صفر تا صد سفر به تایلند در نوروز 1402
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

سفر به کشور تایلند می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌‌ترین و جذاب‌‌ترین سفرهای زندگی شما مسافران باشد. کشور تایلند، یکی از توریستی‌ترین کشورهای آسیایی است و امکانات و خدمات تفریحی و رفاهی متنوع و خوبی را به‌گردشگران ارائه می‌دهد. برای سفر با تور نوروزی تایلند و گذراندن تعطیلاتی متفاوت و بی‌نظیر سال نو در مرحله اول کافیست با جستجوی ارزان‌‌ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل‌های تایلند شروع کنید.

با این کار می‌توانید در هزینه‌‌هایتان صرفه‌‌جویی کنید و مهم‌تر از بودجه خود نهایت استفاده را ببرید. در صورتی‌که قصد رزرو تورهای تایلند ویژه نوروز 1402 را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که در این مطلب همراه آژانس مسافرتی سفریار باشید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

خوشبخانه امسال هم آژانس مسافرتی سفریار آریا، تورهای تایلند خود را به نحوی برای مسافران خود برنامه‌ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و خاطره‌انگیزی را در تعطیلات عید نوروز برای شما رقم بزند. شما علاقه‌مندان می‌توانید با انتخاب و رزرو تور بهاره تایلند سفریار، با صرف هزینه‌ای مناسب و البته پایین، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

مجموعه سفریار لیست قیمت‌های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه کرده است تا بتوانند با توجه به خواسته و نیاز با در نظر گرفتن بودجه مورد نظرشان بهترین انتخاب را داشته باشند. در ضمن قیمت تور تایلند با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

 

بهترین شهرهای تایلند برای سفرهای نوروزی کدامند؟

جالب است بدانید که شهرهای پوکت و سامویی را می‌‌توان به‌عنوان دو مقصد لوکس گردشگری در تور تایلند نام برد. مقاصدی که با وجود وجه مشترک ساحلی بودنشان هریک ویژگی‌های منحصربه‌‌فرد و جاذبه‌های بکر خودشان را دارند. به همین دلیل بیشتر مسافران ترجیح می‌‌دهند تور پوکت سامویی را انتخاب و در سفر به کشور تایلند اقامت در هر دو جزیره را تجربه کنند.

حواستان باشد که مجموعه مسافرتی سفریار پکیج تور پوکت + سامویی را با خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سیم کارت، راهنمای تور، بیمه مسافرتی، پرواز داخلی و ویزای تایلند ویژه نوروز 1402 را برای شما برنامه‌ریزی کرده است تا بهترین تعطیلات را بتوانید تجربه کنید.

29

 

شما با سفر به شهرهای معروف تایلند همچون بانکوک با آسمان‌خراش‌های بزرگ و خیابان‌های پر جنب‌وجوش آن آشنا می‌شوید و از طبیعت و جانوران آن در پارک‌های طبیعی شگفت‌زده خواهید شد. همچنین در سواحل بی‌نظیر این سرزمین می‌توانید با انجام انواع ورزش‌های آبی، قایق‌سواری، ماهیگیری، غواصی لذت وصف‌نشدنی از سفرتان ببرید.

اگر هم عاشق ماجراجویی هستید، کلی سوپرایز در تور نوروز تایلند 1402 انتظار شما را می‌کشد. به‌طوریکه می‌توانید سافاری با فیل در وسط جنگل را تجربه کنید و کلی تفریحات مهیج که در این مقصد هر کدام مثال‌زدنی هستند. تور نوروزی تایلند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فوق‌العاده در میان مردمانی است که همیشه لبخند بر روی صورتشان دارند و در خلق یک سفر بی‌نظیر  به‌شما کمک می‌کنند.

 

30

 

بهترین زمان خرید تورهای نوروزی تایلند چه موقعی است؟

این روزها با توجه به اینکه داریم به تعطیلات نوروز نزدیک می‌شویم، بیشتر افراد به فکر رزرو تورهای تایلند ویژه نوروز 1402 هستند. شما می‌توانید جهت رزرو یا خرید پکیج ارزان‌‌ترین تور تایلند سفریار و خرید مناسب‌ترین بلیط تایلند از تهران و پرواز چارتر هواپیما تهران به تایلند و همچنین برنامه سفری شگفت‌‌انگیز و گشت ‌های شاد و جذاب با تخفیف ‌های هیجان ‌انگیز هم به صورت گروهی و انفرادی با آژانس مسافرتی سفریار تماس حاصل نمایید.

اما بهترین زمان خرید تور تایلند ویژه نوروز درست 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفرتان به تایلند است و اینکه در این بازه زمانی بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما را می‌توانید به صورت سیستمی بخرید و هزینه کم‌تری برای بلیط هواپیما بپردازید. همچنین برای رزرو هتل محل اقامت نیز بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفرتان اقدام بفرمایید.

نکته: همچنین شما مسافران عزیز می‌ توانید بهترین قیمت تور ترکیبی تایلند و در رابطه شرایط تور تایلند و سفر با تور لحظه آخری تایلند ارزان ‌قیمت و نحوه اخذ ویزای تایلند و رزرو هتل‌ های این مقصد را در وبسایت این آژانس مشاهده نمایید.

31

 

 

در این مطلب اطلاعات مختصر اما مفیدی از سفر به کشور تایلند در نوروز 1402 را در اختیارتان گذاشتیم. امیدواریم موارد گفته شده به کارتان بیاید و سفری خاطره‌انگیزی به تایلند داشته باشید. بنابراین اگر قصد دارید چند روزی از زندگی روزمره و شلوغ شهری فاصله بگیرید و تفریحی یه یادماندنی داشته باشید، حتما سفر به تایلند را در لیست مقاصد سفر خود قرار دهید.