معتبرترین مرجع خرید عطر و ادکلن اورجینال ایران!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

در حال حاضر، خرید عطر زنانه یا مردانه برای بسیاری از مردم در عین جذابیت، چالش برانگیز شده است! از طرفی استفاده از یک عطر منحصر به فرد و باکیفیت می‌تواند شخصیت شما را جذاب تر و آراسته‌تر نشان دهد و در جذب توجه دیگران به شما بسیار موثر باشد اما از طرف دیگر با وجود تنوع فراوانی که در تولید عطر و ادکلن وجود دارد، برخی افراد دچار سردرگمی شده و نمی‌دانند چه عطری را بخرند. علاوه بر این پیدا کردن فروشگاهی که عطر اصلی و اورجینال بفروشند و قابل اعتماد باشد، کمی سخت است! در این مطلب قصد داریم شما را با اهمیت استفاده از عطرها، مشکلات خرید عطر و راه حل آن آشنا کنیم و در پایان یک بار برای همیشه، معتبرترین مرجع خرید عطر و ادکلن در ایران را به شما معرفی نماییم، پس در ادامه همراه ما باشید.

 

چرا استفاده از عطر و ادکلن اهمیت دارد؟!

استفاده از عطر و ادکلن اهمیت بسیاری برای آقایان و خانم‌ها دارد. با داشتن یک عطر مناسب، می‌توانید همیشه یک رایحه خوشبو داشته باشید و این باعث جذب دیگران می‌شود. رایحه خوب عطر، تمام حس‌های بد محیط را از بین می‌برد و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. همچنین، عطر باعث تقویت روحیه و شخصیت شما می‌شود و به عنوان یک همراه همیشگی برای شما عمل می‌کند.

داشتن یک عطر و ادکلن مورد علاقه می‌تواند باعث جایگاه خاصی در ذهن افراد شود و هر شخص با استشمام بوی عطر شما همیشه شما را به خاطر بیاورد. همچنین، رایحه عطر می‌تواند قوای جنسی شما را تقویت کند و جذب جنس مخالف را افزایش دهد.

اگر یک عطر مناسب را با توجه به شخصیت خود انتخاب کنید، تاثیر زیادی در جذب افراد خواهید داشت. زمانی که شما با یک عطر و ادکلن دلنشین در محیطی حضور پیدا می‌کنید، توجه همه به شما جلب خواهد شد و شما می‌توانید حس مناسبی در محیط داشته باشید و طرفداران بیشتری پیدا کنید.

همچنین، به لحاظ علمی، استفاده از یک عطر مناسب می‌تواند تاثیر زیادی در حس شادابی افراد داشته باشد. بنابراین، انتخاب عطر و ادکلن مناسب، به شما کمک می‌کند که در محیط‌های مختلف خود را راحت و اعتماد به نفس احساس کنید و جذب دیگران شوید.

مشکلات خرید عطر اورجینال در ایران!

مشکلات خرید عطر اورجینال در ایران! - معتبرترین مرجع خرید عطر و ادکلن اورجینال در ایران - درین عطر

به عنوان مثال اگر شخصی قصد خرید عطر ساواج دیور را داشته باشد، بهترین کار این است که به یکی از نمایندگی‌های برند Dior مراجعه کرده تا از اورجینال بودن عطر خریداری شده، اطمینان داشته باشد. اما متاسفانه به دلایل مختلفی، هیچکدام از برندهای مشهور همچون دیور، شنل، لالیک، کرید، لانکوم، لانوین و ... در ایران نمایندگی رسمی ندارند و افراد برای خرید عطر مورد نظر خود باید به سراغ فروشگاه‌ها بروند.

