سارا و نیکا با حواشی که در اینستاگرام داشتند ممنوع الکار شدند و دیگر حق فعالیت در سینما و تلویزیون را ندارند

​جنجال جدید دوقلوهای پر حاشیه | کار زشت سارا و نیکا در اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سارا و نیکا خواهران دوقلوی سریال پایتخت هستند. سارا و نیکا از سنین خیلی پایین ایفای نقش کردند و خیلی زود به شهرت رسیدند. سارا و نیکا در سوئد ساکن هستند. پدر سارا و نیکا فوتبالیست بوده است. سارا و نیکا حواشی زیادی در فضای مجازی دارند.نیکا فرقانی با گذاشتن استوری عجیبی از مردم درخواست کرد تا به آنها فحش ندهند. سارا و نیکا خواهران دو قلوی دهه هشتادی در اینستاگرام خود عکسی را از یک ظرف آلبالو به اشتراک گذاشتند و به شوخی از مردم درخواست کردند فحش ندهند.سارا عکسی از سیلی زدن به نیکا در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.این حرکت سارا و نیکا در شبکه های اجتماعی بسیار جنجالی شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت.

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یک سال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگ‌تر است.

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده‌ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

نحوه ورود سارا و نیکا به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه‌نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند. سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه‌ها داشتند، همواره در پاسخ به این سوال که چقدر به بازیگری علاقه‌ دارند، پاسخ داده‌اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.