هزاران نفر روز جمعه در تل آویو علیه فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و خواستار کناره گیری وی از قدرت شدند.

هزاران نفر در تل آویو خواستار کناره گیری نتانیاهو از قدرت شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  شبکه خبری اسکای نیوز، هزاران نفر که در میدان شهر تل آویو جمع شده بودند با در دست داشتن پالاکاردهایی که بر روی آن نوشته شده بود «خداحافظ نتانیاهو»، «جرم نخست وزیر» و «فاسدان بروید» علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
این تظاهرات در پی اعلام جرم پلیس رژیم صهیونیستی علیه فساد مالی نتانیاهو برگزار شد.
پلیس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به صورت رسمی از دادستان این رژیم خواسته تا علیه بنیامین نتانیاهو به اتهام دریافت رشوه و خیانت در امانت اعلام جرم کند.
تظاهرات کنندگان از دادستانی رژیم صهیونیستی خواستار تسریع در روند رسیدگی به اتهام های نتانیاهو شدند.
در همین حال «آویخای مندلبلیت» دادستانی رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد که با استقلال کامل به اتهام های بنیامین نتانیاهو رسیدگی و تصمیم گیری خواهد شد.
وی اضافه کرد با ادله و بر اساس قانون تصمیم گیری خواهد شد و تاکید کرد که هیچ کس بالاتر از قانون نیست.
شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش تر گزارش داده بود: در جلسه پلیس و بازرسان مبارزه با پولشویی، تصمیم گرفته شد تا به دستگاه قضایی توصیه شود بنیامین نتانیاهو در پرونده موسوم به «پرونده 1000» در دادگاه محاکمه شود.
پلیس چند ماه قبل، از نتانیاهو در دو مورد بازجویی کرده بود: اول دریافت هدیه از بازرگانان که به 'پرونده 1000' معروف شده است و دوم که به 'پرونده 2000' معروف است چند مورد گفت وگو با 'ارنون موزس' ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت برای پوشش خبری بهتر از نتانیاهو، در مقابل شکایت از روزنامه ' اسرائیل الیوم ' است که رقیب یدیعوت احرونوت به شمار می رود.
نتانیاهو در پرونده دیگری متهم است که نزدیکانش در قرارداد خرید زیردریایی از آلمان ، حق کمیسیون دریافت کرده اند.
روزنامه های صهیونیستی پس از تکمیل تحقیقات پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که زندان یا خانه نشینی در انتظار او است.
مدت نخست وزیری نتانیاهو در سال 2019 پایان می یابد.