تجهیزات گلخانه، کود و لامپ رشد گیاه ایران سان لایت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

شناختی بر تجهیزات گلخانه، کود و لامپ رشد گیاه ایران سان لایت

از آنجا که بهره گیری از تجهیزات گلخانه ای با کیفیت اعم از کود و لامپ رشد گیاه چه در گلخانه ها چه در خانه نیز بسیار مهم است لازم دانستیم به تجهیزات و محصولات ایران سان لایت اشاره کنیم زیرا تجهیزات گلخانه، کود و لامپ رشد گیاه ایران سان لایت دارای بالاترین سطح کیفیت بوده و مشتریان پس از تهیه هر یک از تجهیزات نیز مطمئنا از بابت کیفیت بالای این محصولات رضایت خاطر را خواهند داشت.

شاید سوال پیش آید چرا ایران سان لایت؟ در ادامه قصد داریم پس از ارائه اطلاعات در خصوص ایران سان لایت به مزایای بهره گیری از تجهیزات این شرکت اشاره نماییم.

از ایران سان لایت بدانید!

جالب توجه است که شرکت پر افتخار ایران سان لایت با هدف ارائه نورهای مخصوص معروف به لامپ رشد گیاه از سال 1397 نیز فعالیت خود را پرقدرت آغاز نموده و تا به امروز از کسب رضایت بسیار بالای مشتریان بهره مند گشته است.

تمامی کارشناسان مشغول در شرکت ایران سان لایت دارای تخصص بالایی در زمینه:

  • پرورش گیاه
  • کشاورزی
  • باغداری
  • الکترونیک
  • و..

می باشند.

کارشناسان ایران سان لایت که دانش آموخته های این حوزه های تخصصی هستند و دارای مهارت بالایی در زمینه ارائه با کیفیت ترین خدمات می باشند نیز با ارائه نور های ال ای دی، به سبب نانومترهای مخصوص این نورها به رشد بهتر گیاهان چه از لحاظ کمی چه کیفی کمک می کنند.

قابل ذکر است محصولات ایران سان لایت هم در گروه خانگی و هم صنعتی ( گلخانه ای ) قابل تهیه بوده و می توان هر یک از تجهیزات صنعتی و خانگی را با بالاترین سطح کیفیت از این شرکت تهیه نمود.

تجهیزات گلخانه، کود و لامپ رشد گیاه ایران سان لایت

مزایای بهره گیری از خدمات ایران سان لایت چیست؟

چرا خوب است که از خدمات و تجهیزات ایران سان لایت بهره مند گشت؟ از آنجایی که شرکت ایران سان لایت دارای ویژگی های بسیار مطلوبی در ارائه و عرضه تجهیزات می باشد تا به امروز توانسته یکی از بهترین شرکت های فروش تجهیزات گلخانه ای محسوب گردد.

چرا بهره مندی از تجهیزات گلخانه، کود و لامپ رشد گیاه ایران سان لایت؟

1.تضمین کیفیت تجهیزات

بسیار مهم است که کیفیت تجهیزات گلخانه ای و خانه ای بالا بوده و دارای دوام و طول عمر بالایی باشند از آنجا که متخصصین فروش ایران سان لایت به رضایت خاطر مشتریان اهمیت زیادی می دهند با ارائه گارانتی بی قید و شرط کیفیت برای تمامی تجهیزات نیز این امکان را فراهم نموده اند که مشتریان خرید مطمئنی را تجربه نمایند.

2.قیمت مناسب تجهیزات

علاوه بر اهمیت کیفیت بالای تجهیزات، مهم است که این محصولات با میزان هزینه مناسبی به عرضه برسند لازم به ذکر است که تمامی تجهیزات ایران سان لایت با مناسب ترین قیمت به صورت کاملا تخصصی و اصولی نیز به عرضه می رسند و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ای مناسب با توجه به نوع تجهیزات از خرید کاملا مطمئنی بهره مند گردند.

3.پشتیبانی در تمامی روزها

کارشناسان ایران سان لایت در تمامی روزها خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان داشته و مشتریان می توانند اطلاعات لازم را حتی پس از تهیه محصولات با مراجعه به سایت Iransunlight.com و یا با شماره گیری 02128424683 دریافت نمایند.

4.ارسال تجهیزات به تمامی نقاط کشور

تجهیزاتی که از سوی ایران سان لایت به فروش می رسند نیز قابل ارسال به تمامی نقاط کشور می باشند بدین معنی که افراد می توانند از هر گوشه ایران به تهیه محصولات و تجهیزات گلخانه، کود و لامپ رشد گیاه ایران سان لایت بپردازند.

