مدیر مسئول روزنامه جام‌جم گفت: ما در روزنامه سعی کردیم که از بعد صرفاً خبری خارج شویم و به سمت بعد تحلیلی ماجرا حرکت کنیم که در این مسیر به اذعان مخاطب تقریباً موفق عمل کردیم.

عملکرد موفق روزنامه جام‌جم در حوزه تحلیل اخبار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی گیوه‌کی مدیر مسئول روزنامه جام جم در مصاحبه تلفنی با برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت وگو اظهار کرد: ما امسال وارد بیست و چهارمین سالگرد انتشار روزنامه جام جم شدیم؛ روزنامه‌ای که در اوج دوران مطبوعات راه اندازی شد و توانست مخاطبان نسبتاً زیادی را در سراسر کشور جذب کند.

وی افزود: با پیدایش رسانه‌های جدید و فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب از دور رسانه‌ها خارج شدند اما ما معتقدیم رسانه‌ای موفق است که بتواند خودش را با این شرایط وفق دهد. ما در روزنامه جام جم طی یکی دو سال گذشته وارد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شدیم و توانستیم ارزش افزوده‌ای را به مخاطبان اضافه کنیم.

مدیر مسئول روزنامه جام‌جم در مصاحبه با رادیو گفت وگو بیان کرد: امروزه روزنامه از حالت خبری صرف خارج شده و عناصر اصلی خبری هر رویداد (کی، کِی، کجا) بلافاصله در اخبار فضای مجازی و پیام رسان‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود اما تحلیل خبر (چرا و چگونه) همچنان دست رسانه‌های مکتوب است.

گیوه‌کی یادآور شد: ما در روزنامه جام‌جم سعی کردیم که از بعد صرفاً خبری خارج شویم و به سمت بعد تحلیلی ماجرا حرکت کنیم که در این مسیر به اذعان مخاطب تقریباً موفق عمل کردیم.