عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نوزدهمین تعطیلی دولت فدرال آمریکا، گفت: رئیس جمهور آمریکا به زودی امتیازاتی را به دموکرات‌ها داده و از موضع خود کوتاه می‌آید.

تعطیلی دولت فدرال آمریکا برای نوزدهمین بار/ ترامپ با دادن امتیازهایی به دموکرات‌ها از موضع خود کوتاه می‌آید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در خصوص تعطیلی دولت فدرال آمریکا، گفت: تعطیلی دولت آمریکا برای نوزدهمین مرتبه اتفاق افتاده که پیش از مرتبه کنونی در سال 2013 زمان ریاست جمهوری باراک اوباما شاهد آن بودیم، اما به نظر می‌رسد به زودی ترامپ با دموکرات‌ها به تفاهم رسیده و مشکل برطرف می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تعطیلی دولت فدرال آمریکا نوعی امتیازخواهی دموکرات‌ها از جمهوری‌خواهان است، ترامپ نیز قطعا برای ادامه فعالیت خود کوتاه خواهد آمد.

وی افزود: تعطیلی دولت فدرال آمریکا در حوزه داخلی ایالات متده است که به معنی مختل شدن همه امورات نیست کما اینکه آمریکایی‌ها در این زمینه تجربه دارند، لذا ظرف چند روز آینده مشکل حل خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا هرچند در مدت اخیر نسبت به دموکرات‌های آمریکایی سختگیرانه برخورد کرده اما در شرایط کنونی و با اتفاق رخ داده، قطعا تغییر موضع داده و با دادن امتیازهایی سعی در جذب آرای مواق آنها خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، مهلت تعیین شده برای توافق بر سر لایحه بودجه آمریکا به سر آمده و روند تعطیلی نهادهای دولت فدرال آغاز شده است./

پایان پیام