5.بسته بندی استاندارد محصولات

از آنجا که حفظ ایمنی تجهیزات گلخانه ای و خانگی ایران سان لایت بسیار مهم است تمامی تجهیزات با بسته بندی کاملا استاندارد و مطمئن به دست مشتریان می رسد و به هیچ عنوان هیچگونه مشکلی بر تجهیزات خریداری شده حین ارسال به مشتری وارد نمی گردد.

6.پرداخت امن

مشتریان می توانند با درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال به صورت کاملا مطمئن نیز به تهیه محصولات بپردازند و از خرید محصولات و تجهیزات ایران سان لایت کاملا مطمئن باشند.

7.تخصص کارشناسان

کارشناسان فروش مشغول در شرکت ایران سان لایت دارای مهارت و تخصص بسیار بالا می باشند و به همین سبب، بهترین نوع تجهیزات جهت ارائه خدمات به دست مشتریان با توجه به نقطه هدف هر یک از ایشان از ایران سان لایت عرضه می گردد.

لذا تا به اینجا به برخی از مزایای شرکت ایران سان لایت اشاره نمودیم..عللی که تا به امروز سبب پیشرفت روز به روز شرکت ایران سان لایت گشته است.

تجهیزات موجود در ایران سان لایت

در این بخش قصد داریم به برخی از تجهیزات موجود در شرکت ایران سان لایت اشاره کنیم..این تجهیزات از پرکاربردترین تجهیزات می باشند.

1.لامپ رشد گیاه

اعم از وال واشر رشد گیاه - لامپ رشد گیاه با پایه کلیپسی - لامپ رشد گیاه سرپیچی - لامپ متال هالید و بخار سدیم - ال ای دی رشد گیاه

2.پروژکتور رشد گیاه

اعم از پروژکتور رشد گیاه مناسب گیاهان آپارتمانی - پروژکتور با قابلیت تغییر طیف و..

3.تجهیزات گلخانه ای

اعم از رطوبت ساز گلخانه - فیلتر کربن - فن بین کانالی - باکس و تجهیزات رشد گیاه - گلدان پارچه ای - گلدان دیواری - رطوبت سنج و دما سنج و..

4.تجهیزات هیدروپونیک و ایروپونیک

اعم از سیستم ایروپونیک - گلدان هیدروپونیک - سیستم دراپ - سیستم DWC - سیستم RDWC

5.انواع کودها و خاک ها

اعم از کود رشد -  کود ریشه زایی - کود گلدهی و..

تجهیزات گلخانه، کود و لامپ رشد گیاه ایران سان لایت

گذری بر تجهیزات ایران سان لایت

منظور از لامپ رشد گیاه چیست؟

باید بیان داریم لامپ رشد گیاه همان نور مصنوعی می باشد که از طریق چراغ لامپ نیز بر روی گیاهان چه گیاهان گلخانه ای و چه گیاهان آپارتمانی می تابد..

لامپ های رشد گیاه به خوبی سبب می گردند که گیاهان به خوبی رشد کرده و طراوت گیاهان نیز به خوبی حفظ گردد.لذا لامپ های رشد گیاه در انواع متعددی به عرضه می رسند که می توان با شماره گیری 02128424683 هر یک از این لامپ ها را پس از دریافت مشاوره تهیه نمود.

آیا لامپ های رشد همان لامپ های معمولی هستند؟

خیر لامپ های رشد گیاه که از پر فروش ترین محصولات ایران سان لایت می باشد با لامپ های معمولی تفاوت دارند زیرا میزان طیف و درجه نور این نوع لامپ ها متفاوت از طیف نوری لامپ های معمولی می باشد و عموما طیف رنگی قرمز و آبی دارند.

منظور از پروژکتور یا پنل رشد گیاه چیست؟

پروژکتور یا پنل رشد گیاه نیز به نوعی می تواند شبیه ساز نور خورشید برای گیاهان باشد و نور کافی را برای گیاهان خصوصا گیاهان آپارتمانی فراهم سازد تا گیاهان نیز به خوبی رشد کرده و به سبب نور کم در محیط آسیب نبینند چه بسا میزان نوری که قرار است بر گیاهان تابیده شود توسط این پنل کنترل می گردد.

پروژکتور رشد گیاه بسیار با کیفیت بوده و قیمت مناسبی نیز دارد و می توان با توجه به نوع گیاهان نیز این محصول را در اندازه های مختلف تهیه نمود فرضا در صورتی که مشتریان نخواهند فضای زیادی از بابت قرارگیری پروژکتور اشغال گردد می توان مناسب ترین پنل رشد گیاه را با توجه به محل قرارگیری تهیه نمود.

می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تجهیزات و محصولات ایران سان لایت به سایت www.Iransunlight.com مراجعه نموده یا با شماره ای که پیشتر ارائه گردید تماس حاصل نمود.