ساعت مچی تکمیل کننده استایل خانم ها است. افرادی که به استایل خود اهمیت می‌دهند، ساعت را با وسواس و دقت انتخاب می‌کنند. اما ممکن است فرد برای انتخاب ساعت مناسب دچار سردرگمی شود یا حتی کسی بخواهد به عنوان هدیه ساعت بخرد و با این پرسش روبه‌رو شود که «ساعت مچی زنانه چی بخرم؟». در ادامه این مقاله از ساعت نیپون نکاتی که باید به آن‌ها در انتخاب ساعت مچی زنانه مناسب توجه کنید را بررسی می‌کنیم. از شما نیز دعوت می‌کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهترین هدیه برای خانم ها ، ساعت مچی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

·مقدار بودجه برای خرید ساعت مچی را تعیین کنید

اول از همه به مقدار بودجه خود توجه کنید و با توجه به آن اقدام به خرید بفرمایید. قیمت ساعت مچی زنانه پارامتر مهمی در خرید ساعت مچی است با توجه به بودجه خود بهترین ساعت را برای فرد مورد نظر تهیه کنید!

·علایق ، سلیقه و محیط کاری فرد را برای خرید ساعت مچی

اولین قدم برای خرید ساعت زنانه میتواند در نظر گرفتن سلیقه کسی باشد که میخواهید برایش یک ساعت مچی تهیه کنید باید توجه کنید که فرد مورد نظر بیشتر به ورزش می پردازد؟ شغلی دارد که باید با توجه به شرایط آن ساعتی برایش تهیه نمود؟ چه استایل ساعتی را تا به حال تهیه نکرده و جای خالی آن بین ساعت هایش احساس می شود؟ ساعت کلاسیک دوست دارد یا کرنومتر دار ؟ چه سایز صفحه ای را مناسب می داند؟

·سایزمچ دست برای خرید ساعت مچی زنانه

سایز مچ یکی از مهمترین پارامترها برای خرید ساعت مچی زنانه می باشد که اگر به آن درست توجه شود میتوانیم انتخاب مناسبی برای فردی که میخواهیم ساعت را به او هدیه بدهیم انجام دهیم. سایز قاب ساعت باید به اندازه ای باشه که فرد مورد بحث هنگامی که ساعت را به دست میبندد به درستی ساعت روی دستش بنشیند. قطر ساعت باید به صورتی باشد که پس از بسته شدن از صفحه ساعت در طرفین پهنای مچ حدود 5 میلیمتر فضای آزاد وجود داشته باشد. متاسفانه امروزه ساعت های بزرگ انتخاب اکثر مشتریان می باشد که نه برای تکمیل استایل بلکه برای خودنمایی استفاده می شوند توصیه ساعت نیپون به این عزیزان استفاده از ساعت مناسب برای مچ دست آنها یا کسی است که میخواهند ساعت را به او هدیه دهند.

·نوع موتور ساعت مچی زنانه

موتور ساعت های مچی به سه دسته بندی کلی تقسیم بندی می شوند:

دسته اول – ساعت های اتوماتیک که بدون باطری کار می کنند و در آن چرخ دنده ها نقش موتور الکتریکی را به وسیله قطعات پیزوالکتریک به عهده می گیرند.

دسته دوم – ساعت های باطری خور به دو دسته باطری  و باطری با تکنولوژی کوارتز تقسیم می شود که با منبع نیرو باطری به کار خود ادامه می دهند و این دسته از ساعت ها ابتدا توسط سازندگان ژاپنی ارائه شده اند که طرفدار زیادی هم دارند.

دسته سوم – ساعت های هوشمند که با رشد تکنولوژی و ورود صنایع کامپیوتر به این عرصه رشد و تولید شده اند ، این ساعت ها مصارف دیگری همچون شمارش ضربان قلب و فشار خون و ... را دارا هستند.

در خرید ساعت مچی زنانه به علت اینکه خانم ها یکی از اصلی ترین اکسسوری هایشان ساعت مچی است باید دقت فراوانی صورت گیرد عده ای از خانم ها به علت ساختار پیچیده ای که ساعت های اتوماتیک دارند این مدل ساعت ها می پسندد و در عین حال عده ای دیگر از آقایان ساعتی را میپسندد که از موتور باطری یا کوارتز بهره میبرد و تمایل به تعویض باطری دارند. کیفیت کارکرد موتور می تواند عامل موثری برای انتخاب ساعت مچی مناسب برای فردی باشد که میخواهیم ساعت مچی به او هدیه بدهیم.

