برندهای محبوب عطر و ادکلن در ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

دنیای عطر و ادکلن دنیای تنوع و شگفتی هایی است که هر کدام از بخش های آن با رایحه ای ماندگار ذهن و روح ما را در خود غرق خواهد نمود! انواع عطر و ادکلن های محبوب جهانی، انتخاب های نخستین خانم ها و آقایان لوکس و لاکچری پسندی هستند که به دنبال یک استایل جذاب و منحصر به فرد برای خود بوده و با استفاده از یک عطر بی نظیر آن را تکمیل می نمایند! بله!! درست خواندید! عطر و ادکلن نیز امروزه به عنوان بخشی از استایل شناخته می شود! برای شناختن محبوب ترین برندهای عطر و ادکلن با ما همراه شوید.

بولگاری (BVLGARI) عطری که قطعا در کلکسیون عاشقان عطرهای لوکس وجود دارد!

 

غیر ممکن است که عاشق عطر و ادکلن های لوکس و لاکچری باشید اما یک عطر بولگاری روی میز آرایش شما دیده نشود. این برند ایتالیایی در سال ۱۸۸۴ توسط بنیان گذار یونانی خود در حوزه ساخت جواهرات لاکچری شروع به فعالیت نمود.

برند بولگاری سالیان طولانی در طراحی و عرضه انواع جواهرات لوکس حرف اول را می زد تا آن که تصمیم به رونمایی از عطر دلربای خود به نام « بولگاری او د ورت » گرفت. این عطر در صدر لیست محبوب ترین ادکلن های جهان قرار دارد.

کالوین کلین (Calvin Klein )، تسخیر کننده بازار مد و فشن!

 

کالوین کلین یک برند آمریکایی است که فعالیت خود را در سال ۱۹۶۰ در حوزه مد و فشن آغاز نمود. این برند با سرعت بسیار بازارهای جهانی را به تسخیر خود درآورده و عطرهای فانتزی آن در کنار ساعت و جواهرات نیز به بازار عرضه شد.

کالوین کلین در سال ۱۹۸۱ عطر تولیدی خود را به بازار جهانی فرستاده و نظر بسیاری از طرفداران مد و فشن را متوجه خود ساخت. سری زنانه « سی کی وان » و مردانه « یوفوریا » به سرعت در میان عطر های پرطرفدار و ادکلن جای خود را پیدا کردند.

 

شنل (CHANEL)، انقلابی در صنعت ساخت عطر و ادکلن!

خانه مد و فشن شنل از سال ۱۹۱۰ که با مدیریت خانم گابریل شنل معروف به کوکو فعالیت خود را آغاز کرد و انقلابی را در صنعت طراحی های ساده و زیبای لباس به راه انداخت. نخستین عطر شنل در سال ۱۹۲۱ با نام « ان ۵ » روانه بازار شد.

همان گونه که می توانید حدس بزنید رایحه مجذوب کننده این عطر موجب شد که به سرعت در میان طرفداران عطر محبوب شده و پس از گذشت صد سال از تولید نخستین عطر، همچنان این عطر به عنوان محبوب ترین عطر جهانی شناخته شود. بد نیست بدانید که این عطر در صدر فهرست پرفروش ترین عطرهای جهانی قرار دارد.

ashore

کرید (CREED)، عطر تولید شده توسط یک کمپانی سلطنتی و لوکس!

 برند کرید از همان ابتدا فعالیت خود را محدود و منحصر به عطرسازی نموده و تا به امروز سابقه ۲۵۰ ساله در زمینه تولید عطر و ادکلن را از آن خود نموده است. خانه عطر کرید در سال ۱۷۶۰ در فرانسه به عنوان یک کمپانی سلطنتی و لوکس شروع به کار کرده و به سرعت نظر بسیاری از بزرگان مانند اشراف، پادشاهان و خانواده های سلطنتی، سیاستمداران و... را به خود جلب نمود.

این کمپانی مفتخر به تولید انواع ابزارهای مختلف برای شخصیت های برجسته و تاریخی جهان مانند ملکه ویکتوریا، امپراطور اوژنی فرانسه، ملکه ماریا کریستیا اسپانیایی، شاه نیکلای دوم روسیه و... می باشد. این عطر دارای طرفداران بسیاری بوده و به سرعت مورد استقبال افراد سرشناس قرار گرفت. به علاوه اوباما و جان کندی از جمله طرفداران پر و پا قرص این عطر هستند.

 

دیور (Dior)، مشهورترین عطر در میان دلباختگان رایحه های ماندگار!