افزایش ناگهانی و شدید قیمت ارز نیز باعث شده است که واردات عطرهای لوکس بسیار کم شود و در مقابل عطرهای تقلبی که با نام فیک، تستر، های کپی، طرح اصلی و ... وجود دارند، در بازار زیاد شوند. متاسفانه عده‌ای کلاهبردار و سودجو از این موقعیت سواستفاده کرده و عطرهای تقلبی را با قیمت بالاتر و به عنوان اورجینال به فروش می‌رسانند و با توجه به شباهت ظاهری زیادی که بین این عطرها وجود دارد، افراد غیرمتخصص نمی‌توانند نسخه اصلی را از تقلبی شناسایی کنید. زمانی هم که متوجه تقلبی بودن عطرشان می‌شوند، دیگر دیر است و فروشنده زیر بار نمی‌رود!

راهکار خرید عطر اورجینال در ایران!

تا زمانی که نمایندگی رسمی از برندها در کشور افتتاح نشود، بهترین راهکار، خرید عطر از فروشگاه‌های مطمئن و مورد اعتماد است که نظرات افراد در مورد آن رضایت بخش باشد. برای مثال از فروشگاهی خرید کنید که به شما گارانتی اصالت بدهد و در صورت عدم اصالت عطر وجه پرداختی شما را بازگرداند.

چگونه عطر خود را پیش از خرید تست کنیم؟!

چگونه عطر خود را پیش از خرید تست کنیم؟! - معتبرترین مرجع خرید عطر و ادکلن اورجینال ایران - درین عطر

یکی از اشتباهات بزرگ و رایج افراد هنگام تست کردن عطر این است که تنها به تست نت اولیه عطر بسنده می‌کنند! زمینی که شما عطری را اسپری می‌‎کنید، در ابتدا نت‌های اولیه آن به مشام‌تان می‌رسند و برای تست نت‌های میانی و پایانی، نیاز به زمان بیشتری دارید.

بهترین راه برای تست کامل عطر پیش از خرید، خرید نسخه دستریز یا همان دکانت عطر است. نسخه دستریز در واقع همان عطر اصلی است که در حجم کوچکتری از عطر اصلی پر شده است. اگر در انتخاب عطر اصلی شک و تردید دارید، برای اینکه پول خود را صرف خرید یک عطری که مورد علاقه‌تان نیست، نکنید، پیشنهاد می‌شود ابتدا نسخه دستریز آن را استفاده کنید.

بارها پیش آمده است که افراد با وجود صرف هزینه زیاد و خرید بهترین ادکلن زنانه و یا مردانه که در نظر اکثریت محبوب بوده اند، اما مورد پسندشان واقع نشده است و از خرید آن عطر پشیمان شده اند. به دلیل قیمت مناسبی که عطرهای دستریز دارند، حتی شما می‌توانید چندین عطر را خریداری کرده و با هم دیگر مقایسه نمایید.

معرفی معتبرترین مرجع خرید عطر و ادکلن اورجینال ایران، فروشگاه درین عطر!

"مجموعه درین عطر" یکی از مراکز خرید عطر و ادکلن اورجینال و اصل در کشور است که به دلیل عملکرد خوبی که داشته است، مورد رضایت و استقبال مردم قرار گرفته است. درین عطر اولین فروشگاه عطر و ادکلن در ایران است که تمامی عطر و ادکلن‌های موجود در بازار را با کارت گارانتی مادام العمر اصالت به دست خریداران می‌رساند. با داشتن این گارانتی خیال شما تا حد زیادی از اصالت عطرتان راحت است و هر زمانی که پس از خرید به اصالت عطرتان شک کردید، می‌توانید آن را پیگیری نموده و در صورت اثبات عدم اصالت عطر شما، وجه پرداختی‌تان در کمال احترام به شما عودت داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید می‌توانید به سایت www.dorinatr.com مراجعه نمایید.

سخن پایانی

در این مطلب در ابتدا به اهمیت استفاده از عطر و ادکلن‌ها پرداختیم و سپس مشکلات و راه حل خرید عطر اورجینال در ایران را با هم بررسی کردیم. در ادامه آموزشی برای نحوه تست کردن عطر پیش از خرید را با شما در میان گذاشتیم و در پایان معتبرترین مرجع خرید عطر و ادکلن اورجینال ایران را یکبار برای همیشه معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و مطالب مفید و کاربردی را آموخته باشید.