14

·نوع بند ساعت مچی با توجه به سلیقه شخص

نوع بند ساعت مچی یکی از مهمترین پارامترهایی است که باید برای هدیه دادن یک ساعت مچی به کسی که دوستش داریم مورد توجه قرار گیرد. اگر به دوام بیشتر بند ساعت فکر میکنیم میتوانیم از بند استیل برای عزیزمان خرید کنیم و اگر استایل رسمی تر را می پذیرد میتوان به ساعت بند چرم روی بیاوریم و اگر شخص مورد نظر ورزشکار می باشد میتوان از بند پلاستیکی یا سیلیکونی انتخاب نمود. اگر شخصی که برایش ساعت مچی تهیه میکنید اسصلاحا ساعت باز باشد و ساعت های زیادی داشته باشد ، میتوان ساعتی را انتخاب کنیم که از بند آن کمتر در کلکسیون شخصی موجود است یا میتواند این مدل بند در کلکسیون ایشان موجود نباشد. به هر صورت بند ساعت باید در هنگام خرید برای شخص دیگر مورد توجه قرار گیرد.

·نوع شیشه ساعت میتواند عامل مهمی باشد!

نوع شیشه ساعت که در اکثر ساعت ها از نو مینرال معدنی است میتواند از جنس های دیگری نیز باشد که از جمله آنها به سنگ های آذرین و یاقوت می توان اشاره نمود اما هدف از اشاره به این پارامتر در این مقاله شکل شیشه ساعتی است که برای فرد مورد نظر انتخاب میکنید. شیشه ساعت ها میتواند تخت یا محدب یا در اصلاح برش خورده باشد که هر شکل برای نگهداری شرایط خاص خود را دارند. از لحاظ رنگی شیشه میتواند بی رنگ ، رنگین کمانی یا رفلکس باشد که با توجه به کلیت ساعت تغییر میکند شیشه ساعت ها جز مهمی در طراحی ساعت ها هستند به همین دلیل برای خرید ساعت مناسب باید به این قسمت نیز توجه ویژه ای شود.

·منطقه زندگی فرد برای خرید ساعت را در نظر بگیرید

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب ساعت مچی منطقه جغرافیایی است که در آن زندگی میکنید به عنوان مثال در شمال کشور در فصل گرما هوا به صورت شرجی درمی آید و شما نمی توانید یک ساعت با بند چرم را انتخاب نمایید البته فقط برای فصل گرما به همین علت احتمالا ترجیح می دهید که ساعتی با بند رابر را جایگزین کنید شاید عده ای هم از ساعت های با بند استیل استفاده کنند که در این صورت اگر متریال استفاده شده استیل با کیفیت باشد میتوان روی آن حساب نمود. پس شرایط جغرافیایی زندگی شما میتوان تاثیر مستقیم بر خرید ساعت مچی و انتخاب برندی مناسب داشته باشد. از این رو قبل از خرید حتما مشاوره از چند فرد خبره بگیرید تا شما را در امر خرید ساعت مچی بیشتر یاری نماید.

15

·انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید ساعت مچی

بهترین انتخاب ها همواره با به کمک گیری بهترین پیشنهاد ها صورت می گیرند. گروه فروش اینترنتی نیپون (ساعت نیپون) با ارائه 13 سال تجربه در فروش ساعت مچی میتواند بهترین انتخاب برای مشاوره گرفتن و در نهایت خرید ساعت توسط شما باشد. این گروه در سال 1389 در تهران کار خود را آغاز نمود و شما میتوانید برای خرید ساعت مچی مناسب خود به سایت این گروه به آدرس www.nipponshop.ir  همینطور با تماس با شماره 09386888727 بهترین مشاوره و خرید را داشته باشید. ساعت نیپون نمایندگی برندهای مطرح جهانی همچون گس ، بیگوتی ، دنیل کلین و کلبرت می باشد و همواره بهترین مدل های این برندها را ارائه می دهد. بر خلاف فروشگاههای اینترنتی دیگر این گروه از سال 1398 شعبه حضوری خود را در تهران محله مرزداران راه اندازی نموده است و مشتریان عزیز میتوانند به صورت حضوری ساعت موردنظر خود را خرید نمایند و با خیال راحت انتخاب کاملی داشته باشند.

نیپون ، درخشش در تلالو زیبای ثانیه ها