راهنمای خرید لوازم خانگی برند دلونگی و نمایندگی دلونگی ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

راهنمای خرید انواع محصولات برند دلونگی

مهم‌ترین لوازم خانگی دلونگی چیست؟ این برند که به خاطر دستگاه‌های قهوه ساز خود شهرت دارد، یکی از تولیدکنندگان دستگاه‌های نسپرسو، به ویژه مدل‌های لاتیسیما است. DeLonghi همچنین شوفاژ، تهویه هوا و لوازم آشپزخانه را با تکیه بر کیفیت ارائه می‌دهد و هم حرفه‌ای‌ها و هم آماتورها قهوه سازهای دلونگی را می‌پرستند؛ زیرا بخشی از لوازم آماده‌سازی صبحانه‌های ما شده اند. اما آیا می‌توانیم به برند De'Longhi اعتماد کنیم؟

داستان دلونگی به طور خلاصه

شرکت ایتالیایی لوازم خانگی دلونگی به عنوان تولید کننده قطعات یدکی برای برندهای اصلی لوازم خانگی در سال 1902 شروع به کار کرد. در دهه 1950، De'Longhi تصمیم گرفت که دست به کار شود و لوازم خانگی خود را ایجاد کند؛ آنها ابتدا به لطف دستگاه‌های تهویه مطبوع خود در سطح بین‌المللی نامی برای خود دست و پا کردند. قهوه ساز دلونگی با یک محصول قابل اعتماد، باکیفیت و مقرون به صرفه موافق بود و دستگاه‌های تهویه مطبوع به سرعت فراموش شدند تا جای خود را برای دستگاه قهوه باز کنند که به محصول شاخص برند دلونگی تبدیل شده است.

 

محصولات لوازم خانگی دلونگی در 75 کشور به فروش می‌رسد که کارخانه‌های تولید آن در ایتالیا، رومانی، چین و آلمان مستقر هستند. DeLonghi با شعار خود " با De'Longhi، زندگی روزمره استثنایی می‌شود" قصد دارد پیامی از اشتراک گذاری و لذت را منتقل کند و این تجارت خانوادگی مبتنی بر ارزش‌های قوی است که اصالت ایتالیایی، قدرت، شخصیت و دانش منحصر به فرد را ترکیب می‌کند.

این برند محصولاتی را ارائه می‌دهد که بر سه پایه استوار است: کاربر پسند بودن (گذراندن اوقات خوش با دستگاه‌های با کارایی بالا که استفاده از آنها لذت بخش است)، منحصر به فرد بودن (محصولات و فناوری منحصر به فرد) و تفاوت (محصولاتی که نیازهای مشتریان را در نظر می‌گیرند).

دلونگی، یک برند مسئول

در 29 آوریل 2019، مدل قهوه‌ساز Maestosa این برند توسط GIFAM ، Groupement des Marques d'Appareils pour la Maison جایزه گرفت. جایزه گیفام برای مصرف مسئولانه به این برند و مدل Maestosa آن به دلیل شخصیت نوآورانه و دوستدار محیط زیست، به عنوان بخشی از جایزه بزرگ نوآوری لوازم خانگی در Foire de Paris اهدا شد. برای دریافت این جایزه، محصول دارای سه معیار است:

  • احترام به محیط زیست، محصولی با طراحی سازگار با محیط زیست و مصرف مسئولانه انرژی
  • دوام و دسترسی بیشتر به قطعات یدکی
  • قابلیت بازیافت

این جایزه ثابت می‌کند که برند De'Longhi با محصولاتی که از نظر محیط زیست استاندارد بوده به مصرف کنندگان خود متعهد است. همچنین نمایندگی لوازم خانگی دلونگی در ایران نیز وجود دارد و می‌توانید با خیالی راحت از این برند خرید کنید.

 

آیا لوازم خانگی دلونگی قابل اعتماد است؟

اگر به دنبال دستگاهی برای تهیه قهوه‌های با کیفیت هستید، بدون شک دلونگی شما را خوشحال خواهد کرد؛ چراکه به عنوان یکی از بهترین برندها در جهان شناخته می‌شود و قهوه سازهای دانه‌ای و فیلتری را با کیفیت برتر خواهید یافت. این برند با دانش منحصربه‌فرد و اصالت ایتالیایی خود، به لطف دستگاه‌های بسیار قابل اعتماد، جایگاه خود را در بین افراد حرفه‌ای تثبیت کرده است. یا اگر میخواهید همه محصولات لوازم خانگی برقی دومینو کالا را با نازلترین قیمت خریداری کنید.