دیور از جمله برندهای فرانسوی است که فعالیت خود را در اواسط قرن بیستم آغاز کرده و پس از گذشت مدت زمانی از تولید سبک های ساده و پرطرفدار لباس، فعالیت خود را به حوزه عطر نیز گسترش داد.

عطرهای دیور به همراه لباس ها و لوازم آرایشی لوکس این برند از جمله ست های مخصوصی هستند که طرفداران بسیار زیادی در میان برند بازان سراسر جهان دارد. با بوییدن تنها یک بار از عطرهای این برند، توقع شما از رایحه های خوش دنیا بالا خواهد رفت. ادکلن زنانه شیرین این برند بسیار مشهور است.

bvlgari man

دولچه گابانا (DOLCE & GABBANA)، تولید کننده عطرهای لوکس و لاکچری

برند دولچه گابانا نیز مانند بسیاری از برندهای ایتالیایی فعالیت خود را با مد و فشن آغاز کرده و در سال ۱۹۸۵ با طراحی و تولید لباس های جذاب به سرعت توانست که قلمرو این مد را در دستان خود قرار دهد.

در سالیان بعد فعالیت خود را گسترش داده و اقدام به معرفی سایر لباس ها ،ا عینک، زیورآلات و عطر های لوکس خود با نام D & G نمود. نخستین عطری که توسط این برند به بازار معرفی شد یک عطر مخصوص برای بانوان در سال ۱۹۹۲ بود. دو سال بعد نیز ادکلن مردانه گرم با نام لایت بلو توسط این کمپانی رونمایی شد.

 

جورجیو آرمانی (GIORGIO ARMANI)، از عطرهای موفق جهانی!

از برندهای ایتالیایی پرطرفدار در سراسر جهان می توان به برند جورجیو آرمانی اشاره کرد که بخش قابل توجهی از شهرت خود را با طراحی لباس های خاص و مجذوب کننده مردانه کسب نموده است. نخستین مجموعه از لباس های مردانه تولید شده توسط این برند در سال ۱۹۷۵ ارائه شد. نخستین عطر تولید شده توسط این برند با نام « جیورجیو آرمانی بیوتی زنانه » در سال ۱۹۸۲ روانه بازار شد.

 

جیونچی (GIVENCHY)، عطری با رایحه های گل فام و جوان پسند!

برند مشهور جیونچی فعالیت خود را در زمینه مد لوازم جانبی و ادکلن در سال ۱۹۵۲ آغاز کرده و پس از مدت زمان کوتاهی توانست گامی بزرگ در صنعت مد و فشن برداشته و طراحی های لوکس گرایی آمریکایی خود را به نمایش بگذارد.

رایحه های جوان پسند و بی نظیر این ادکلن توسط افراد مشهوری مانند لیو تایلر و جاستین تیمبرلیک تبلیغ شده و توانسته اند که طرفداران زیادی را مجذوب خود نمایند. این ادکلن در زمره محبوب ترین عطر های تولید شده توسط کمپانی های ایتالیایی قرار دارد.

برندهای محبوب عطر و ادکلن را از کجا بخریم؟

اگر با دغدغه خرید محبوب ترین عطر و ادکلن های برند و اورجینال هستید به شما « رها پرفیوم » را معرفی می ‌کنیم که بزرگ ترین و معتبرترین مرجع ارائه دهنده برندهای محبوب عطر و ادکلن است. شما می توانید انواع برند های عطر و ادکلن داخلی و خارجی را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید. برای خرید محصولات خود می توانید به وب سایت « رها پرفیوم » مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

سخن پایانی

عطر و ادکلن همانند اثر انگشت بوده و رایحه خوش است که پس از ورود شما به یک جمع به مشام می رسد. اگر می خواهید که با استفاده از عطر و ادکلنی محبوب که مورد توجه جهانیان بوده و افراد بسیاری خواهان استفاده از آن هستند به شما خرید برندهای محبوب عطر و ادکلن را پیشنهاد می کنیم.

برند های بسیاری هستند که در زمینه ارائه عطر و ادکلن مشغول به فعالیت هستند که ما در این مقاله تعدادی از آن ‌ها را به شما معرفی نمودیم. با این حال اگر قصد دارید که یک ادکلن با کیفیت را برای خود خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم به رها پرفیوم مراجعه کرده و پس از اطلاع از قیمت ادکلن اقدام به خرید نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

 

برچسب ها : عطر,ادکلن,رهاپرفیوم