مجاز چه خدماتی را ارائه می‌دهند. پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست موردنیاز خود را مطرح کنید، در صورت لزوم با کمک از مشاوره متخصصین، خدمات مورد نیاز خود را ثبت کنید.

منبع سایت:

 https://www.roshantamir.ir