راهنمای خرید انواع لوازم خانگی برقی برند دلونگی

 

راهنمای خرید لوازم خانگی برند دلونگی و نمایندگی دلونگی ایران

برند دلونگی فقط محصولاتی با کیفیت بسیار خوب را ارائه می‌دهد و البته کیفیت نتیجه خواهدداد. شما لوازم خانگی محصولات دلونگی متوسط ​​و رده بالایی پیدا می‌کنید، اما بدانید که سرمایه‌گذاری‌تان به مرور زمان با دستگاهی که برای شما دوام می‌آورد، نتیجه خواهد داد. قیمت‌های ارائه‌شده توسط این برند تا حد زیادی منصفانه بوده و نمایندگی لوازم خانگی دلونگی در ایران نیز محصولات اصلی این برند را در اختیار شما عزیزان قرار خواهدداد.

با این حال، توجه داشته باشید که گروه DeLonghi مالک برندهای براون و کنوود است، بنابراین می‌توانید لوازم خانگی را پیدا کنید که کمی مقرون به صرفه تر هستند و در عین حال کیفیت را نیز حفظ می‌کنند.

محصولات شاخص دلونگی

اگرچه ما DeLonghi را بیشتر به خاطر قهوه سازهایش می‌شناسیم، اما این برند لوازم خانگی دیگری نیز دارد.

قهوه ساز De'Longhi

دستگاه‌های اسپرسوساز، نسپرسو، قهوه سازهای فیلتری، آسیاب اسپرسو، آسیاب‌های قهوه ... شما باید مدلی برای قهوه‌هایی که دوست دارید، پیدا کنید! برخی از مدل‌ها حتی نقش دوگانه را ایفا می‌کنند، مانند قهوه‌ساز ترکیبی اسپرسو و قهوه فیلتر. قهوه ساز دلونگی مدل‌های زیادی را با انواع طرح‌ها و رنگ‌ها متناسب با آشپزخانه شما ارائه می‌دهد و چه فضای زیادی داشته باشید چه کم، می‌توانید قهوه باکیفیتی درست کنید.

لوازم خانگی دلونگی

دلونگی با وسایلی قدرتمند و بسیار اصیل از نظر طراحی خود را به خانه شما دعوت می‌نماید تا آشپزخانه شما را مدرن‌تر کند. شما می‌توانید سرخ کن، اجاق گاز، کتری، توستر و... را پیدا کنید. این برند مجموعه‌ای از محصولات ست را ارائه می‌دهد تا وسایل شما را به ست‌های مدرنی تبدیل کند. برای مثال، می‌توانید یک قهوه‌ساز، توستر و کتری همسان برای آشپزخانه‌ خود داشته باشید.

انواع دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز دلونگی

 

گرمایش و تصفیه هوا

De'Longhi کار خود را در سیستم‌های تهویه مطبوع به طور کامل رها نکرده است و هنوز هم لوازم خانگی را در تهویه مطبوع، گرمایش و تصفیه هوا ارائه می‌دهد تا آرامش را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. برای خرید دستگاه‌های بخور، تصفیه کننده، تهویه مطبوع، می‌توانید به DeLonghi اعتماد کنید تا فضای داخلی شما را ضد عفونی کند و احساس بهتری در خانه داشته باشید.

برای خانه، برند دلونگی جاروبرقی نیز می‌فروشد و همچنین مولد بخار، اتو و میز اتو نیز از دیگر لوازم خانگی دلونگی هستند.

کیفیت خدمات به مشتریان

از نظر خدمات مشتری، چیز زیادی برای شکایت وجود ندارد. این برند به هر مصرف کننده‌ای گوش می‌دهد و دسترسی بی‌نظیری به قطعات یدکی ارائه خواهدداد! تمام قطعات برند به مدت 10 سال در دسترس هستند و تمام لوازم جانبی در وب سایت رسمی دلونگی موجود خواهدبود.

سخن پایانی

آنچه در ابتدا یک کسب و کار کوچک خانوادگی ایتالیایی بود، امروزه یک برند بین‌المللی در تولید قهوه‌سازها با شهرت قوی است. جای تعجب نیست که De'Longhi یکی از تولید کنندگان دستگاه‌های نسپرسو و به طور خاص دستگاه‌های دارای مخزن شیر باشد و از یک طرف، در فرهنگ ایتالیایی یک اسپرسو و یک کاپوچینوی خوشمزه بسیار ستایش خواهدشد. همچنین رشد این برند به او اجازه داد تا صاحب کنوود، آریت و بخش لوازم خانگی براون (محصولات زیبایی متعلق به P&G) شود. برای مشاهده محصولات بیشتر، صفحه اصلی ما را مشاهده نمایید.